Τροποποιημένο Halo αντί του Aeroscreen για το 2017

Οι ιθύνοντες της F1 αποφάσισαν να προωθήσουν μια τροποποιημένη εκδοχή του συστήματος Halo για τη σεζόν του 2017, κρίνοντας πως είναι πολύ αργά για την εισαγωγή του Aeroscreen.

Στη συνεδρίαση της ομάδας εργασίας για τους τεχνικούς κανονισμούς της F1 (F1 Technical Regulations working group) στο Μονακό, η οποία αποτελείται από τις ομάδες και τον Charlie Whiting, συζητήθηκε ποιο από τα δυο προτεινόμενα συστήματα για την προστασία του κεφαλιού θα χρησιμοποιηθεί την επόμενη χρονιά.

Αν και το Aeroscreen της Red Bull έχαιρε της στήριξης τόσο ανθρώπων εντός της F1 όσο και των οπαδών, το γεγονός ότι δεν είχε δοκιμαστεί τόσο εκτενώς όσο το Halo ενείχε τον κίνδυνο να προκύψουν απρόβλεπτες επιπλοκές, σε περίπτωση εφαρμογής του το 2017. Με τις ομάδες να έχουν διορία να καταλήξουν σε κάποια απόφαση μέχρι την 1η Ιουλίου, η πιο λογική επιλογή ήταν το σύστημα Halo. Συμφωνήθηκε, ωστόσο, ότι οι δοκιμές του Aeroscreen θα συνεχίσουν, με την πιθανότητα εισαγωγής του από το 2018.

Μετά την παρουσίαση και τη δοκιμή του Halo από τη Ferrari στις χειμερινές δοκιμές της Βαρκελώνης, η δουλειά πάνω στο εν λόγω σύστημα συνεχίστηκε και μια τροποποιημένη μορφή του, που δεν θα είναι τόσο ογκώδης όσο το πρωτότυπο, ετοιμάζεται για την επόμενη φάση δοκιμών. Συγκεκριμένα, οι συνέχεια των δοκιμών αναμένεται να διεξαχθεί την εβδομάδα μετά το GP του Μπακού τον Ιούνιο, ώστε η FIA να διασφαλίσει πως η νέα έκδοση του Halο θα είναι έτοιμη για το 2017.

Με την ολοκλήρωση των δοκιμών, στην επόμενη συνάντηση των μελών που διαμορφώνουν του κανονισμούς στα τεχνικά θέματα, που θα λάβει χώρα πριν το Βρετανικό GP τον Ιούλιο, αναμένεται να οριστικοποιηθεί η εισαγωγή του τροποποιημένου συστήματος Halo για την επόμενη σεζόν.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Δεν έχει κατανοήσει πλήρως την ultra soft η Mercedes σύμφωνα με τον Lowe

Next Article
Pirelli 2017 F1 Tyres

Πρώτη εικόνα από τα νέα ελαστικά της Pirelli για το 2017

Related Posts