Η Honda τόνισε πως όλη η εξέλιξη του ERS προορίζεται για το 2016, μετά την ενθαρρυντική πρόοδο που έχουν κάνει με τον κινητήρα.
Η ιαπωνική εταιρία χρησιμοποίησε τα εναπομείναντα tokens τη στο GP Ρωσίας, ώστε να δοκιμάσει κάποιες αναβαθμίσεις στις ελεύθερες δοκιμές.
Αυτές φάνηκαν αρκετά θετικές, με ορισμένες πηγές να αναφέρουν πως αποκόμισαν ακόμα και 20 ίππους από αυτές, και θα μπορούσαν να αποδώσουν ακόμα περισσότερο όταν γίνει και η σωστή χαρτογράφηση του κινητήρα.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren-Honda, Eric Boullier, είπε: «Μάθαμε όλα όσα περιμέναμε από τα δεδομένα και τις μετρήσει του δυνανόμετρου.»
«Φέραμε αυτόν τον κινητήρα σε αυτήν την πίστα (ενν. Sochi) που δεν μας ταιριάζει φέτος, και θα σώσουμε μερικά χιλιόμετρα για το Austin.»
Κλειδί η εξέλιξη του ERS
Κύριος στόχος της Honda για την χειμερινή περίοδο θα είναι η βελτίωση του ERS – που μέχρι τώρα αποτελεί το μεγαλύτερο μειονέκτημα της μονάδας ισχύος της.
Ο διευθυντής της Honda Motorsport, Yasuhisa Arai, δήλωσε: «Όσον αφορά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, πιστεύουμε πως έχουμε βελτιωθεί αισθητά – αλλά είναι ακόμα δύσκολο να φανεί στην πίστα.»
«Υπάρχει ακόμα το πρόβλημα με το ERS, οπότε η γενικότερη απόδοση του μονοθέσιου δεν είναι αρκετή.»
160 ίπποι μόνο από το ERS
Με τους νέους κανονισμούς, οι μονάδες ισχύος μπορούν να αποκομίζουν ακόμα και 160 ίππους από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Ο κινητήρας της Honda δεν είναι ακόμη σε θέση να το κάνει αυτό σε όλα τα σημεία της πίστας – που σημαίνει ότι οι οδηγοί χάνουν πολλή από την δύναμή του πριν το φρενάρισμα σε ορισμένες στιγμές.
Τόσο ο Fernando Alonso, όσο και ο Jenson Button κατέστησαν σαφές πως αυτή είναι η μεγαλύτερη ανησυχία τους, με την Honda να γνωρίζει πού πρέπει να εστιάσει.
Ο Arai ανέφερε: «Είναι προτεραιότητά μας να το διορθώσουμε αυτό, αλλά δεν ξέρουμε ακόμα κατά πόσο θα βελτιωθούμε.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify