Από την τελευταία θέση θα εκκινήσει στη Sepang ο Fernando Alonso, καθώς θα έχει νέα μονάδα ισχύος της Honda και θα πάρει ποινή 30 θέσεων.
Ο Ισπανός έχει αντιμετωπίσε αρκετά προβλήματα αξιοπιστίας φέτος, οπότε πρέπει να έχει «φρέσκους» κινητήρες για τους εναπομείναντες έξι αγώνες της σεζόν.
Η Honda επιβεβαίωσε πως ο Alonso θα διαθέτει νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης, turbo, MGU-H, νέα μπαταρία και νέα ηλεκτρονικά στη Μαλαισία· με αυτά τα νέα μέρη θα πορευτεί ως το τέλος της σεζόν.
Μαζί με τα νέα μέρη, η Honda θα δώσει στον Ισπανό πέντε νέα μέρη της μονάδος ισχύος για δοκιμές στο FP1 της Παρασκευής. Πιο συγκεκριμένα, θα τρέξει με ένα πιο ελαφρύ μπλοκ κινητήρα και μία τροποποιημένη εξάτμιση, που στοχεύει σε μεγαλύτερη απόδοση, με την ιαπωνική κατασκευάστρια να ξοδεύει δυο tokens.
Ο 35χρονος οδηγός της McLaren δήλωσε σχετικά: «Είχαμε -ας πούμε- ένα σχέδιο για το μέσον τη σεζόν, στο οποίο θα φέρναμε νέους κινητήρες.
«Έχασα έναν κινητήρα από το ατύχημα στην Αυστραλία, ήμασταν ήδη στο δεύτερο κινητήρα από τον δεύτερο αγώνα, και είχαμε μερικά ακόμα προβλήματα. Ξέραμε ότι θα έρχονταν αυτές οι ποινές.
«Μία καλή ευκαιρία για να αλλάξουμε κινητήρα ήταν το Spa, λόγω της κατάστασης του κινητήρα μας, και η δεύτερη καλύτερη ευκαιρία είναι εδώ, στη Μαλαισία, εξαιτίας του καιρού που μπορεί να παίξει μεγάλο ρόλο στον αγώνα.
«Και η Ιαπωνία, ο εντός έδρας αγώνας μας, είναι ο επόμενος και θέλουμε να φτάσουμε εκεί χωρίς προβλήματα στην αξιοπιστία.
«Είμαι έτοιμος να πάρω την ποινή. Στο Spa, μετά από τέσσερις γύρους ήμουν πέμπτος μετά από όσα έγιναν, επομένως ποτέ δεν ξέρεις.
«Ξεκινάμε αυτό το τριήμερο και θα ξεκινήσουμε τον αγώνα αισιοδοξώντας ότι μπορούμε να βρεθούμε στους βαθμούς, κι αυτός είναι ο στόχος και για τα δύο μονοθέσια. Ακόμα κι αν ξεκινήσω τελευταίος, θα αναπληρώσουμε μερικές θέσεις σχετικά γρήγορα.»
Παράλληλα, ο Ισπανός πιστεύει πως η McLaren μπορεί να είναι η τέταρτη σε δυναμική ομάδα για το υπόλοιπο της σεζόν.
«Σίγουρα αυτός θα είναι ο στόχος, να είναι και τα δύο μονοθέσια στους βαθμούς, σε κάθε αγώνα, να είμαστε στο Q3 σε κάθε αγώνα. Γνωρίζουμε πως αυτό θα είναι πιο δύσκολο σε κάποιες πίστες, οπότε θα εξαρτάται ανάλογα με το σιρκουί.
«Αλλά πιστεύω πως έχουμε αυτήν την δυνατότητα, ακόμα κι αν κάποιες φορές δεν είμαστε το τέταρτο μονοθέσιο, όπως στη Σιγκαπούρη, εκεί όπου η Toro Rosso ήταν η τέταρτη σε δυναμική ομάδα· με τις εκκινήσεις, με τη στρατηγική, με την εμπειρία, θα μπορούσαμε να παλέψουμε για την έβδομη θέση σε κάθε αγώνα.
«Πιστεύω πως είναι εφικτό κι είναι στόχος μας να είμαστε η τέταρτη ή πέμπτη ταχύτερη ομάδα σε κάθε αγώνα.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify