Ο Max Verstappen δήλωσε πως πλέον έχει καταλάβει ότι μερικές φορές μπορεί να μην χρειάζεται να πιέζει εξ’ αρχής, όπως έκανε στην Toro Rosso.
Ο 18χρονος, μετά την ανέλπιστη νίκη του στην Ισπανία, είχε ένα πολύ κακό Σ/Κ στο Μονακό, έχοντας χτυπήσει στις μπαριέρες στο Q1 και εγκαταλείποντας στον αγώνα.
Έπειτα, όμως, ο Ολλανδός συνέχισε κανονικά σε Καναδά και Μπακού, παίρνοντας την τέταρτη και την όγδοη θέση αντίστοιχα, και είπε πως έχει ηρεμήσει οδηγικά τώρα που έμαθε το νέο του μονοθέσιο.
«Κατανοώ το μονοθέσιο όλο και περισσότερο,» εξήγησε.
«Έχουμε ένα φοβερό μονοθέσιο, οπότε δεν χρειάζεται να πιέζεις στο όριο από την αρχή, γιατί πάντα έχεις περιθώριο να βελτιώσεις την επίδοσή σου.
«Ας πούμε, στο Q1 δεν χρειάζεται να πιέζεις στο 100%, μπορείς και στο 92% και να περάσεις.
«Για ενάμιση χρόνο, πάλευα για να μπω στο Q3, οπότε πιέζεις στο 100% από το Q1.
«Έχει αλλάξει η προσέγγιση μου.»
Παραδέχτηκε πως αυτή η αλλαγή του πήρε αρκετό χρόνο.
«Πρέπει να μάθεις τα πράγματα από την αρχή.
«Είναι διαφορετική ιστορία. Θέλει μερικές εβδομάδες για να το μάθεις αυτό.»
Ο Verstappen τόνισε πως το γεγονός ότι προσέγγισε διαφορετικά τις κατατακτήριες στο Μπακού απέδειξε πόσο έχει αλλάξει μετά το Μονακό, όταν είχε το ατύχημα στο Q1, πριν καν ολοκληρώσει έναν γρήγορο γύρο.
«Προετοιμάστηκα διαφορετικά από ότι στο Μονακό. Φαίνεται πως αυτό δούλεψε, γιατί σε κάθε διαδικασία βελτιωνόμουν, αποκτούσα αυτοπεποίθηση.
«Από το Q1 στο Q2 ήταν το πρώτο βήμα, και μετά από το Q2 στο Q3 αρχίζεις να πιέζεις πραγματικά και θα μπορούσα να κάνω έναν εκπληκτικό γύρο.»
Οι προσπάθειες του Ολλανδού οδηγού της Red Bull περιορίστηκαν από δύο συμβάντα με τον Valtteri Bottas, αφήνοντάς τον ένατο, αν και τα δεδομένα της ομάδας τον ήθελαν ακόμα και δεύτερο, αν είχε κάνει έναν καλό και απροβλημάτιστο γύρο.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify