Στην αποκάλυψη πως μια ακόμη εκδοχή του Halo, δηλαδή του συστήματος προστασίας του cockpit στα μονοθέσια της F1, εξετάζεται και θα δοκιμαστεί στους επόμενους αγώνες, προχώρησε ο τεχνικός διευθυντής της Williams, Pat Symonds.
Μάλιστα, στις επόμενες ημέρες και μέχρι το Grand Prix του Μονακό σε 15 ημέρες θα γίνουν αρκετές συσκέψεις ανάμεσα στους ιθύνοντες των ομάδων με στόχο να καθοριστεί η κατεύθυνση που θα πάρει η Formula 1 στον τομέα της ασφάλειας, με την παρουσία του Halo και του Aeroscreen της Red Bull να είναι ένα από τα πολλά ζητήματα κι ίσως το πιο καθοριστικό από αυτά που θα συζητηθούν.
Μιλώντας στους δημοσιογράφους στο πλαίσιο του Ισπανικού Grand Prix, ο Symonds ανέφερε πως μια ακόμη εναλλακτική του συστήματος Halo έχει εμφανιστεί και θα συζητηθεί την Παρασκευή του τετραημέρου στο Μονακό. Πιο συγκεκριμένα ο Βρετανός ανέφερε:
«Πρόκειται να υπάρξει μια συνάντηση για τους τεχνικούς κανονισμούς την Παρασκευή στο Μονακό και ο Charlie [Whiting] μας διαβεβαίωσε ότι θα ξέρουμε που θα βρισκόμαστε μέχρι τότε. Υπάρχει μια δεύτερη εκδοχή του Halo, που είναι κάπως διαφορετική σε σχέση με αυτή που δοκιμάστηκε από τη Ferrari στις χειμερινές δοκιμές. Οπότε θα δούμε με τι έχουμε να κάνουμε στο Μονακό.»
Σύμφωνα με πληροφορίες το νέο σύστημα θα διαφέρει σημαντικά από το αρχικό σχέδιο, καθώς θα επιτρέπει στους οδηγούς να το αφαιρούν και να διευκολύνουν την έξοδο τους από το μονοθέσιο.
Σε κάθε περίπτωση, η τελική απόφαση για την ύπαρξη οποιουδήποτε συστήματος στο πρωτάθλημα του 2017, θα πρέπει να παρθεί μέχρι την προθεσμία που έχει θέσει η FIA, την 1η Ιουλίου. Μέχρι τότε αναμένεται να γίνουν κι άλλες δοκιμές των συστημάτων προστασίας των cockpit, με την Red Bull να θέλει να δοκιμάσει το Aeroscreen στο σιρκουί του Μονακό, θέλοντας να διαπιστώσει τις όποιες δυσκολίες μπορεί να υπάρχουν με την όραση των οδηγών σε ένα στενό σιρκουί με πολλές υψομετρικές διαφορές.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify