Στη θρυλική Monza, νικητής αναδείχθηκε ο Nico Rosberg. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Lewis Hamilton και ο Sebastian Vettel. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Raikkonen, Ricciardo, Bottas, Verstappen, Perez, Massa, Hulkenberg.
Mε τα μαλακά ελαστικά εκκίνησαν οι Hamilton, Rosberg, Massa, Wehrlein, Sainz, Grosjean, Kvyat, Nasr, Ericsson, ο Ocon με τη μέση γόμα, ενώ οι υπόλοιποι με τα πολύ μαλακά ελαστικά.
Στην εκκίνηση, ο Hamilton ξεκίνησε πολύ αργά και έπεσε στην 6η θέση. Οι δυο Ferrari κυνηγούσαν τον Rosberg, ο οποίος είχε βρεθεί στην πρωτοπορία. Κακή εκκίνηση έκανε κα ο Verstappen, ο οποίος βρέθηκε στην 12η θέση, αλλά και ο Gutierrez που έπεσε 18ος. Ο Hamilton προσπάθησε στον 2ο γύρο να περάσει τον Ricciardo στο πρώτο σικέιν, με τον Αυστραλό να αμύνεται καλά και να κρατά το Βρετανό πίσω του, για να περάσει ο Hamilton στην Curva Grande. Στο ριπλέι είδαμε επαφή Ericsson με Palmer, με τον οδηγό της Sauber να έχει τετ α κε. Ο Palmer επέστρεψε στα pits για νέα αεροτομή, ενώ ο Hamilton έκανε επίθεση στον Bottas στη μεγάλη ευθεία, χωρίς να μπορεί να πλησιάσει αρκετά. Ο Nasr επέστρεψε και εκείνος στα pits, ενώ ο Rosberg έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.
Ο Raikkonen ανέφερε πως είχε πολλούς κραδασμούς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, ενώ οι μηχανικοί του Hamilton τον ενημέρωναν πως τα ελαστικά των μονοθεσίων που ήταν μπροστά του θα έχαναν σε απόδοση σύντομα. Ο μηχανικός του Raikkonen τον συμβούλεψε να προσπαθήσει να μειώσει λίγο τη θερμοκρασία του κινητήρα του, με τον οδηγό να απαντά πως δεν μπορεί, γιατί θα χάσει σε απόδοση. Ταυτόχρονα, ο Verstappen είχε φτάσει στη 10η θέση και καταδίωκε τον Alonso, τον οποίο πέρασε στον 8ο γύρο. Ο Hamilton είχε πλησιάσει τον Bottas, αλλά όχι αρκετά για να επιχειρήσει κάτι στο πρώτο σικέιν. Εν τω μεταξύ οι Nasr και Palmer εγκατέλειψαν μετά την επαφή που είχαν νωρίτερα. Ο Hamilton πλησίασε εκ νέου τον Bottas στην πρώτη στροφή, αλλά ο οδηγός της Williams αμύνθηκε πολύ καλά και κράτησε πίσω του τον Βρετανό. Στον επόμενο γύρο, ο Hamilton βρέθηκε πολύ κοντά στον Φιλανδό ήδη από την Parabolica και πέρασε τον Bottas στη μεγάλη ευθεία. Ο Rosberg έγραψε τον ταχύτερο γύρο, ενώ ο Hamilton ανέφερε πως τα πίσω ελαστικά του ήταν ήδη αρκετά καταπονημένα. Ο Ricciardo πλησίαζε τον Bottas, με τον Φιλανδό να μπαίνει στα Pits, στον 14ο γύρο, βάζοντας τη μαλακή γόμα, με τον Verstappen και τον Alonso να ακολουθούν το παράδειγμά του. O Nasr έκανε πάλι την εμφάνισή του στον αγώνα, όντας όμως πολλούς γύρους πίσω.
Ο Bottas αξιοποιώντας την ισχύ του κινητήρα του και τα φρέσκα ελαστικά, άφησε πίσω του τους Sainz και Button μπάινοντας εκ νέου στους βαθμούς. Στον 16ο γύρο ο Raikkonen μπήκε στα pits βάζοντας ξανά την πολύ μαλακή γόμα, με τον Vettel να μπαίνει στον επόμενο γύρο ακολουθώντας την τακτική του teammate του. Ο Ricciardo μπήκε και εκείνος στα Pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα. Ο Grosjean χωρίς να έχει κάνει pit stop βρισκόταν στην 5η θέση, με τον Bottas με φρέσκα ελαστικά να τον περνά πολύ εύκολα και τον Ricciardo να ακολουθεί το παράδειγμα της Williams. Οι μηχανικοί του Raikkonen τον ενημέρωναν πως ο Hamilton δεν είχε μπει ακόμα στα pits, προσπαθώντας να βρεθεί μπροστά από τον Φιλανδό. Από την πλευρά του, ο Hamilton ενημέρωνε τους μηχανικούς του πως τα ελαστικά είναι μια χαρά, παίρνοντας μάλιστα 0.8 δευτερόλεπτα από τον Rosberg, ενώ κινούνταν σημαντικά πιο γρήγορα από τις Ferrari.
Ο Perez έφτασε τον Grosjean και κέρδισε την 7η θέση. Ο Verstappen πέρασε και εκείνος τον Grosjean φτάνοντας στην 8η θέση, ενώ ο Ricciardo πλησίαζε τον Bottas. Ο Rosberg μπήκε στα pits, βάζοντας τη μέση γόμα και ο teammate του μπήκε ένα γύρο αργότερα, βάζοντας επίσης τη μέση γόμα. Ο Rosberg διατήρησε την πρωτοπορία, ενώ ο Hamilton βγήκε πίσω από τις δυο Ferrari, στην 4η θέση. Ο Wehrlein εγκατέλειψε στη μεγάλη ευθεία, με πρόβλημα στον κινητήρα, ενώ οι δυο Mercedes κινούνταν ταχύτερα από τις δυο Ferrari. O Hamilton γράφοντας τον ταχύτερο γύρο βρισκόταν 3 δεύτερα πίσω από τον Raikkonen και 10.6 από τον Rosberg. Οι Perez και Grosjean μπήκαν στα pits στον 29ο γύρο, για 2η και πρώτη φορά αντίστοιχα.
Στον 31ο γύρο, ο Bottas μπήκε και πάλι στα Pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας 9ος. Ο Perez πέρασε τον Alonso για τη 10η θέση. Έχοντας πλησιάσει τον Hulkenberg, ο Bottas πέρασε πολύ άνετα τη Force India ανεβαίνοντας 8ος. Στον 34ο γύρο, ο Vettel μπήκε στα pits και έβαλε τη μαλακή γόμα, βγαίνοντας πίσω από τον Ricciardo στην 5η θέση. Στον επόμενο γύρο, ο Raikkonen μπήκε επίσης στα pits, βάζοντας και εκείνος τα κίτρινα Pirelli και βγαίνοντας πίσω από τον Verstappen. O Ολλανδός μπήκε και εκείνος στα pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγήκε 9ος, ενώ ο Vettel πλησίαζε γρήγορα τον Ricciardo. Ο Kvyat έλαβε ποινή 5 δευτερολέπτων επειδή υπερέβη την επιτρεπόμενη ταχύτητα εντός του pit lane. Στον 38ο γύρο ο Ricciardo μπήκε και εκείνος στα pits, βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα και βγαίνοντας πίσω από τον Bottas. O Kvyat εγκατέλειψε τον αγώνα, ενώ ο Hamilton πλησίαζε τον Rosberg αργά , μα σταθερά. Ο Ricciardo με την πολύ μαλακή ήταν πολύ ταχύτερος του Bottas, ενώ ο Hamilton έχασε τα φρένα στο πρώτο σικέιν, βλέποντας τη διαφορά από τον Rosberg να αυξάνεται στα 12 δευτερόλεπτα. Ο Raikkonen έγραψε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ενώ οι μηχανικοί του Bottas ανέφεραν πως ο Ricciardo έχει μεγαλύτερη φθορά από εκείνους, αν και ο Αυστραλός βρισκόταν εντός της ζώνης DRS. O Ricciardo στο τέλος της μεγάλης ευθείας στον 48ο γύρο, έκανε την κίνησή του, βουτώντας στην εσωτερική του Bottas, περνώντας και κατακτώντας την 5η θέση. Ο Verstappen βρισκόταν πίσω από τον Perez, προσπαθώντας να περάσει για την 7η θέση, το οποίο και έκανε στο σικέιν μετά τη Curva Grande. O Raikkonen σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, τον οποίο του έκλεψε ο Alonso, με φρέσκα ελαστικά, στον τελευταίο γύρο.
Αναλυτικά η κατάταξη:
[vtftable ] Θέση;;;Οδηγός;;;Ομάδα;;;Διαφορά;nn;
1;;;N. Rosberg;;;Mercedes;;;-;nn;
2;;;L. Hamilton;;;Mercedes;;;15.070;nn;
3;;;S. Vettel;;;Ferrari;;;20.990;nn;
4;;;K. Raikkonen;;;Ferrari;;;273561;nn;
5;;;D. Ricciardo;;;RBR;;;45.295;nn;
6;;;V. Bottas;;;Williams;;;51.015;nn;
7;;;M. Verstappen;;;RBR;;;54.236;nn;
8;;;S. Perez;;;Force India;;;64.954;nn;
9;;;F. Massa;;;Williams;;;65.617;nn;
10;;;N. Hulkenberg;;;Force India;;;78.656;nn;
11;;;R. Grosjean;;;Haas;;;+1L;nn;
12;;;J. Button;;;McLaren;;;+1L;nn;
13;;;E. Gutierrez;;;Haas;;;+1L;nn;
14;;;F. Alonso;;;McLaren;;;+1L;nn;
15;;;C. Sainz;;;STR;;;+1L;nn;
16;;;M. Ericsson;;;Sauber;;;+1L;nn;
17;;;K. Magnussen;;;Renault;;;+1L;nn;
18;;;E.Ocon;;;Manor;;;+1L;nn;
RET;;;D. Kvyat;;;STR;;;-;nn;
RET;;;P. Wehrlein;;;Manor;;;-;nn;
RET;;;J. Palmer;;;Ranalt;;;-;nn;
RET;;;F.Nasr;;;Sauber;;;-;nn;
[/vtftable]
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify