Στον αγώνα του Βερολίνου νικητής αναδείχθηκε ο Sebastien Buemi, με την Abt να κάνει το 2-3, με τους Daniel Abt και Lucas Di Grassi.
Πριν την έναρξη του αγώνα, έγινε γνωστό πως τέσσερις οδηγοί έλαβαν ποινές και θα ξεκινούσαν από τις τελευταίες θέσεις του grid. Πιο συγκεκριμένα, οι δύο οδηγοί της Mahindra, Bruno Senna και Nick Heidfeld, αλλά και ο Jerome D’Ambrosio με τον Stephane Sarrazin έτρεξαν στις κατατακτήριες με λάθος πίεση στα ελαστικά τους και οι χρόνοι τους ακυρώθηκαν.
Στην εκκίνηση, ο Buemi πήρε την πρωτοπορία στον αγώνα, περνώντας οριακά και με μεγάλο ρίσκο των poleman Vergne. Ωστόσο, ο Γάλλος απάντησε γρήγορα και επανέκτησε τη θέση του.
Την ίδια στιγμή, ο Rast είχε σπασμένη πίσω αεροτομή, αλλά συνέχιζε κανονικά στον αγώνα, μέχρι που βγήκε μαύρη/πορτοκαλί σημαία για να μπει στα pits για να επιδιορθωθεί η ζημιά.
Μετά από 5 γύρους, οι πρώτοι έξι ήταν πολύ κοντά μεταξύ τους, με μάχες σε όλες τις θέσεις.
Στον 6ο γύρο, στην Στροφή 1, ο Buemi πέρασε από την εξωτερική τον Vergne, με τον Γάλλο να δέχεται αμέσως τρομερή πίεση από τον Abt, ο οποίος με τη σειρά του καταδιωκόταν από τον Bird.
Στο 11ο γύρο, ο Abt πέρασε τον Vergne, ενώ η μαύρη/πορτοκαλί σημαία βγήκε για τον Turvey και τον Bird, με τους Βρετανούς να μπαίνουν στα pits για αλλαγή εμπρός αεροτομής. Αυτό έδωσε στον Prost την τέταρτη θέση και στον Di Grassi την πέμπτη.
Ο Buemi είχε ανοίξει τη διαφορά του στα 4 δευτ. από τον δεύτερο Abt και στα 5 δευτ. από τον τρίτο Vergne, με τον τελευταίο να δέχεται πίεση από τον Prost και τον Di Grassi.
Μερικές θέσεις πίσω, η de Silvestro περνούσε τον Duval για την έβδομη θέση.
Στον 21ο γύρο, η μάχη για την τρίτη θέση μεταξύ Vergne, Abt και Di Grassi συνεχιζόταν. Μάλιστα, ο Γάλλος οδηγός της DS Virgin έχασε ένα κομμάτι της εμπρός αεροτομής, καθώς περνούσε από τα μικρά κολωνάκια στο εσωτερικό του σικέιν στο μέσο του γύρου, και φυσικά βγήκε η μαύρη/πορτοκαλί σημαία. Στον 24ο γύρο, ο Vergne έχασε όλη την αεροτομή, λίγο πριν μπει στα pits για να αλλάξει μονοθέσιο.
Ωστόσο, ο Di Grassi έμεινε στην πίστα για έναν ακόμα γύρο, περνώντας έτσι τον Vergne. Μετά τα pit stop, ο Buemi διατήρησε την πρωτιά, με τον Abt και τον Prost να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα.
Στον 28ο γύρο, ο Senna έχασε το πίσω μέρος στα φρένα για το σικέιν, χωρίς περαιτέρω συνέπειες. Κίτρινες σημαίες κυμάτιζαν σε όλη την πίστα για δύο γύρους.
Σε μία μάχη για την 12η θέση, ο Bird πέρασε τον D’Ambrosio, ενώ ο Di Grassi πίεζε τον Prost για την τρίτη θέση.
Στον 34ο γύρο, ο Heidfeld προσπάθησε να περάσει τον Frijns με τη βοήθεια του FanBoost, χωρίς επιτυχία. Στο μεταξύ, επιβλήθηκε ποινή διέλευσης από τα pit για αντικανονική χρήση της δύναμης του ηλεκτροκινητήρα.
Η μάχη Di Grassi-Prost γινόταν όλο και πιο σκληρή, με τον οδηγό της Abt να πιέζει και να φτάνει πολύ κοντά στο να προσπεράσει τον Γάλλο στην πρώτη στροφή. Τελικά, το κατάφερε στον 40ο γύρο, αλλάζοντας γραμμή την τελευταία στιγμή, μπήκε στην εσωτερική και δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στον οδηγό της Renault.
Έξι γύρους πριν το τέλος του αγώνα, ο Duval έχασε τον έλεγχο στη Στροφή 8 και εγκατέλειψε, βγάζοντας το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Παράλληλα, οι αγωνοδίκες έθεσαν υπό εξέταση τον Di Grassi για υπερβολική ταχύτητα υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας.
Με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να μπαίνει στα pits δύο γύρους πριν το τέλος, ο Abt πήρε εντολή από την ομάδα να αφήσει τον teammate του να περάσει στην 2η θέση, χωρίς όμως να υπακούει σε αυτήν.
Τελικά, ο Ελβετός οδηγός της e.dams πήρε τη νίκη μετά από πέντε αγώνες.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify