Ολοκληρώθηκε και η δεύτερη ημέρα των χειμερινών δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης. Ταχύτερος ήταν ο Sebastian Vettel με τα ultra soft ελαστικά, όντας μαζί με τον Ricciardo οι μόνοι που δοκίμασαν την νέα γόμα της Pirelli.
Η μέρα κύλησε ομαλά με 3 κόκκινες σημαίες να σταματούν τη δράση για λίγο. Ο Vettel κράτησε τα πρωτεία από χθες, με 2ο τον Ricciardo και τρίτο τον Perez.
Αυτό που κρατάμε είναι ότι 8 οδηγοί πέρασαν τους 100 γύρους σήμερα, μεταξύ αυτών και ο Fernando Alonso με την MP4-31.
Πρωινό σκέλος:
Στις 10:00 άναψε το πράσινο φως στο pitlane και αμέσως ο Nico Rosberg βγήκε με την W07 για να γράψει γύρους.
Οι Ferrari και McLaren διεξήγαγαν αεροδυναμικά tests και ήταν πιο αργές από τους υπόλοιπους. Παράλληλα, η Sauber δεν έγραψε χρόνο μέχρι τις 12.30, με τον Marcus Ericsson να βγαίνει για αναγνωριστικούς γύρους και να επιστρέφει αμέσως στα γκαράζ της ομάδας του.
Στην Haas, ο Esteban Gutierrez άργησε να κάνει την εμφάνισή του στην πίστα, καθώς ήθελαν να δοκιμάσουν δύο ειδών πτέρυγες. Αφ’ενός επιδιορθώθηκε αυτή που έσπασε χθες και ήθελαν να δουν σε τι κατάσταση βρισκόταν, αφ’ετέρου ήρθε μία νέα, πιο δυνατή εμπρός αεροτομή από το εργοστάσιο που ήθελαν να εξετάσουν.
Πρώτος μέχρι τις 12.00 ήταν ο Daniel Ricciardo, ενώ αργότερα τα ηνία ανέλαβε ο Rosberg. Κυρίαρχη επιλογή των οδηγών μέχρι τότε στα ελαστικά ήταν η μεσαία γόμα.
Έπειτα, μετά το πρώτο δύωρο του πρωινού σκέλους, ο Alonso έβγαινε συχνά στην πίστα για γύρους, κάνοντας συνολικά 69 μέχρι τις 14.00.
Σε εκείνο το σημείο, ο Vettel κινήθηκε γρήγορα και πέρασε στην πρωτιά τον Rosberg, που έμεινε δεύτερος. Όλοι οι οδηγοί βελτίωναν τους χρόνους τους, ανάμεσα τους και ο Ericsson που έφτασε ως και την 5η θέση.
Είδαμε και νέα εμπρός αεροτομή και ρύγχος από τη Renault, σε μία προσπάθεια να δοκιμάσουν νέα μέρη.
Περίπου στη 13.00, ο Max Verstappen ακινητοποιήθηκε στην Στροφή 13 και προκάλεσε κόκκινη σημαία. Η STR11 απομακρύνθηκε γρήγορα και η δράση συνεχίστηκε χωρίς προβλήματα.
Ο Wehrlein με την Manor πέρασε 7ος με τη μαλακή γόμα.
Επίσης, η Mercedes με τον Rosberg έγραψαν 81 γύρους στο ήμισυ της ημέρας, κάτι παραπάνω δηλαδή από έναν ολόκληρο αγώνα.
Τέλος, 1 ώρα πριν το μεσημεριανό διάλειμμα, οι Vettel και Ricciardo, χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά την ultra soft γόμα της Pirelli, ανέβαιναν εναλλάξ στην πρώτη θέση, με τον Γερμανό τελικά να παραμένει εκεί ως το break.
Απογευματινό σκέλος:
Την πρώτη ώρα μετά την επιστροφή όλων από το διάλειμμα δεν υπήρχε αρκετή δράση. Ο Alonso έκανε πολλούς γύρους, δείχνοντας ότι ο κινητήρας της Honda έχει βελτιωθεί σημαντικά στον τομέα της αξιοπιστίας.
Την ίδια ώρα, ο Rosberg έκανε προσομοίωση αγώνα με τρία pit stop, ενώ οι Ricciardo και Vettel δοκίμασαν την φθορά των πολύ μαλακών και των πάρα πολύ μαλακών γομών της Pirelli.
Η Haas, αν και άργησε να βρει λύση στο θέμα της αεροτομής, τελικά έβγαλε τον Gutierrez στην πίστα.
Η δράση διεκόπη για λίγο με τη 2η κόκκινη σημαία της μέρας, καθώς ο Palmer έμεινε στάσιμος στην πρώτη στροφή λόγω προβλήματος στο turbo της μονάδας ισχύος της Renault.
Αυτό που προκάλεσε εντύπωση ήταν το γεγονός ότι ο Alonso πέρασε το φράγμα των 100 γύρων για σήμερα. Μαζί του και οι Vettel, Ricciardo, Bottas, Rosberg, Verstappen, Ericsson και Perez.
Αργότερα, Ericsson και Wehrlein βγήκαν στην πίστα και βελτίωσαν τις επιδόσεις του με την μαλακή γόμα, που χρησιμοποιήθηκε αρκετά από όλους τους οδηγούς. Το ίδιο έπραξε και ο Gutierrez στο τελευταίο μισάωρο της ημέρας και ανέβηκε στην 6η θέση, με την Haas VF-16 να εντυπωσιάζει.
Μάλιστα, σε κάποιο σημείο 1 ώρα πριν την λήξη της ημέρας, Ferrari και Mercedes συναντήθηκαν στην πίστα, με τον Rosberg να προσπερνά τελικά τον Vettel.
Πέντε λεπτά πριν τελειώσει η διαδικασία, ο Vettel προκάλεσε κόκκινη σημαία καθώς ακινητοποιήθηκε στην Στροφή 3.
Κάπως έτσι τελείωσε η 2η ημέρα των δοκιμών.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Γύροι |
---|---|---|---|---|
1 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1:22.810 | 125 |
2 | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing | 1:23.525 | 112 |
3 | Sergio Perez | Force India | 1:23.650 | 101 |
4 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:24.867 | 172 |
5 | Marcus Ericsson | Sauber | 1:25.237 | 108 |
6 | Esteban Guttierez | Haas F1 | 1:25.524 | 79 |
7 | Valtteri Bottas | Williams | 1:25.648 | 134 |
8 | Pascal Wehrlein | Manor F1 | 1:25.925 | 71 |
9 | Fernando Alonso | McLaren | 1:26.082 | 119 |
10 | Jolyon Palmer | Renault | 1:26.189 | 42 |
11 | Max Verstappen | Toro Rosso | 1:26.539 | 121 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify