Goss – Τα μονοθέσια του 2017 θα είναι πολύ άγρια

Ο τεχνικός διευθυντής της McLaren Tim Goss μίλησε για την όψη των νέων μονοθέσιων και δήλωσε ότι μερικές από τις στροφές στις πίστες του 2016 θεωρούνται πλέον… ευθείες!

Οι νέοι κανονισμοί έχουν μεγάλη επίδραση στα ελαστικά, στο πιο φαρδύ και χαμηλό σχεδιασμό των μονοθεσίων, που θα κάνουν τα μονοθέσια πιο γρήγορα αλλά και εντελώς διαφορετικά στην όψη από αυτά του 2016.

«Τα μονοθέσια του 2017 είναι πιο χαμηλά και πιο φαρδιά, δείχνουν απλά πιο άγρια,» δήλωσε ο Goss στην ιστοσελίδα της McLaren«Η πιο χαμηλή πίσω αερατομή, τα πιο φαρδιά ελαστικά και ο μεγάλος διαχύτης δείχνουν ωραία – δείχνουν άγρια.»

Ο Goss εξήγησε τις διαφορές που θα υπάρχουν, κυρίως στην πίσω αεροτομή αλλά και στα bargeboards, που θα κάνουν τα μονοθέσια να δείχνουν πιο χαμηλά και πιο άγρια.

«Η πίσω αεροτομή είναι πιο φαρδιά και πιο χαμηλά – κάτι που βοηθά να δείχνει όλο το μονοθέσιο πιο χαμηλό και φαρδύ,» πρόσθεσε ο Goss. «Και υπάρχουν και μερικά νέα μέρη που παρουσιάστηκαν: το πίσω μέρος μετακινήθηκε προς τα πίσω όταν το βλέπεις από το πλάι, και η εισαγωγή των sidepods όταν τα βλέπεις από πάνω. Σίγουρα έχει πιο άγριο look.

«Επίσης, υπάρχει μία λεπτομέρεια στο πάνω πτερύγιο της πίσω αερατομής, το βάζουν προς τα μέσα – και αυτή η καμπυλότητα είναι ένα ακόμα στοιχείο που προστίθεται στην νέα “αύρα” του νέου σχεδιασμού.

«Οι κανονισμοί του 2016, δεν υπήρχε περιθώριο εξέλιξης στα bargeboard. Τώρα μπορούμε να τα έχουμε μέχρι και το πλήρες ύψος του σασί, κάτι σαν αυτά που βλέπαμε στις προηγούμενες γενιές μονοθεσίων.»

Όλες αυτές οι αλλαγές θα κάνουν τα μονοθέσια σαφώς πιο γρήγορα, με αποτέλεσμα αρκετές στροφές να θεωρούνται ευθείες από την νέα χρονιά, όπως τόνισε και ο ίδιος ο Goss.

«Αυτό που εννοούμε με αυτό είναι οι μηχανικοί αναφέρονται στις στροφές σαν ένα σημείο της πίστας όπου ο οδηγός πρέπει να σηκώσει το πόδι του από το γκάζι και πρέπει πραγματικά να οδηγήσει και να στρίψει το μονοθέσιο, αν στρίψει και έχει με το πόδι του πατημένο το γκάζι τέρμα τότε το θεωρούμε ευθεία,» εξήγησε.

«Καθώς τα νέα μονοθέσια θα πηγαίνουν πιο γρήγορα, μερικές από τις στροφές του 2016 θα θεωρούνται ευθείες. Αλλά επειδή θα περνούν πιο γρήγορα από αυτές, θα υπάρχουν και μεγαλύτερες δυνάμεις G που θα κουράζουν το σώμα.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Υπό το καθεστώς διαχείρισης η Manor

Next Article

Ανασχεδιασμός της μονάδας ισχύος για τη Honda ενόψει 2017

Related Posts