Την ώρα που στην Honda αρνούνται πως έχουν βρει σημαντική αύξηση στην ιπποδύναμη της μονάδος ισχύος (σχετικό άρθρο μπορείτε να βρείτε εδώ), η Ισπανική εφημερίδα AS υποστηρίζει το άκρως αντίθετο σχετικά με την δύναμη του Ιαπωνικού κινητήρα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα Ισπανικά δημοσιεύματα, ο Ιαπωνικός κατασκευαστής έχει καταφέρει να “ξεκλειδώσει” 223 ίππους στη μονάδα ισχύος:60 από την μηχανή εσωτερικής καύσης(ICE) και 163 από τον σύστημα ανάκτησης ενέργειας (ERS).
Για όσους δεν καταλαβαίνουν τους παραπάνω ορισμούς, το σύστημα ERS (energy recovery system) αποτελείται από τέσσερα στοιχεία: το MGU-H, το MGU-K, την μπαταρία και από ένα σύνολο με κουτιά ελέγχου.Το MGU λειτουργεί σαν κινητήρας-γεννήτρια.Όταν λειτουργεί σα γεννήτρια, μετρατρέπει τη μηχανική και τη θερμική ενέργεια που λαμβάνει, σε ηλεκτρική. Όταν λειτουργεί σαν κινητήρας, κάνει το αντίθετο.
Οι τωρινοί V6 1,6 λίτρων κινητήρες, διαθέτουν δύο μονάδες MGU: το MGU-H(Ηeat) για τη θερμότητα και το MGU-K(Kinetic) για την κινητική ενέργεια.
Η πηγή του άρθρου βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify