Grand Prix Σιγκαπούρης – Αγώνας – Οριακή νίκη Rosberg

Στο GP της Σιγκαπούρης, νικητής αναδείχθηκε ο NIco Rosberg. Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης οι Daniel Ricciardo καi Lewis Hamilton. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Raikkonen, Vettel, Verstappen, Alonso, Perez Kvyat, Magnussen.

Με την πολύ μαλακή γόμα εκκίνησαν οι Ricciardo, Verstappen, Nasr και Palmer, με τη μαλακή ο Sebastian Vettel και όλοι οι υπόλοιποι με την ultra soft της Pirelli.

Ο Grosjean αντιμετώπιζε πρόβλημα με το μονοθέσιό του και ήταν καθηλωμένος στα pits, βγαίνοντας μάλιστα από το αυτοκίνητο και δεν εκκίνησε, έχοντας πρόβλημα με το brake by wire.

Στην εκκίνηση, o Verstappen έπεσε πίσω από τον Alonso, Kvyat και Sainz, ενώ πίσω ο Hulkenberg μετά από επαφή έπεσε στον τοίχο του pit lane. Στην επανάληψη είδαμε πως ο Hulkenberg είχε επαφή με τον Sainz, ενώ ο Bottas είχε κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του, οδηγώντας τα μονοθέσια μέσα από το pit lane. Ο Button με σπασμένη την εμπρός αεροτομή μπήκε για αλλαγή στα pits, όπως και ο Bottas, ο οποίος παραλίγο να πέσει πάνω στον Vettel μέσα στο pitlane. O αγώνας συνεχίστηκε στον 3ο γύρο, με έναν άνθρωπο της πίστας ωστόσο να είναι στο τέλος της μεγάλης ευθείας και να τρέχει να βγει από την πίστα, προσπαθώντας να αποφύγει τα μονοθέσια που έρχονταν κατά πάνω του. Ο Raikkonen βρισκόταν κολλημένος πίσω από τον Hamilton, ενώ οι μηχανικοί του Sainz τον ενημέρωναν πως είχε πρόβλημα με το δεξί αεροδυναμικό βοήθημα του μονοθεσίου. Ο Vettel ανέβαινε σιγά σιγά στην κατάταξη, ενώ ο Alonso είχε δημιουργήσει πίσω του ένα μεγάλο τραίνο, από την 5η ως την 9η θέση.

Οι μηχανικοί του Verstappen τον ενημέρωναν πως ο Sainz είχε δεχθεί την μαύρη και πορτοκαλί σημαία, που θα τον ανάγκαζε να μπει στα Pits και ως εκ τούτου θα τον περνούσε. Στον 8ο γύρο, ο Ισπανός της Toro Rosso μπήκε στα pits, βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα. Οι αγωνοδίκες θα εξέταζαν το συμβάν της εκκίνησης αλλά και την αποδέσμευση του Bottas από τα Pits. Και για τα δυο συμβάντα δεν υπήρξε κάποια ποινή, ενώ οι μηχανικοί του Rosberg τον ενημέρωναν πως πρέπει να διαχειριστεί τους δίσκους των φρένων του, αναφέροντας πως πρόκειται για κάτι σοβαρό. Παρόμοια προειδοποίηση έλαβε και ο Hamilton από την ομάδα, πως πρέπει να προστατέψει τα εμπρός φρένα του. Ο μηχανικός του Raikkonen των ωθούσε να πιέσει τον Hamilton, που προστάτευε τα φρένα του. Ο Ocon έλαβε ποινή 5 δευτερολέπτων, αφού προσπέρασε υπό το καθεστώς Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Ο Vettel βρισκόταν κολλημένος πίσω από τον Nasr στη 13η θέση, ενώ ο Rosberg κινούταν ένα δεύτερο ταχύτερα από τον Ricciardo και 1,5 ταχύτερα από τον Hamilton. O Verstappen μπήκε στα pits για να ξεφορτωθεί τα ελαστικά του, βάζοντας και πάλι τα πολύ μαλακά ελαστικά, βγαίνοντας πίσω από τον Ocon. Ο Alonso μπήκε και εκείνος στα pits, βάζοντας επίσης την πολύ μαλακή γόμα.

Στο τέλος της πίσω ευθείας, ο Vettel πέρασε τον Nasr για την 11η θέση, ενώ οι Ricciardo και Hamilton μπήκαν μαζί στα pits, βάζοντας την πολύ μαλακή και μαλακή γόμα αντίστοιχα. Στον επόμενο γύρο ο Rosberg μπήκε και εκείνος στα pits, βάζοντας επίσης τη μαλακή γόμα. Ο Raikkonen βρισκόταν πλέον στην πρωτοπορία του αγώνα, χωρίς να έχει κάνει τη δική του αλλαγή ελαστικών. Στον 18ο γύρο ο Raikkonen μπήκε και εκείνος στα pits, βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα και βγαίνοντας 4ος πίσω από τον Hamilton. Οι Kvyat και Verstappen είχαν μια πολύ καλή μάχη για την 8η θέση, με τον Kvyat να αμύνεται σκληρά και να κρατά πίσω του τον οδηγό της Red Bull, με τον Verstappen να δυσανασχετεί στον ασύρματο. Ο Raikkonen ήταν ο ταχύτερος άνθρωπος στην πίστα, κινούμενος 2,2 δευτερόλεπτα ταχύτερα του Hamilton, με τη διαφορά να βρίσκεται στα 2,8 δευτερόλεπτα. Με τη μαλακή γόμα, o Perez ήταν ο ταχύτερος στην πίστα, από την 5η θέση, με τον Vettel πίσω του στην 6η θέση και τον Alonso, που είχε ήδη μπει στα pits, να βρίσκεται 7ος.

Ο Ricciardo κινείτο ταχύτερα του Hamilton, φτάνοντας τη διαφορά τους στα 5,5 δεύτερα, ενώ ένα κομμάτι από το μονοθέσιο του Massa έπεσε στην πίστα, στον τελευταίο τομέα της Marina Bay. Επίσης, ο Ricciardo κινούταν ταχύτερα και του Rosberg μειώνοντας τη διαφορά από την πρωτοπορία. Στον 25ο γύρο ο Vettel μπήκε στα pits, βάζοντας της ultra soft και βγαίνοντας στη 13η θέση, μπροστά οριακά από τον Nasr. Ο Raikkonen βρισκόταν πλέον εντός ζώνης DRS του Ha,ilton, ενώ ο Hamilton έμπαινε στα pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα. Πιο πίσω είχαμε μια ενυπωσιακή μάχη μεταξύ Vettel, Sainz και Gutierrez για τη 10η θέση, με τα 3 μονοθέσια να παλεύουν για αρκετές στροφές και τη Ferrari να επικρατεί. Ο Verstappen μπήκε και πάλι στα pits, βάζοντας εκ νέου την πολύ μαλακή γόμα. Ο Hamilton ρωτούσε στον ασύρματο αν και το άλλο μονοθέσιο της ομάδας είχε το ίδιο πρόβλημα, προφανώς αναφερόμενος στα φρένα, για να λάβει την απάντηση πως και ο Rosberg υπέφερε από το ίδιο πρόβλημα. Ο Vettel από την 8η θέση έγραφε τον ταχύτερο γύρο, ενώ ο Alonso κρατούσε ακόμη την 5η θέση. Ο Verstappen ήταν κολλημένος πίσω από τους Gutierrez και Perez στην 11η θέση. Ο Ολλανδός πέρασε τη Force India και ακολουθούσε από κοντά τον Gutierrez. Στον 33ο γύρο, ο Ricciardo μπήκε στα pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας 4ος.

O Hamilton είχε ένα μεγάλο μπλοκάρισμα και έχασε σημαντικό χρόνο, επιτρέποντας στον Raikkonen να πλησιάσει και να περάσει. Οι Rosberg και Raikkonen μπήκαν μαζί στον 34ο γύρο στα pits βάζοντας τη μαλακή γόμα. Στον επόμενο γύρο, ο Hamilton μπήκε και εκείνος στα pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας πίσω από τον Raikkonen. Ο Vettel είχε πλησιάσει πάρα πολύ γρήγορα τον Kvyat, το οποίο και πέρασε για την 5η θέση. Ο Raikkonen πήρε 1,5 δευτερόλεπτο από τον Ricciardo, ενώ ο Massa πέρασε τον Gutierrez για την 11η θέση, με τον Μεξικανό να μπαίνει στα pits. O Bottas εγκατέλειψε, μετά από επανειλημμένες επισκέψεις στα pits. Ο Verstappen πέρασε τον Magnussen για την 6η θέση, με τον Kvyat να μπαίνει στα pits. O Hamilton ήταν ο ταχύτερος από τους 4 πρώτους, ένα δεύτερο ταχύτερος των Rosberg – Ricciardo και μισό δεύτερο από τον Raikkonen, με τις διαφορές ωστόσο στους επόμενους γύρους να μην αλλάζουν πολύ. Ο μηχανικός του Hamilton τον ενημέρωνε πως περνούσαν στο plan B και ότι έπρεπε να πλησιάσει τον Raikkonen. Ο Βρετανός αντέδρασε στο πρόσταγμα της ομάδας και μάζευε τη διαφορά του από τη Ferrari. Στον 43ο γύρο, ο Vettel μπήκε για την τελευταία αλλαγή ελαστικών του, βάζοντας εκ νέου την ultra soft και βγαίνοντας 6ος, ανάμεσα σε Verstappen και Alonso.

Η διαφορά μεταξύ Raikkonen και Hamilton ήταν στα 2,5 δευτερόλεπτα, με τη Mercedes να κλείνει συνεχώς την ψαλίδα. Ο Vettel με τα νέα ελαστικά, έγραψε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ενώ ο Verstappen μπήκε στα pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας 6ος, πίσω από τον Vettel, ενώ ο Button μπήκε στα pits για να εγκαταλείψει. Ο Hamilton στον 46ο γύρο μπήκε στα pits, βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα και ο μηχανικός της Ferrari ενημέρωνε τον Raikkonen να πιέσει. Στον επόμενο γύρο ο Raikkonen μπήκε στα pits βάζοντας την ultra soft γόμα και βγαίνοντας πίσω από τον Hamilton στην 4η θέση. Στον επόμενο γύρο είδαμε και τον Ricciardo να μπαίνει στα pits, βάζοντας την πολύ μαλακή και διατηρώντας τη θέση του. Οι μηχανικοί του Rosberg των ωθούσαν να πιέσει, ενώ ο Verstappen και ο Perez περνούσαν τον Kvyat, καταλαμβάνοντας τις θέσεις 7-8-9 αντίστοιχα. Με 11 γύρους να απομένουν, ο Ricciardo κινούνταν με καταιγιστικό ρυθμό, μειώνοντας πολύ γρήγορα τη διαφορά από τον Rosberg, γράφοντας ταχύτερους γύρους. Οι μηχανικοί του Αυτραλού τον ενημέρωναν πως αν ο Rosberg μπει τώρα στα pits θα βγει πίσω από τον Raikkonen και ότι μπορεί να τον φτάσει σε 4 γύρους, αν συνεχίσει να κινείται με αυτό τον ρυθμό. Οι Hamilton και Raikkonen κινούταν επίσης σημαντικά ταχύτερα του Rosberg, κάνοντας τη ζωή του Γερμανού ακόμη πιο δύσκολη. Οι μηχανικοί του Ricciardo του υπενθύμισαν ότι πρέπει να έχει σε αρκετά καλή κατάσταση τα ελαστικά του, όταν φτάσει τον Γερμανό της Mercedes.

O Verstappen είχε πλησιάσει τον Alonso και τον πέρασε για την 6η θέση, με τον Ισπανό να προσπαθεί, χωρίς επιτυχία, να διατηρήσει τη θέση του. Ο Ricciardo συνέχιζε να πλησιάζει τον Rosberg, με τους Hamilton και Raikkonen να έχουν διαφορά μεταξύ τους 1,5 δευτερόλεπτο. Με 5 γύρους να απομένουν, η διαφορά Rosberg – Ricciardo ήταν στα 5.2 δευτερόλεπτα. Με 3 γύρους να απομένουν η διαφορά είχε πέσει στα 3,6 δευτερόλεπτα, με τον Nico Rosberg να φαίνεται πως μπορεί να διατηρήσει τη θέση του. Στον τελευταίο γύρο ο Ricciardo ήταν κάτω από τα δυο δευτερόλεπτα, με μπροστά τους πιο αργούς συνδυασμούς και τον Rosberg να κρατά τη θέση του και τον Ricciardo να μένει 2ος.

Αναλυτικά η κατάταξη:

 

[vtftable ] {f1}Θέση;;;{f1}Οδηγός;;;{f1}Γύροι/Διαφορά;nn;
1;;;Nico Rosberg;;;61 Γύροι;nn;
2;;;Daniel Ricciardo;;;+0.488;nn;
3;;;Lewis Hamilton;;;+8.038;nn;
4;;;Kimi Raikkonen;;;+10.219;nn;
5;;;Sebastian Vettel;;;+27.694;nn;
6;;;Max Verstappen;;;+71.197;nn;
7;;;Fernando Alonso;;;+89.198;nn;
8;;;Sergio Perez;;;+111.062;nn;
9;;;Daniil Kvyat;;;+111.557;nn;
10;;;Kevin Magnussen;;;+119.952;nn;
11;;;Esteban Gutierrez;;;1 Γύρος;nn;
12;;;Felipe Massa;;;1 Γύρους;nn;
13;;;Felipe Nasr;;;1 Γύρος;nn;
14;;;Carlos Sainz;;;1 Γύρος;nn;
15;;;Jolyon Palmer;;;1 Γύρος;nn;
16;;;Pascal Wehrlein;;;1 Γύρος;nn;
17;;;Marcus Ericsson;;;1 Γύρος;nn;
18;;;Esteban Ocon;;;2 Γύρος;nn;
-;;;Jenson Button;;;DNF;nn;
-;;;Valtteri Bottas;;;DNF;nn;
-;;;Nico Hulkenberg;;;DNF;nn;
-;;;Romain Grosjean;;;DNS;nn;
[/vtftable]

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Grand Prix Σιγκαπούρης - Το grid του αγώνα

Next Article

Ricciardo - Καμία απογοήτευση μετά από έναν υπέροχο αγώνα

Related Posts