Ο Lewis Hamilton και ο Nico Rosberg θα έχουν μεγαλύτερη ελευθερία να παλέψουν μεταξύ τους φέτος, με την Mercedes να αποφασίζει να μην αναμειχθεί στη μάχη τους.
Λίγο πριν την έναρξη της φετινής σεζόν, στην οποία προμηνύεται ακόμα μία μάχη μεταξύ των δύο οδηγών της γερμανικής ομάδας για τον τίτλο, ο αγωνιστικός διευθυντής της, Toto Wolff, αποκάλυψε πως η ομάδα θα επιτρέψει τις μάχες ανάμεσα σε Hamilton και Rosberg.
Επομένως, αντί να τους περιορίζει με στρατηγικές ή να τους υποδεικνύει τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν για να κερδίσουν ο ένας τον άλλον, η Mercedes θα δώσει το λόγο στους οδηγούς της για να διαμορφώσουν οι ίδιοι την δική τους τακτική από την αρχή της σεζόν.
Παρόλα αυτά, θα τεθεί ένα όριο, εφόσον κινδυνεύσει η αρμονία στο εσωτερικό της ομάδας.
Όταν ρωτήθηκε για τους κανόνες συμπεριφοράς που έχουν τεθεί για το 2016, ο Wolff απάντησε: «Τους έχουμε χαλαρώσει από πέρυσι.
«Όταν ξεκινήσαμε αυτό το πρότζεκτ το 2013, υπήρχε τρομερή πίεση στην ομάδα για να φέρουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα και να κερδίζουμε αγώνες, και τα πήγαμε τελικά καλά.
«Το 2014, κατακτήσαμε και τα δύο πρωταθλήματα και αποδείξαμε πως έχουμε τη στόφα του πρωταθλητή και το 2015. Αλλά, για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε έτσι, θέσαμε ορισμένα όρια. Κάποιες φορές αυτό λειτουργεί σωστά, κάποιες φορές όχι.
«Πήραμε μερικά πολύτιμα μαθήματα και βελτιωθήκαμε ως οργανισμός. Με τον Nico και τον Lewis είμαστε μαζί τα τελευταία χρόνια και συνεργαζόμαστε πολύ καλά.
«Το χρωστάμε σε αυτούς και στην ίδια την F1 να τους αφήσουμε να παλέψουν. Θα είναι πιο δύσκολα τα πράγματα για την ομάδα κάποιες φορές, αλλά είναι αναγκαίο.»
Αν και παραδέχεται πως η απόφαση να επιτραπεί στους Hamilton και Rosberg να χαράξουν την στρατηγική τους μπορεί να δημιουργήσει εντάσεις στις σχέσεις τους, ο Wolff είναι βέβαιος πως αυτό δε θα δώσει το οποιοδήποτε πλεονέκτημα στην Ferrari.
«Όχι, δεν πιστεύω κάτι τέτοιο,» είπε. «Χαλαρώνουμε τα όρια που έχουμε βάλει, γιατί συνεργαζόμαστε καλύτερα.
«Υπάρχει μεγάλος σεβασμός ανάμεσά μας. Δεν φοβάμαι μήπως δεν πάει κάτι καλά, όλα θα πάνε όπως τις άλλες χρονιές.
«Οι κανονισμοί μας βοηθούν, καθώς υπάρχει σαφώς λιγότερη ανάμειξη της μηχανικής στο μονοθέσιο και στους οδηγούς. Υπάρχει λιγότερη καθοδήγηση όσον αφορά την στρατηγική και την χρήση των ελαστικών, ή στο πώς θα οδηγούνται τα μονοθέσια. Οπότε, εναπόκειται περισσότερο στους οδηγούς το τι θα κάνουν.
«Αυτό είναι πολύ καλύτερο για το σπορ. Ασκεί μεγαλύτερη πίεση τους οδηγούς και τους αναγκάζει να προσπαθήσουν περισσότερο. Εμείς πρέπει μόνο να κάνουμε ένα βήμα πίσω.
«Επομένως, ταιριάζει στη στρατηγική που έχουμε να αφήσουμε τους οδηγούς μας να παλέψουν στην πίστα.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify