Grand Prix Βραζιλίας – FP2 – Hamilton στα 0,03 δευτ. από τον Rosberg

Formel 1 – MERCEDES AMG PETRONAS, Großer Preis von Malaysia 2016. Lewis Hamilton ; Formula One – MERCEDES AMG PETRONAS, Malaysian GP 2016. Lewis Hamilton;

Με βραχεία κεφαλή έμεινε μπροστά από τον Nico Rosberg ο Lewis Hamilton. Στην τρίτη θέση έμεινε ο Valtteri Bottas. Πολύ πίσω η Ferrari.

Αναλυτικότερα:

Ιδανικές ήταν οι συνθήκες στο Σάο Πάολο, με τη θερμοκρασία στο οδόστρωμα στους 49°C και στην ατμόσφαιρα στους 31°C.

Στα πρώτα λεπτά, αρκετοί οδηγοί βρέθηκαν στην πίστα κι από νωρίς σημειώθηκαν γρήγοροι γύροι. Μετά από 10 λεπτά στη διαδικασία, οι μόνοι που δεν είχαν γράψει χρόνο ήταν οι δύο οδηγοί της Mercedes, ενώ ο Ricciardo ήταν στην πρωτοπορία.

Όλοι χρησιμοποιούσαν τη μεσαία γόμα, με εξαίρεση τον Raikkonen που έμενε με τη σκληρή. Το προβάδισμα των Red Bull έναντι των Ferrari -αν και ισχνό- υπήρχε.

Τελικά, η Mercedes είχε πάρει τα ηνία με τον Hamilton μπροστά, μέχρι που ο Ricciardo βελτίωσε, ρίχνοντας τους χρόνους στο 1:12.8 με την μαλακή γόμα (που είναι και η πιο μαλακή διαθέσιμη). Λίγο μετά βελτίωσε και ο Raikkonen με την ίδια γόμα.

Πιο πίσω, ο Alonso ήταν πέμπτος, κι αυτός με τη μαλακή γόμα, ενώ έκπληξη ήταν η 10η θέση που διατήρησε για μερικά λεπτά ο Ericsson.

Στο ημίωρο, ο Bottas είχε περάσει 1ος, με δεύτερο τον Massa, πιθανότατα όντας σε προσομοίωση κατατακτήριων με λίγα καύσιμα.

Όταν και η Mercedes έβγαλε τους οδηγούς της στην πίστα με τα μαλακά ελαστικά, ο Hamilton ανέβηκε πρώτος, με τον Rosberg δεύτερο για 0,03 δευτ. Ο Bottas ήταν τρίτος πλέον, μισό δευτερόλεπτο μακριά. Όσον αφορά τις δύο Ferrari σε εκείνο το σημείο, ο Vettel ήταν έβδομος και ο Raikkonen όγδοος, καθώς οι υψηλές θερμοκρασίες δεν την ευνοούσαν.

Παράλληλα, οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν πως θα εξετάσουν το συμβάν μεταξύ Raikkonen και Sainz μετά το τέλος της διαδικασίας. Ο Φινλανδός προσπέρασε μετά την τελευταία στροφή και λίγο πριν την είσοδο του pitlane τον Sainz από την εξωτερική και μετά έκοψε αμέσως για την εσωτερική, καθώς μπήκε στα pits, σε μία κίνηση που φάνηκε εκ πρώτης όψεως επικίνδυνη.

Με κάτι παραπάνω από 30 λεπτά να απομένουν, ο Alonso αντιμετώπισε πρόβλημα με το ERS, με την ομάδα να του ζητά να κάνει στην άκρη και να εγκαταλείψει το μονοθέσιο. Λίγο μετά, ήταν η σειρά του έτερου οδηγού της McLaren να αντιμετωπίσει πρόβλημα με το μονοθέσιό του, καθώς ο Button είχε θέμα με το κιβώτιο ταχυτήτων.

Σχεδόν όλοι οι οδηγοί βρίσκονταν σε προσομοιώσεις αγώνα, με τη μαλακή γόμα να αποτελεί την κυρίαρχη επιλογή.

Στα τελευταία 25 λεπτά ήταν η ώρα των μεγάλων stint με τη μεσαία γόμα, που για αρκετούς θα αποτελέσει και το ελαστικό του μεσαίου stint την Κυριακή.

Από αυτά που μπορούμε να κρατήσουμε από τη διαδικασία είναι ο αρκετά καλός ρυθμός του Hamilton, τα παράπονα του Verstappen για μεγάλη φθορά στα ελαστικά και την αδυναμία της Ferrari να βρει ρυθμό στις υψηλές θερμοκρασίες.

Παρακάτω ακολουθεί αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος Γύροι
1 Lewis Hamilton 1:12.271 41
2 Nico Rosberg 1:12.301 40
3 Valtteri Bottas 1:12.761 47
4 Felipe Massa 1:12.789 43
5 Daniel Ricciardo 1:12.828 43
6 Max Verstappen 1:12.928 45
7 Sebastian Vettel 1:13.002 45
8 Kimi Raikkonen 1:13.047 24
9 Nico Hulkenberg 1:13.299 42
10 Jenson Button 1:13.440 19
11 Fernando Alonso 1:13.572 18
12 Daniil Kvyat 1:13.689 46
13 Carlos Sainz 1:13.801 47
14 Sergio Perez 1:13.918 38
15 Romain Grosjean 1:14.074 35
16 Kevin Magnussen 1:14.109 47
17 Felipe Nasr 1:14.309 40
18 Esteban Ocon 1:14.317 46
19 Jolyon Palmer 1:14.436 43
20 Esteban Gutierrez 1:14.558 42
21 Marcus Ericsson 1:14.695 21
22 Pascal Wehrlein 1:14.958 22

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Δεν δίνει άλλα χρήματα στην ομάδα της F1 ο Marchionne

Next Article

Μεγαλύτερη συνοχή στις ποινές ζητά από τη FIA ο Alonso

Related Posts