Οι οργανωτές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) θα ξεκινήσουν συζητήσεις με τις ομάδες για τον αμφιλεγόμενο κανονισμό της σειράς εκκίνησης τον επόμενο μήνα στο Rally Πολωνίας, έχοντας βάλει προθεσμία μέχρι το τέλος Αυγούστου.
Η προϋπόθεση που ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος πρέπει να ξεκινάει πρώτος στις ειδικές διαδρομές – και να αντιμετωπίζει τις βρώμικες συνθήκες – για δύο μέρες σε κάθε αγώνα του WRC έχει δεχθεί πολύ κριτική στην διάρκεια του 2016.
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Sebastien Ogier δεν έχει νικήσει από το Rally Σουηδίας τον Φεβρουάριο, βλέποντας οδηγούς με καλύτερη σειρά εκκίνησης να θριαμβεύουν.
Ωστόσο το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού συνεδριάζει στο Τορίνο στις 24 Ιουνίου, και ο υπεύθυνος της FIA για το WRC Jarmo Mahonen δήλωσε ότι οι συζητήσεις πιθανότατα θα κρατήσουν παραπάνω από το αναμενόμενο και περιμένει η ανακοίνωση να γίνει τον Σεπτέμβριο.
Είχε συναντήσεις με τις ομάδες και του οδηγούς στην Σαρδηνία την προηγούμενη βδομάδα και θα κάνει το ίδιο και στην Πολωνία τον επόμενο μήνα, που πιστεύει θα έχει μία ξεκάθαρη ιδέα για το πως θα είναι ο καινούργιος κανονισμός.
«Μιλάω με τον Sebastien, μιλάω με όλους για αυτό, εξετάζουμε τα πάντα,» δήλωσε ο Mahonen.
«Έχω πει στις ομάδες ότι θέλω να έχω έτοιμο τον κανονισμό τον Αύγουστο, για να είναι έτοιμο για το Παγκόσμιο Συμβούλιο τον Σεπτέμβριο.»
Πήγες αναφέρουν ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να επιστρέψει το σύστημα που ήθελε τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος να ξεκινάει πρώτος την πρώτη ημέρα και μετά η σειρά εκκίνησης να είναι η ανάποδη της μέχρι τότε κατάταξης.
Μία επανάληψη της κατατακτήριας ειδικής που ο ταχύτερος επιλέγει την σειρά που θέλει να εκκινήσει είναι επίσης πιθανή.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Citroen Yves Matton δήλωσε ότι οι συζητήσεις στο Rally Πολωνίας θα είναι κρίσιμες για το μέλλον του WRC αλλά θα πρέπει να μείνουν μυστικές.
«Είμαι ανοικτός σε συζητήσεις για την σειρά εκκίνησης, αλλά πρέπει να είναι ιδιωτικές συζητήσεις μακριά από τα media,» δήλωσε.
«Έχουμε όλων τις ιδέες και έχει γίνει πολύ φασαρία με αυτό, έτσι τώρα θέλω να κάτσω με τους αγωνιστικούς διευθυντές και τους οδηγούς, να φτιάξουμε ένα σχέδιο και να το στείλουμε στην FIA. Και είναι καλύτερο να το κάνουμε μυστικά.»
«Ένα πράγμα θα πω είναι ότι όταν φτιάξουμε τον κανονισμό, θα μείνει έτσι. Δεν είναι καλό να τον αλλάζουμε κάθε δύο χρόνια.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify