Η Ferrari σχεδιάζει να ξοδέψει τα πρώτα tokens που έχει στην διάθεσή της μέσα στη σεζόν στο Ισπανικό GP, δίνοντας έμφαση στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και στην ανάπτυξη των ηλεκτρονικών.
Αν και φήμες ήθελαν την Ferrari να αντιμετωπίζει πρόβλημα με το turbo, εν τούτοις το πρόβλημα δεν εντοπίζεται εκεί.
Παρά το γεγονός ότι ένα πρόβλημα στο turbo ανάγκασε τον Kimi Raikkonen να εγκαταλείψει στην Αυστραλία, και παρά το ότι η ιταλική ομάδα γνωρίζει καλά πως απέχει αρκετά από την απόδοση που έχει η Mercedes σε αυτόν τον τομέα, οι Ιταλοί δεν θεωρούν πως αυτό είναι το αδύνατο σημείο τους.
Αντιθέτως, η Ferrari πιστεύει πως η απόδοσή της μπορεί να βελτιωθεί μέσω της αύξησης της δύναμης που προέρχεται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, με νέο σχεδιασμό που θα αναδείξει το νέο, βελτιωμένο καύσιμο της Shell.
Παράλληλα, στην ομάδα θεωρούν πως αυτό το βήμα θα αυξήσει την ροή των καυσαερίων, κάτι που θα τους δώσει ακόμα μεγαλύτερη ιπποδύναμη.
Στην Αυστραλία, η Mercedes τόνισε πως η Ferrari πιθανόν να μην είχε αρκετή δύναμη στις ευθείες, που ίσως να σχετίζεται με τα θερμά καυσαέρια που τροφοδοτούν το turbo.
Το Μπαχρέιν αποτελεί σκληρή δοκιμασία για το ERS – που εικάζεται πως δίνει ενέργεια για 2.5 δευτ. ανά γύρο. Επομένως, αυτό το Σ/Κ θα δείξει το πού βρίσκεται ακριβώς η ομάδα του Maranello.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify