Η FIA επιβεβαίωσε τις λεπτομέρειες του νέου συστήματος των κατατακτηρίων δοκιμών, με τον στόχο να είναι η εφαρμογή του συστήματος ακόμη και από την φετινή σεχόν
Τα σχέδια για το νέο format των κατατακτηρίων αφού επικυρώθηκαν από τις ομάδες, την επιτροπή της F1 και το Strategy Group της FIA, θα μελετηθούν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού την ερχόμενη εβδομάδα, ώστε να ξεκαθαρίσουν οι τελευταίες λεπτομέρειες
Μάλιστα σύμφωνα με την ανακοίνωση της FIA: “To νέο σύστημα θα επιθεωρηθεί προσεκτικά πριν την ενσωμάτωση του, που πιθανότατα μπορεί να γίνει από την αρχή του πρωταθλήματος του 2016.”.
Το σύστημα των κατατακτηρίων φαίνεται πως θα είναι ως εξής:
Q1
- Διάρκεια 16 λεπτά
- Μετά από 7 λεπτά ο πιο αργός οδηγός αποκλείεται
- Έπειτα, κάθε 1.30 λεπτό θα αποκλείεται ο πιο αργός οδηγός, μέχρι να αποκλειστούν 7 συνολικά
- 15 προκρίνονται στο Q2
Q2
- 15 λεπτά διάρκεια
- Μετά από 6 λεπτά, ο πιο αργός αποκλείεται
- Έπειτα, κάθε 1.30 λεπτό ο πιο αργός αποκλείεται, μέχρι να αποκλειστούν 7 συνολικά
- 8 προκρίνονται στο Q3
Q3
- 14 λεπτά διάρκεια
- Μετά από 5 λεπτά ο πιο αργός αποκλείεται
- Έπειτα, κάθε 1.30 λεπτό ο πιο αργός αποκλείεται μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας
- 2 οδηγοί μένουν στο τελευταίο 1.30 λεπτό
Την υποστήριξη του για το νέο σύστημα των κατατακτηρίων εξέφρασε ο Bernie Ecclestone, o οποίος πιστεύει ότι είναι εξαιρετικό και θα προκαλέσει τον ενθουσιασμό των φίλων της F1. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: “Η ιδέα είναι πως θα είναι το ίδιο με τις κατατακτήριες σε βρεγμένες συνθήκες. Μπορεί ένα ή δύο μεγάλα ονόματα να μην καταφέρουν να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις. Δεν θα έχουμε τα συνηθισμένα ονόματα στο εμπρός μέρος του grid.”
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify