Ο Lewis Hamilton πήρε την πρώτη νίκη της Mercedes στην V6 εποχή της F1, αφήνοντας δεύτερο τον teammate του Nico Rosberg. Στο βάθρο ανέβηκε και ο Daniel Ricciardo.
Ο ήλιος έλαμπε πριν τον αγώνα, με μηδαμινή πιθανότητα βροχής.
Στην εκκίνηση, ο Hamilton έφυγε καλύτερα από τον Rosberg, ενώ ο Ricciardo πέρασε τον Verstappen, που άφησε στην πέμπτη θέση τον Vettel, σε μία γενικά καθαρή εκκίνηση, χωρίς ατυχήματα.
Στους πρώτους γύρους ο Hamilton άνοιξε τη διαφορά από τον teammate του, με τις δύο Red Bull και τον Vettel να είναι πολύ κοντά μεταξύ τους και να πλησιάζουν τον Rosberg.
Στον πέμπτο γύρο, ο Button έχανε τη μία θέση μετά την άλλη, καθώς αντιμετώπιζε πρόβλημα με το υδραυλικό σύστημα, με την McLaren να του ζητά να μείνει έξω. Την ίδια ώρα, ο Rosberg έγραφε τον ταχύτερο γύρο, αν και η απόστασή του από τον Hamilton παρέμενε σταθερή στα 1,6 δευτ.
Πιο πίσω, ο Raikkonen πάλευε για την 10η θέση με τον Grosjean, ενώ στην δεκάδα μεταξύ τους οι οδηγοί είχαν μεγάλες αποστάσεις.
Στον όγδοο γύρο μπήκε ο Button στα pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα, ενώ τέθηκε και υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες, καθώς η ομάδα του είχε δώσει οδηγία να μην αλλάζει ταχύτητες, πράγμα που αντίκειται στους κανονισμούς για την ενδοεπικοινωνία. Τελικά, ο Βρετανός πήρε ποινή διέλευσης από τα pits.
Για περίπου έξι γύρους συνεχόμενους ο Hamilton έγραφε ταχύτερους γύρους, με τον Button να καταγγέλλει πρόβλημα στα φρένα. Παράλληλα, Vettel, Grosjean και Hulkenberg μπήκαν στα pits στον 15ο γύρο, με τον Ricciardo να μπαίνει στον 16ο. Ένα γύρο μετά μπήκε και ο Hamilton με τον Verstappen, με όλους τους πρωτοπόρους να βάζουν τη μαλακή γόμα. Από τα pit stop ευνοημένη βγήκε η Ferrari, με τους Vettel και Raikkonen να περνάνε τον Verstappen, μένοντας πίσω από τον τρίτο Ricciardo.
Αμέσως ξεκίνησε μία μάχη μεταξύ Raikkonen και Verstappen για την 5η θέση, ενώ μπροστά ο Rosberg πίεζε σημαντικά κι έφτασε στο δευτερόλεπτο τον Hamilton. Εν τω μεταξύ, Ricciardo και Vettel γυρνούσαν πιο γρήγορα από τις δύο Mercedes, κλείνοντας γύρο με το γύρο τη διαφορά κατά 1 δευτερόλεπτο.
Στον 26ο γύρο οι διαφορές στους πρώτους πέντε ήταν σταθερές, ενώ από τη 12η ως την 15η θέση εξελισσόταν μάχη, με τον Massa να μπαίνει τελικά στα pits για να βάλει εκ νέου τη μεσαία γόμα. Λίγο μετά οι αγωνοδίκες έδωσαν ποινή πέντε δευτερολέπτων στον Kvyat για υπερβολική ταχύτητα στο pitlane, ενώ ο Raikkonen έμενε στην πίστα, κρατώντας πίσω του σταθερά τον Verstappen.
Πλέον ο Hamilton είχε ανοίξει οριακά τη διαφορά πάνω από 1 δευτ. από τον Rosberg, στερώντας του το DRS.
Στον 29ο γύρο ο Raikkonen μπήκε στα pits για την πολύ μαλακή γόμα, βγαίνοντας οριακά πίσω από τον Alonso στην 7η θέση, τον οποίο και πέρασε μετά από ένα γύρο. Μάλιστα, ο Φινλανδός έγραψε και τον ταχύτερο γύρο.
Στον 34ο γύρο ο Ricciardo μπήκε στα pits για τη μαλακή γόμα, πηγαίνοντας σαφέστατα για στρατηγική τριών pit stop.
Ο Verstappen ήταν ο πρώτος που πήρε προειδοποίηση για παραβίαση των ορίων της πίστας στον 38ο γύρο, ενώ μπήκε αμέσως στα pits για τη μαλακή γόμα.
Στον 41ο γύρο ήταν η σειρά του Hamilton να μπει για το δεύτερο pit stop του, βάζοντας τη μαλακή γόμα, ενώ τον ακολούθησε ο Vettel επιλέγοντας την ίδια γόμα.
Ένα γύρο μετά μπήκε κι ο Rosberg, ολοκληρώνοντας τα pit stop των πρωτοπόρων.
Ένα από τα απρόοπτα του αγώνα ήταν κι ότι η Force India δεν ήταν έτοιμη να κάνει το pit stop στον Perez στον 43ο γύρο, καθυστερώντας τον Μεξικανό οδηγό.
Στον 49ο γύρο την μονοτονία έσπασε ο Palmer που έχασε τον έλεγχο στην Στροφή 4, αλλά συνέχισε κανονικά, ενώ ο Verstappen έπαιρνε τη δεύτερη προειδοποίηση για παραβίαση των ορίων την πίστας.
Εν τω μεταξύ, ο Raikkkonen μπήκε στα pits για την πολύ μαλακή, στοχεύοντας να τελειώσει έτσι τον αγώνα.
Στον 52ο γύρο, ο Hamilton προσπαθεί να περάσει τον Gutierrez, με τον Μεξικανό να μην τον αφήνει, με τον Rosberg να κλείνει προσωρινά τη διαφορά στο 0,5 δευτ., ενώ ο Βρετανός καθώς περνούσε έκανε μία άκομψη χειρονομία προς τον οδηγό της Haas. Τελικά, ο Μεξικανός πήρε ποινή πέντε δευτερολέπτων.
Την ίδια ώρα, ο Alonso έπαιρνε την τρίτη του προειδοποίηση για παραβίαση των ορίων της πίστας, ενώ ο Raikkonen έφτασε πια τον Verstappen σε μία μάχη για την πέμπτη θέση.
Στον 57ο γύρο, ο Raikkonen βρίσκεται πίσω από τον Verstappen, ο οποίος άλλαξε δύο γραμμές, χτυπάει με το πίσω μέρος της RB12, χάνοντας ένα μικρό κομμάτι στο endplate της εμπρός πτέρυγα.
Κι ενώ είχαμε ξεχάσει τι γίνεται μπροστά, ο Rosberg έκλεισε τη διαφορά στο μισό δευτερόλεπτο από τον Hamilton, καθώς ο Βρετανός έκανε λάθος, έχοντας πολύ φθαρμένα ελαστικά. Ωστόσο, δύο γύρους μετά η διαφορά είχε επανέλθει στο 1,2 δευτ.
Με τέσσερις γύρους να απομένουν, οι δύο Ferrari κυνηγούσαν τις δύο Red Bull.
Τελικώς, όμως, η μάχη έληξε άδοξα για τη Scuderia, η οποία συμβιβάστηκε με τις θέσεις 4 και 6.
Αναλυτικά η κατάταξη:
[vtftable ] {f1}Θέση;;;{f1}Οδηγός;;;{f1}Ομάδα;nn;
1;;;L. Hamilton;;;Mercedes;nn;
2;;;N. Rosberg;;;Mercedes;nn;
3;;;D. Ricciardo;;;Red Bull;nn;
4;;;S. Vettel;;;Ferrari;nn;
5;;;M. Verstappen;;;Red Bull;nn;
6;;;K. Raikkonen;;;Ferrari;nn;
7;;;F. Alonso;;;McLaren;nn;
8;;;C. Sainz;;;Toro Roso;nn;
9;;;V. Bottas;;;Wiliams;nn;
10;;;N. Hulkenberg;;;Force India;nn;
11;;;S. Perez;;;Force India;nn;
12;;;J. Palmer;;;Renault;nn;
13;;;R. Grosjean;;;Haas;nn;
14;;;E. Gutierrez;;;Haas;nn;
15;;;K. Magnussen;;;Renault;nn;
16;;;D. Kvyat;;;Toro Rosso;nn;
17;;;F. Nasr;;;Sauber;nn;
18;;;F. Massa;;;Williams;nn;
19;;;P. Wehrlein;;;Manor;nn;
20;;;M. Ericsson;;;Sauber;nn;
21;;;R. Haryanto;;;Manor;nn;
22;;;J. Button;;;McLaren;nn;
[/vtftable]
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify