Ο Pascal Wehrlein είναι σίγουρος πως μία θέση μέσα στην 10άδα δεν είναι άπιαστο όνειρο για τη Manor φέτος, αν κρίνει κανείς από το ρυθμό που είχε η ομάδα στο Κινεζικό GP.
Μετά από την απογοητευτική εμφάνιση της Manor στο Grand Prix Αυστραλίας, ο Wehrlein έλαμψε στις κατατακτήριες στο Μπαχρέιν, καθώς πέρασε – έστω και οριακά – στο Q2, ενώ και στην Κίνα βρέθηκε για λίγο στις θέσεις εντός της 10άδας, όταν αποφάσισε να μη μπει στα pits με την εμφάνιση του πρώτου Αυτοκινήτου Ασφαλείας.
Ωστόσο, παρά το ότι τερμάτισε 18ος στη Σαγκάη, ο Γερμανός οδηγός πιστεύει ότι το μονοθέσιο έχει δυναμική, και τονίζει πως όσα θετικά έχουμε δει στους πρώτους δύο αγώνες από την Manor είναι μία καλή ένδειξη των όσων έρχονται.
«Μπορούμε να ξεχάσουμε τη Μελβούρνη,» δήλωσε στο Motorsport. «Στους δύο τελευταίους αγώνες φαίνεται πού βρισκόμαστε όσον αφορά την απόδοση.
«Θα υπάρξουν πίστες που θα μας ταιριάζουν περισσότερο και άλλες που δεν θα μας ταιριάζουν, αλλά στην Αυστραλία δεν ήμασταν πουθενά και οι δύο τελευταίοι αγώνες δείχνουν την πραγματική μας απόδοση.
«Το να πάρουμε βαθμούς θα είναι πολύ δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο – και στόχος μου είναι να πάρουμε βαθμούς. Στην Κίνα δεν μπορούσαμε, καθώς τερμάτισαν όλοι τον αγώνα και αυτό δε συμβαίνει συχνά.»
Έχοντας εκκινήσει από το τέλος του grid, ο Wehrlein είδε όσα έγιναν στην πρώτη στροφή του αγώνα – και τα χαρακτήρισε «αστεία».
Και, παρά το γεγονός ότι κέρδισε πολλές θέσεις όταν αποφάσισε να μην μπει στα pits, ο ίδιος πιστεύει πως αυτή η επιλογή τελικά δεν τον βοήθησε.
«Η εκκίνηση και ο πρώτος γύρος ήταν αστεία,» δήλωσε. «Συνέβησαν πολλά, ειδικά στην πρώτη στροφή.
«Η εκκίνηση μου και ο πρώτος γύρος ήταν πολύ καλά, επειδή βρισκόμουν στη σωστή θέση. Όλα κύλησαν ομαλά.
«Αλλά, δεν είμαι σίγουρος πως το Αυτοκίνητο Ασφαλείας μας βοήθησε, καθώς μείναμε στην πίστα. Και μετά παλεύεις με τους άλλους που έχουν φρέσκα ελαστικά, και είναι πολύ δύσκολο.
«Οπότε, πιστεύω πως δεν ήταν καλό το timing με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Αλλά, ήταν ένας καλός αγώνας για εμάς και καταφέραμε να δείξουμε την απόδοσή μας.
«Δεν εγκατέλειψε κανείς και εμείς καταφέραμε να τερματίσουμε μπροστά από τους Nasr, Grosjean και Palmer, οπότε παλέψαμε με αυτούς. Και τώρα πρέπει να βελτιωθούμε ακόμα περισσότερο.»
Τέλος, ο Wehrlein πιστεύει πως κλειδί για τη Manor στην παρουσία της στους βαθμούς θα είναι η βελτίωσή της στον τομέα των ελαστικών.
«Όλοι είχαν προβλήματα με τη φθορά των ελαστικών, αλλά σε εμάς είναι κάπως χειρότερα τα πράγματα. Κάναμε τρία pitstops, ακόμα και με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, ενώ ο Ericsson είχε διαφορετική στρατηγική και κατάφερε να τερματίσει πολύ μπροστά από εμάς.
«Στην αρχή είχα μάχη μαζί του και ήμουν μπροστά του. Αλλά, έκανε ένα λιγότερο pitstop από εμάς και τερμάτισε αυτός μπροστά μας.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify