Στον τελευταίο αγώνα πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα, το GP της Γερμανίας, νικητής αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton. Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης οι Daniel Ricciardo και Max Verstappen. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Rosberg, Vettel, Raikkonen, Hulkenberg, Button, Bottas, Perez.
Όλοι οι οδηγοί εκκινούσαν με την πολύ μαλακή γόμα, εκτός από τον Esteban Gutierrez που φορούσε τη μαλακή γόμα.
Στην εκκίνηση, ο Rosberg εκκίνησε πολύ άσχημα, πέφτοντας στην 4η θέση, πίσω από τις δυο Red Bull. Ο Verstappen πέρασε τον Ricciardo και ο Vettel τον Raikkonen, με τον Γερμανό οδηγό της Scuderia να επιτίθεται στον Rosberg, για αρκετές στροφές, χωρίς αποτέλεσμα. Ο Rosberg με τη σειρά του ακολουθούσε κατά πόδας τον Ricciardo, με τον Αυστραλό να διατηρεί τη θέση του. Ο Hamilton πετούσε από την πρώτη θέση, βγάζοντας εκτός ζώνης DRS τον Verstappen. Στην επανάληψη είδαμε πως ο Palmer είχε επαφή με τον Massa στη φουρκέτα, με τον Βρετανό να μπαίνει στα Pits.
O Alonso πέρασε τον Massa στη φουρκέτα, μπαίνοντας στη δεκάδα, μόλις μια θέση πίσω από τον teammate του. Ο Rosberg έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, όμως παραμένει εκτός ζώνης DRS του Ricciardo. O Verstappen παραπονούταν για τα πίσω του ελαστικά στον ασύρματο, με τον Rosberg να πλησιάζει τον Ricciardo. O Sainz πέρασε τον Massa, δείχνοντας ο Βραζιλιάνος να έχει πρόβλημα από την επαφή του πρώτου γύρου, με τον Magnussen να ακολουθεί το παράδειγμα του Ισπανού. Ο Verstappen γυρνούσε πλέον αισθητά πιο αργά σε σχέση με τον Hamilton, ο οποίος ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα. Ο Ricciardo με τη σειρά του ανέφερε πρόβλημα με τα πίσω ελαστικά του, ενώ ο Rosberg και ο Verstappen έμπαιναν στα pits στο τέλος του 11ου γύρου, βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα. Ο Γερμανός καθυστέρησε στα pits και βγήκε στη 10η θέση. Στον επόμενο γύρο μπήκαν οι Ricciardo, Bottas, Hulkenberg. Στον εποόμενο γύρο μπήκε και ο Vettel, βάζοντας τη μαλακή γόμα και στον επόμενο γύρο μπήκαν οι Hamilton και Raikkonen, βάζοντας επίσης τη μαλακή γόμα. Η κατάταξη ήταν Hamilton, Verstappen, Ricciardo, Rosberg, Vettel, Raikkonen, Bottas, Grosjean, Hulkenberg, Gutierrez. Από τους έξι πρώτους, μόνο ο Verstappen και ο Rosberg φορούσαν νέα πολύ μαλακή γόμα, με τους υπόλοιπους 4 να έχουν τη μαλακή γόμα.
Ο Rosberg ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα, με τους Hamilton και Verstappen να έχουν μεταξύ τους παρόμοιο ρυθμό. Ο Raikkonen ένιωθε διαφορετικό το μονοθέσιο και ρώτησε τους μηχανικούς του αν άλλαξαν κάτι στην αεροτομή, με τους μηχανικούς να το επιβεβαιώνουν. Ο Magnussen πέρασε τον Massa για την 13η θέση, με τον Sainz να είναι ο επόμενος που είχε στο στόχαστρο τον Βραζιλιάνο, με τον Grosjean να καραδοκεί. Ο Verstappen ανέφερε στους μηχανικούς του πως η πολύ μαλακή γόμα που φορούσε δεν ήταν το σωστό λάστιχο για τον αγώνα. Ο Sainz και ο Grosjean πέρασαν τον Massa, ενώ ο Alonso πλησίαζε τον Gutierrez για τη 10η θέση. Ο μηχανικός του Ricciardo ανέφεραν ότι οι διαφορές έμοιαζαν να σταθεροποιούνται. Ο Alonso στη μάχη με τον Gutierrez πέρασε τη Haas και μπήκε στη βαθμολογούμενη δεκάδα, μετά από μια πολύ ενδιαφέρουσα μάχη μεταξύ τους. Ο Rosberg βρισκόταν πλέον κοντά στο μπει στη ζώνη DRS του Ricciardo, ενώ μηχανικός του ανέφερε στον Αυστραλό, ότι εκείνοι που φορούσαν τα πολύ μαλακά ελαστικά είχαν αρχίσει να χάνουν ταχύτητα.
Στον 28ο γύρο ο Massa μπήκε στα pits, με τους μηχανικούς να ελέγχουν την πίσω ανάρτηση της Williams, με τον Rosberg να μπαίνει επίσης, βάζοντας τη μαλακή γόμα. Στον 29ο γύρο μπήκε και ο Verstappen στα pits, βγαίνοντας μπροστά από τον Rosberg, με τον Γερμανό να επιτίθεται στη φουρκέτα και αφήνοντας ελάχιστον χώρο στον Verstappen πέρασε στην 5η θέση. Ο Verstappen ανέφερε στον ασύρματο πως ο Rosberg τον ώθησε εκτός πίστας, και τους αγωνοδίκες να εξετάζουν άμεσα το συμβάν. Ο Vettel στον 32ο γύρο μπήκε στα pits και έβαλε την πολύ μαλακή γόμα, με τον Raikkonen να ακολουθεί το παράδειγμα του Γερμανού στον επόμενο γύρο. Οι αγωνοδίκες έκριναν πως ο Rosberg ώθησε εκτός πίστας τον Verstappen και του απέδωσαν ποινή 5 δευτερολέπτων. Στον 34ο γύρο ο Ricciardo μπήκε στα pits βάζοντας την πολύ μαλακή, βγαίνοντας 4ος πίσω από τους Rosberg και Verstappen. Στον 35ο γύρο ο Hamilton μπήκε στα pits βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα. Με τον Raikkonen να γράφει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ο μηχανικός του Rosberg ανέφερε ότι θα εκτελούσαν την ποινή στο επόμενο pit stop και ο Rosberg ζητούσε να εξηγήσουν στους κριτές ότι έστριψε πλήρως το τιμόνι και ότι ο Verstappen κινήθηκε στη ζώνη φρεναρίσματος.
Ο Ricciardo έγραφε τον ταχύτερο γύρο, ενώ οι μηχανικοί του Hamilton έλεγαν πως όλοι είναι πλέον στο σχέδιο Β( 3 pit stop), όπως και ο ίδιος, με τον Βρετανό να αντιδρά κάνοντας τον ταχύτερο γύρο. Ο Massa μπήκε στα Pits για να εγκαταλείψει τον αγώνα, με τον Ricciardo να βρίσκεται πλέον πολύ κοντά στον 3ο Verstappen. Στον 40ο γύρο, ο Ricciardo πέρασε τον Verstappen στη μεγάλη ευθεία, χωρίς αντίσταση από τον teammate του και γράφοντας τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Ο μηχανικός του Rosberg του ζητούσε να πιέσει, καθώς ο Ricciardo ήταν πολύ γρήγορος. Ο Verstappen ανέφερε πως ο Verstappen είχε πρόβλημα με τα ελαστικά, καθώς είχε υποστροφή, ενώ ο Ricciardo πλησίαζε όλο και περισσότερο τον Rosberg. O Ricciardo βρισκόταν πλέον εντός ζώνης DRS του Rosberg, ενώ ο μηχανικός του Vettel του ζητούσε να μπει στα pits με τον Vettel να αρνείται. Ο Rosberg μπήκε στα pits εκτίοντας και την ποινή του, βάζοντας τη γόμα, με τον μηχανικό του Vettel να του ζητά να μπει στα pits μήπως και καταφέρουν να περάσουν κάποιον με τον undercut και τον Vettel να λέει ότι όλοι είναι πολύ μπροστά και τον μηχανικό μετά από λίγο να καταλήγει να λέει στον Γερμανό να μείνει έξω. Στη συνέχεια ο Ricciardo και ο Vettel μπήκαν μαζί στα Pits βάζοντας την πολύ μαλακή και μαλακή γόμα αντίστοιχα, με τους Hamilton και Raikkonen να μπαίνουν στον επόμενο και να βάζουν τη μαλακή και πολύ μαλακή γόμα αντίστοιχα.
