Η Renault είχε ένα πολύ δύσκολο 2015, αλλά το 2016 αναμένεται καλύτερο με την βοήθεια της Ilmor, όπως είπε ο υπεύθυνος αγωνιστικών δραστηριοτήτων Remi Taffin.
Κάνοντας μία ανασκόπηση της φετινής σεζόν, της τελευταίας πριν την επιστροφή της Renault ως εργοστασιακή ομάδα, ο Taffin δήλωσε πως από τα χειμερινά test του 2015 φάνηκαν τα εμπόδια.
«Πιστεύαμε πως είχαμε κάνει καλή δουλειά,» είπε στο site της Renault Sport F1. «Είχαμε, όμως, προβλήματα σε τρεις βασικούς τομείς.
Ο Tafin εξήγησε πως τα προβλήματα βρίσκονται στα πιστόνια, σε ένα μέρος των ηλεκτρικών εντός της μονάδας ισχύος που πάσχει, ενώ υπογράμμισε το πόσο άργησε η Renault να πάρει μερικές σημαντικές αποφάσεις στον τομέα της εξέλιξης.
Ο αναξιόπιστος και μη αποδοτικός κινητήρας της Renault είχε μείνει πίσω το 2014, με αυτόν της Mercedes να κυριαρχεί.
«Θέλαμε τόσο πολύ να κλείσουμε την διαφορά που μόνοι μας φέραμε τους εαυτούς μας σε αυτήν την κατάσταση,» είπε. «Αλλά, αυτό το συνονθύλευμα προβλημάτων ήταν που έδωσε την ευκαιρία να μάθουμε πολλά και να βεβαιωθούμε ότι δεν θα συμβούν τα ίδια στο μέλλον.»
Η Renault παρείχε κινητήρες στην Red Bull και την Toro Rosso φέτος και θα προμηθεύει και πάλι δύο ομάδες το 2016, με την Lotus να εξαγοράζεται από τους Γάλλους και να παίρνει κινητήρες τους και την Red Bull να χρησιμοποιεί κινητήρες της γαλλικής εταιρίας υπό την επωνυμία της TAG Heuer.
Η Ilmor, εταιρία με μεγάλη εμπειρία στην Formula 1 και τα IndyCar, ήρθε να βοηθήσει σε αυτό το δύσκολο έργο.
«Έφεραν νέες ιδέες, όπως διαφορετική διάταξη του κινητήρα εσωτερικής καύσης, και θα συνεχίσουμε μαζί τους το 2016,» εξήγησε ο Taffin.
«Θα συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε μέσα στην εταιρία, αλλά οι εξωτερικοί συνεργάτες όπως η Ilmor μας παρέχουν νέες ιδέες.
«Δεν φάνηκε όλο το φάσμα της συνεργασίας μας το 2015 για διάφορους λόγους, αλλά τώρα είναι υπό τον έλεγχό μας και έχουμε πιο σαφή προσανατολισμό όπως θα φανεί το 2016 και μετά.»
Τέλος, ο Taffin φάνηκε αισιόδοξος σχετικά με τον πρώτο αγώνα του 2016, στη Μελβούρνη. Ο ίδιος επεσήμανε πως το δυναμό για την μονάδα ισχύος για το 2016 θα δοκιμαστεί μέσα στο μήνα και πως η χαρτογράφηση του κινητήρα για τον αγώνα στο Albert Park έχει ήδη σχεδιαστεί και φαίνεται αξιόπιστη.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify