O Toto Wolff δηλώνει πως στην ομάδα της Mercedes έμεινε μια γλυκόπικρη γεύση, αφού χρειάστηκε να πληρώσει το ποσό ρεκόρ των 4,8 εκατομμυρίων δολαρίων, ως κόστος συμμετοχής στο πρωτάθλημα της F1 του 2016.
Με το κόστος συμμετοχής να έχει αυξηθεί σε σχέση με πέρυσι και με τη Γερμανική ομάδα να έχει κερδίσει 703 βαθμούς κατά τη διάρκεια της σεζόν, τα Ασημί Βέλη κλήθηκαν να πληρώσουν 4.870.510 δολάρια.
Σε σχέση με το ύψος του κόστους συμμετοχής της ομάδας του, ο Toto Wolff δήλωσε: «Ακριβό. Είναι πάντα στενάχωρο να το δίνεις (το ποσό). Ήταν ένα σύστημα που στήθηκε εδώ και λίγα χρόνια. Οδηγεί σε μια κατάσταση που αν κερδίσεις πολλούς βαθμούς το κόστος συμμετοχής για την επόμενη χρονιά είναι τεράστιο. Παρ’ όλα αυτά, είμαστε εδώ για την αγωνιστική επιτυχία και το να σκοράρουμε τόσους πολλούς βαθμούς σημαίνει πως είχαμε μια πραγματικά καλή χρονιά. Γι’ αυτό ίσως να υπάρχει μια γλυκόπικρη αίσθηση στο να πληρώσουμε».
Ωστόσο ο Wolff προσθέτει πως δεν τον ενδιαφέρει τόσο το πλήθος των βαθμών, αρκεί η ομάδα του να κερδίζει τα πρωταθλήματα: «Υπάρχουν πολλές παράμετροι που παρακολουθούμε και οι οποίες είναι σημαντικές για εμάς. Ο αριθμός των βαθμών μας δεν είναι η πιο προφανής, (αλλά) η κατάκτηση του πρωταθλήματος, οι νίκες σε πολλούς αγώνες και να βρισκόμαστε στην pole είναι (σημαντικές παράμετροι). Είναι η αγωνιστική αξιοπιστία, η μηχανική αξιοπιστία και γενικά να συνεχίζεις την εξέλιξη της ομάδας σου ή η ομάδα να εξελίσσει τον εαυτό της. Για έμενα προσωπικά το ύψος των βαθμών, οι περισσότεροι βαθμοί που κερδήθηκαν ποτέ, είναι απλώς κάποια ψηφία σε ένα βιβλίο. Δεν έχουν μεγάλο ενδιαφέρον».
Αναλυτικά το κόστος συμμετοχής ανά ομάδα για το 2016.
Team | Points scored | Entry fee |
---|---|---|
Mercedes | 703 | $4,870,510 |
Ferrari | 428 | $2,725,036 |
Williams | 257 | $1,842,505 |
Red Bull | 187 | $1,481,235 |
Force India | 136 | $1,218,024 |
Lotus/Renault | 78 | $918,686 |
Toro Rosso | 67 | $861,915 |
Sauber | 36 | $701,924 |
McLaren | 27 | $655,475 |
Manor | 0 | $516,128 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify