Επικριτικοί οι Marquez, Smith & Crutchlow απέναντι στο νέο σύστημα επικοινωνίας pit-αναβάτη

MARQUEZ Marc (SPA) Repsol Honda Team Honda MotoGP

Οι Marc Marquez, Bradley Smith και Cal Crutchlow έχουν εκφράσει την αντίθεσή τους με τον κανονισμό που θα αυξήσει την επικοινωνία μεταξύ pit και αναβάτη το 2017.

Το νέο σύστημα θα δίνει την δυνατότητα στους επικεφαλής των pit κάθε ομάδας να στους αναβάτες τους έως και 20 τύπους μηνυμάτων, όπως, για παράδειγμα, πληροφορίες για κάποιον αντίπαλο.

Ο Marquez είναι αντίθετος σε αυτήν αλλαγή, καθώς πιστεύει πως «ένα από τα όμορφα στοιχεία του MotoGP» είναι ότι ο αναβάτης παίρνει τις αποφάσεις μόνος του.

«ΟΚ, έχουμε μία ομάδα από πίσω μας, αλλά στην πίστα ο αναβάτης είναι μόνος του και πρέπει να πάρει τις αποφάσεις του,» είπε ο Ισπανός.

«Για αυτό μας πληρώνει η ομάδα, για να είμαστε οι ταχύτεροι, και για μένα ένα από τα πράγματα που δεν μου αρέσουν στην F1 είναι ότι τις περισσότερες φορές οι ομάδες επηρεάζουν πολύ τον αγώνα. 

«Οπότε, για μένα, αν κάνεις τα σωστά meeting πριν τον αγώνα, αν είσαι αρκετά έξυπνος στη μοτοσυκλέτα, και μαζί με την εμπειρία, θα είσαι μια χαρά.»

«Για παράδειγμα, στη Γερμανία ήμουν ο μοναδικός που άλλαξε τη μοτοσυκλέτα του τη σωστή στιγμή· ίσως την επομένη φορά να γίνει το ανάποδο. Αλλά αυτό είναι από τα πιο όμορφα στοιχεία του αγώνα.»

Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του μελλοντικού αναβάτη της KTM, Bradley Smith«Δεν είμαι υπέρ [αυτής της ιδέας], εξακολουθώ να πιστεύω πως το μοναδικό στοιχείο που κάνει τους αγώνες flag-toflag τόσο ενδιαφέροντες είναι το γεγονός ότι ο αναβάτης παίρνει τις δικές του αποφάσεις και κάνει τους δικούς του υπολογισμούς.

«Αν εισαχθεί πιο ενδελεχής επικοινωνία, θα χαθεί το ενδιαφέρον του flag-to-flag, είναι όλα κομμάτι του πώς πρέπει να δράσουμε.»

Τέλος, ο Crutchlow εξήγησε: «Το πρόβλημα βρίσκεται στο πώς θα απαντάω εγώ; Δεν μπορώ να στείλω SMS.

«Είναι ΟΚ να διαβάζεις κάτι, αλλά η επικοινωνία βασίζεται περισσότερο στο τι θα πει ο αναβάτης στον επικεφαλής των pit, όχι τι θα πει ο επικεφαλής των pit στον αναβάτη.

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Πόσο καλά γνωρίζετε το Rally Γερμανίας; (quiz)

Next Article

Blog: Ο Raikkonen που επέστρεψε στα 36 του

Related Posts