Τι συμβαίνει με την μονάδα ισχύος της Honda

Την ώρα που στην Honda αρνούνται πως έχουν βρει σημαντική αύξηση στην ιπποδύναμη της μονάδος ισχύος (σχετικό άρθρο μπορείτε να βρείτε εδώ), η Ισπανική εφημερίδα AS υποστηρίζει το άκρως αντίθετο σχετικά με την δύναμη του Ιαπωνικού κινητήρα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα Ισπανικά δημοσιεύματα, ο Ιαπωνικός κατασκευαστής έχει καταφέρει να “ξεκλειδώσει” 223 ίππους στη μονάδα ισχύος:60 από την μηχανή εσωτερικής καύσης(ICE) και 163 από τον σύστημα ανάκτησης ενέργειας (ERS).

Για όσους δεν καταλαβαίνουν τους παραπάνω ορισμούς, το σύστημα ERS (energy recovery system) αποτελείται από τέσσερα στοιχεία: το MGU-H, το MGU-K, την μπαταρία και από ένα σύνολο με κουτιά ελέγχου.Το MGU λειτουργεί σαν κινητήρας-γεννήτρια.Όταν λειτουργεί σα γεννήτρια, μετρατρέπει τη μηχανική και τη θερμική ενέργεια που λαμβάνει, σε ηλεκτρική. Όταν λειτουργεί σαν κινητήρας, κάνει το αντίθετο.

F1-2016-Honda-1

Οι τωρινοί V6 1,6 λίτρων κινητήρες, διαθέτουν δύο μονάδες MGU: το MGU-H(Ηeat) για τη θερμότητα και το MGU-K(Kinetic) για την κινητική ενέργεια.

Η πηγή του άρθρου βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Επιστροφή της απότομης πτώσης απόδοσης των ελαστικών της Pirelli

Next Article

Η επιστροφή της Renault και οι επιλογές που πρέπει να κάνει

Related Posts