Ο μηχανικός του Ricciardo ζητούσε να αυξήσει το ρυθμό του, με τον Ricciardo να αντιδρά και να γράφει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Ο Αυστραλός φαινόταν να είναι ταχύτερος του Hamilton και να τον πλησιάζει σταδιακά. Ο Hamilton αύξησε και εκείνος το ρυθμό του και να σταθεροποιεί τη διαφορά στα 7 δευτερόλεπτα. Ο Ricciardo καθώς έδινε γύρο στον Gutierrez, έκανε ένα ειρωνικό σχόλιο για τον Μεξικανό, που τον καθυστέρησε, με τον μηχανικό του να του λέει πως το κάνει σε όλους. Η διαφορά Hamilton Ricciardo βρισκόταν πλέον στα 6,2 δευτερόλεπτα, με 10 γύρους να απομένουν. Ο μηχανικός του Alonso ανέφερε πως ανέμεναν βροχή στα επόμενα 5 λεπτά. Ο Nasr εγκατέλειψε στην είσοδο των pits, καθώς η διαφορά του Hamilton από τον Ricciardo ήταν πλέον στα 5 δεύτερα, με 6 γύρους να απομένουν και ενώ ο Hulkenberg περνούσε τον Bottas για την 7η θέση. Ο Hamilton ανέφερε βροχή στο κράνος του, με 5 γύρους να απομένουν. Ο Perez είχε πλησιάσει πολύ τον Alonso και απειλούσε τον Ισπανό. O Alonso άφησε τον Verstappen να περάσει και ο Perez κόλλησε πίσω του, με τους δυο οδηγούς να έχουν μια πολύ όμορφη μάχη και τον Μεξικανό αν επικρατεί. Με ένα γύρο να απομένει ο Button πέρασε τον Bottas που είχε πολύ καταπονημένα ελαστικά, με μια εξαιρετική κίνηση.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1;;;L. Hamilton;;;-;nn;
2;;;D. Ricciardo;;;+6.996;nn;
3;;;M. Verstappen;;;+13.413;nn;
4;;;N. Rosberg;;;+15.845;nn;
5;;;S. Vettel;;;+32.570;nn;
6;;;K. Raikkonen;;;+37.023;nn;
7;;;N. Hulkenberg;;;+1.10.049;nn;
8;;;J. Button;;;+1L;nn;
9;;;V. Bottas;;;+1L;nn;
10;;;S. Perez;;;+1L;nn;
11;;;E. Gutierrez;;;+1L;nn;
12;;;F. Alonso;;;+1L;nn;
13;;;R. Grosjean;;;+1L;nn;
14;;;C. Sainz;;;+1L;nn;
15;;;D. Kvyat;;;+1L;nn;
16;;;K. Magnussen;;;+1L;nn;
17;;;P. Wehrlein;;;+2L;nn;
18;;;M. Ericsson;;;+2L;nn;
19;;;J. Palmer;;;+2L;nn;
20;;;R. Haryanto;;;+2L;nn;
21;;;F. Nasr;;;-;nn;
22;;;F. Massa;;;-;nn;
[/vtftable]
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify