Οι πτώσεις στους αγώνες είναι κάτι το αναπόφευκτο για τους αναβάτες αγώνων ταχύτητας μοτοσυκλέτας, δεν έχει σημασία πόσο ταλέντο έχεις ή πόσο έμπειρος είσαι. Αφού λοιπόν οι πτώσεις είναι “στο πρόγραμμα”, αυτό που έχει περισσότερη σημασία είναι το πως θα επιστρέψεις μετά από αυτές.
Κάποιοι επιστρέφουν “μαγκωμένοι” στην πίστα κάνοντας εμφανώς αργότερους χρόνους στην προσπάθειά τους να κατανοήσουν που είναι το πέρας του ορίου που τους οδήγησε στην πτώση, ενώ κάποιοι άλλοι έχουν την απίστευτη ικανότητα να επιστρέφουν στα box αμέσως μετά την πτώση τους, να ξαναβγαίνουν στην πίστα και να πηγαίνουν ταχύτερα. Αυτό ακριβώς έκανε και ο Rossi την Κυριακή στην Jerez.
Στο Texas ο Vale είχε μια πολύ άσχημη Κυριακή. Αρχικά έκαψε το συμπλέκτη του στην εκκίνηση, ένα πρόβλημα που του κόστισε κάποιες θέσεις, ενώ στην προσπάθειά του να ανακάμψει είχε την πρώτη του πτώση απ’ το GP της Aragon το 2014. Επιπροσθέτως, το όχι και τόσο δυνατό του ξεκίνημα στην αρχή της χρονιάς, έκανε τους φίλους των αγώνων να αναρωτιούνται αν θα επανέλθει στην περσινή του πολύ καλή φόρμα, με τον Ιταλό να επιλέγει να εξαφανίσει κάθε είδους αμφιβολία γύρο απ’ το όνομά του με τον καλύτερο τρόπο: μια εμφατική νίκη στην πίστα της Jerez, σε ένα αγώνα όπου ήταν απλά ανίκητος. Μια νίκη που θύμησε νίκη τύπου Lorenzo, με αψεγάδιαστη οδήγηση απ’ τον 1ο γύρο ως τον τελευταίο, μη χάνοντας τα ηνία καθ΄ όλη τη διάρκεια του αγώνα παρά μόνο για λίγα μέτρα. Αυτή ήταν η νίκη υπ’ αριθμόν 113 για το Γιατρό, ενώ δεν ήταν η πρώτη φορά που κατάφερε να κερδίσει αγώνα ενώ είχε πτώση στον προηγούμενο.
Λίγοι οπαδοί έχουν ξεχάσει το όχι και τόσο γνωστό κράνος του Vale με τον γάιδαρο σαν γράφημα, ένα σχέδιο που προήλθε έπειτα απ’ την πτώση του στο GP της Ινδιανάπολις το 2009 και ενώ δεν είχε καμμία εγκατάλειψη απ’ το 2007 και μετά. Ο γάιδαρος είναι ένας χαρακτηρισμός που προσδίδουμε σε κάποιον (σε ορισμένες χώρες ανά τον κόσμο) όταν κάνει χαζά λάθη, και ο Rossi με έντονο αυτοσαρκαστικό ύφος το φόρεσε ώστε να επιστρέψει δριμύτερος απ’ το λάθος του στην Αμερικάνικη πίστα. Και το έκανε. Επέστρεψε με νίκες στα επόμενα δύο GP εκκινώντας μάλιστα απ’ την pole, θέτοντας εαυτόν σε πορεία διεκδίκησης τίτλου. Ο αγώνας στη Jerez όμως μας έδειξε πως o Ιταλός έχει μάθει και κάποια – νέα γι’ αυτόν – κόλπα.
Ήταν η 1η φορά στη καριέρα του Rossi που έκανε τον “τέλειο αγώνα”, να εκκινήσει 1ος δηλαδή και να μην χάσει καθόλου την πρωτοπορία, ενώ με άψογη διαχείριση ελαστικών κατάφερε να ελέγξει τη διαφορά απ’ τους διώκτες του. Και φυσικά έθεσε για άλλη μια φορά – όπως τότε, το μακρινό 2009 – εαυτόν στο κυνήγι ενός ακόμη τίτλου, κάνοντας το πρωτάθλημα υπόθεση για τρεις.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify