Ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull Helmut Marko πιστεύει πως η ομάδα του πίεσε τον Lewis Hamilton, που με τη σειρά του πίεσε υπέρ το δέον τον κινητήρα του και οδηγήθηκε σε εγκατάλειψη στο GP Μαλαισίας.
O Hamilton εγκατέλειψε τον αγώνα όντας πρώτος στον 41ο γύρο του αγώνα, προσπαθώντας να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο την διαφορά του από τον δεύτερο Daniel Ricciardo, ώστε να μπορέσει να κάνει με άνεση ακόμα ένα pitstop.
«Είχαμε ξεκάθαρα το πάνω χέρι, εικάζω ότι με την πίεση που ασκήσαμε οδηγήσαμε τον Hamilton στην εγκατάλειψη.» δήλωσε ο Helmut Marko.
«Τον πιέζαμε συνέχεια διεκδικώντας την πρώτη θέση, κάτι που ο ίδιος γνώριζε και ήθελε να μεγαλώσει την διαφορά. Το να πατάς συνέχεια τέρμα το γκάζι σαφώς δεν είναι το καλύτερο για τον κινητήρα.»
Ωστόσο, ο Marko πιστεύει πως η Red Bull είχε τόσο καλό ρυθμό που θα μπορούσε να κερδίσει ακόμα κι αν δεν εγκατέλειπε ο Βρετανός πρωταθλητής.
«Ξέραμε ότι θα ήμασταν δυνατοί, αλλά πρέπει πάντα να υπολογίζεις τι κάνουν οι Mercedes. Δεν μας πήρε πολύ ώρα για να καταλάβουμε ότι μπορούσαμε να τους ανταγωνιστούμε.»
«Στην αρχή του Σαββατοκύριακου ήμασταν πολύ επιφυλακτικοί, αλλά οι κατατακτήριες έδειξαν ότι δεν ήμασταν πολύ μακριά από τις Mercedes και ξεκάθαρα μπροστά από τις Ferrari.»
«Αλλά και χωρίς την εγκατάλειψη του Hamilton εμείς είχαμε κάποιους "άσσους στα μανίκια μας". Δεν θα πω τι, αλλά με τα δύο μονοθέσια σε διαφορετική στρατηγική θα τον απειλούσαμε στο τέλος του αγώνα.»
Η Red Bull αρνείται πως υπάρχουν τα λεγόμενα "team orders" στην ομάδα και ότι ο λόγος που ο Max Verstappen δεν απείλησε περαιτέρω τον Daniel Ricciardo οφειλόταν στα ελαστικά που χρησιμοποιούσε.
«Ο Max ήταν πολύ γρήγορος, αλλά λόγω των ελαστικών δεν μπορούσε να κάνει κάτι περισσότερο. Υπήρχε ένα μειονέκτημα. Ξέραμε την κατάσταση που επικρατούσε, επειδή αισθανόταν πως έχανε πρόσφυση σε κάθε γύρο. Ωστόσο, δεν υπήρξε πρόβλημα στο να κρατήσει την θέση του.»
«Εμείς απλά του είπαμε πως αν συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό τα εμπρός ελαστικά δεν θα αντέξουν και πιθανώς στους επόμενους γύρους να αναγκαστεί να εγκαταλείψει.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify