Ο Kimi Raikkonen επισημαίνει πως η ομάδα της Ferrari χρειάζεται να αποκτήσει περισσότερη εμπειρία σχετικά με τις αεροδυναμικές αναβαθμίσεις που εισήγαγε στο Grand Prix της Μαλαισίας.
Η Ferrari έφερε ένα πακέτο που περιλάμβανε σύνθετες στρεφόμενες πτέρυγες, ένα φτερό κάτω απο τη μύτη της εμπρός αεροτομής και καταφόρυφα φτερά τοποθετημένα στo T-tray splitter.
Ωστόσο, δεν δοκίμασε όλα τα κομμάτια κατά τη διάρκεια του αγώνα, με τον Raikkonen να παραδέχεται πως χρειάζεται να γίνει περισσότερη ανάλυση το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στον αγώνα της Ιαπωνίας.
Ο Φινλανδός τερμάτησε τέταρτος στη Sepang, υστερόντας σε απόδοση ώστε να αντισταθεί στη Mercedes του Nico Rosberg για την τρίτη θέση, την ώρα που ο Sebastian Vettel έμεινε εκτός αγώνα μετά από σύγκρουση στον πρώτο γύρο.
«Δοκιμάζουμε συνεχώς νέα πράγματα και προσπαθούμε να μάθουμε», είπε.«Μερικές φορές τα χρησιμοποιήσαμε και άλλες όχι.
«Θα τα δοκιμάσουμε ξανά την επόμενη βδομάδα.
«Δεν είχαμε το πιο εύκολο Σαββατοκύριακο γι΄αυτό χρειαζόμαστε δεδομένα και εμπείρια με αυτά .
«Είναι μία αέναη διαδικασία ώστε να βελτιώσεις διάφορους τομείς και ναι, βελτιωθήκαμε, αλλά γνωρίζουμε πως πρέπει να βελτιωθούμε πρισσότερο ώστε να βρεθούμε εκεί που θέλουμε.
«Είναι φυσιολογικό φέρνουμε νέα κομμάτια όπου ίσως τα χρησιμοποιήσουμε, ίσως και όχι. »
Χρειάζεται ωμή ταχύτητα
Καθ'όλη τη διάρκεια της σεζόν, η Ferrari δυσκολεύεται να βρει ρυθμό στις κατατακτήριες, αλλά είναι πιο ανταγωνιστική τη μέρα του αγώνα.
Έχει πέσει 46 βαθμούς πίσω από τη Red Bull στη μάχη της δεύτερης θέσης στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών με πέντε αγώνες να απομένουν.
Ο Raikkonen ανέφερε πως η SF16-H απλώς χρειάζεται περισσότερη ταχύτητα, αν και παραδέχτηκε πως δεν είναι εύκολο καθώς όλοι της οι αντίπαλοι εξελίσονται εξίσου.
«Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου δεν είναι κακή αλλά υστερούμε στο σύνολο χρόνου ενός γύρου,» επισήμανε.
«Προσπαθούμε να βελτιωθούμε συνεχώς σε όλους τους τομείς.
«Όσο αφορά το κράτημα έχει πολύ καλή αίσθηση, πρέπει απλώς να γίνουμε γρηγορότεροι.
«Σχετικά με τα δοκιμαστικά δεν υπάρχει κάποιος τομέας που να υπάρχει μεγάλο πρόβλημα απλώς χρειαζόμαστε περισσότερη ταχύτητα στο γύρο.
«Ο στόχος είναι να βελτιώσουμε όλους τους τομείς και δεν είναι εύκολο αλλίως όλοι θα ήταν ταχύτεροι.
«Είναι μία διαδικασία σε εξέλιξη.
«Βελτιωνόμαστε όμως το ίδιο κάνουν όλοι οπότε συνεχίζουμε να μαχόμαστε σε κάθε αγώνα και προφανώς με το τέλος της σεζόν σκεφτόμαστε την επόμενη χρονιά.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify