Το ενδεχόμενο να υπάρχει ένας αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών για όλες τις ομάδες από το 2017 εξετάζουν σοβαρά στο WRC.
Η FIA έδωσε το ελεύθερο για να υπάρξουν αλλαγές στο WRC εφόσον χρειαστεί. Υπάρχουν μέχρι στιγμής οι σκέψεις για το αν θα πορευθούν από το 2017 με μόνο έναν προμηθευτή ελαστικών ή με περισσότερους, όπως γίνεται δηλαδή και σήμερα.
Η Michelin είναι αυτή που προμηθεύει όλες τις εργοστασιακές ομάδες στο WRC. Ωστόσο η DMACK και η Pirelli συγκαταλέγονται επίσης στους προμηθευτές. Η DMACK μάλιστα πήγε να γίνει η πρώτη ομάδα μετά από καιρό στην Πολωνία που κερδίζει Rally χωρίς να χρησιμοποιεί ελαστικά της Michelin.
Ο επικεφαλής του Promoter του WRC, Oliver Cielsa, δήλωσε πως η απόφαση για το αν προχωρήσουν με μόνο έναν προμηθευτεί ελαστικών ή όχι, θα παρθεί τον επόμενο μήνα.
«Αυτό είναι κάτι που το σκεφτόμαστε τους τελευταίους μήνες. Μπορούμε να δούμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα σε αυτό και πρέπει να πάρουμε μία απόφαση σύντομα. Πιθανότατα μέσα στον επόμενο μήνα.»
Ο Jost Capito ωστόσο, είναι ανένδοτος πως το WRC πρέπει να είναι ανοιχτό σε όλους τους προμηθευτές.
«Νομίζω θα είναι τελείως λάθος. Έχουμε την Pirelli, την Michelin και την DMACK αυτή την στιγμή και υπάρχει έτσι ένας υγιής ανταγωνισμός. Κάποιοι είναι καλύτεροι σε κάποια Rally και κάποιοι άλλοι σε άλλα. Αυτό μας δίνει ποικίλα αποτελέσματα.
«Το ιδανικό είναι να μείνουν τα πράγματα ως έχουν.»
Ο Rich Millener της M-Sport τόνισε πως η επιλογή ενός προμηθευτή μόνο, μπορεί να δημιουργήσει μία νέο ενδιαφέρον για το άθλημα.
Η Pirelli δοξάστηκε για τις προσπάθειες της όταν ήταν αποκλειστικός προμηθευτής και για τις πρωτοβουλίες όπως το Pirelli Star Driving που βοήθησε τους Hayden Paddon και Ott Tanak να ξεκινήσουν την καριέρα τους.
«Υπάρχουν τα συν και τα πλην σε μία τέτοια επιλογή. Αυτό το «δράμα» στο Rally Πολωνίας.
«Η DMACK έχει προσθέσει πολλά σε αυτό το πρωτάθλημα, αρκεί να ρίξετε μία ματιά στο service park για να το διαπιστώσετε. Με την επιλογή ενός προμηθευτή μπορεί να το χάσουμε αυτό.
«Από την άλλη όμως, σύμφωνα με όσα έχουμε δει και σε προηγούμενα πρωταθλήματα, αν υπάρξει η απαιτούμενη βοήθεια από τον promoter και μπορούμε να αναπτύξουμε έτσι το πρωτάθλημα, τότε αυτό ίσως δουλέψει.
«Αλλά προσωπικά, ειδικά και μετά το Rally Πολωνίας, πιστεύω πως πρέπει να μην αποκλείσουμε τίποτα.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify