Pirelli – Δεν υπάρχει λόγος διαμαρτυρίας για τις αλλαγές

GP MONACO F1/2016 – MONTECARLO 28/05/16 © FOTO STUDIO COLOMBO PER PIRELLI MEDIA (© COPYRIGHT FREE)

Το αφεντικό της Pirelli, Paul Hembery, δήλωσε πως δεν υπάρχει κανένας λόγος διαμαρτυρίας σε περίπτωση που τα νέα ελαστικά συμβάλουν στην μείωση του θεάματος, καθώς ο Ιταλός κατασκευαστής ακολουθάει απλά τις οδηγίες.

Φέτος συναντάμε τις μεγαλύτερες αλλαγές στους κανονισμούς μετά το 2009, όπου μετά από πολλά χρόνια θα έχουμε φαρδύτερα ελαστικά και πάλι. Αυτές οι αλλαγές στοχεύουν σε πιο γρήγορους χρόνους και στην αύξηση του θεάματος.

Μιλώντας σε εκδήλωση στο Τορίνο για τα 110 χρόνια της Pirelli, ο Hembery τόνισε πως αν οι αλλαγές δεν φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα τότε σίγουρα δεν θα ευθύνονται οι ίδιοι.

«Δεν μπορείς να ευχαριστήσεις τους πάντες. Πρέπει να διαλέξεις μία από τις δύο επιλογές που έχεις. Κάναμε κάτι εντελώς από την αρχή, όμως τελικά αποφασίστηκε να κινηθούμε σε άλλη κατεύθυνση. Εμείς απλά κάνουμε ότι μας ζητηθεί. Ρωτάμε τι θέλουν να κάνουμε και το κάνουμε. Οπότε δεν υπάρχει λόγος διαμαρτυρίας για το αποτέλεσμα.»

«Σαν άθλημα κινούμαστε σε διαφορετική κατεύθυνση και αν όλα λειτουργήσουν όπως λένε τότε θα δούμε ωραίους αγώνες.»

Τα τροποποιημένα μονοθέσια του 2015 απέτυχαν να δώσουν τα επίπεδα κάθετης δύναμης που επιθυμούν για το 2017 κάτι που δεν ανησυχεί ιδιαίτερα την Pirelli.

«Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι αν δεν έχεις κάθετη δύναμη, να μην είσαι σε θέση να διαχειριστής τα νέα ελαστικά όπως πρέπει, επειδή εμείς δουλεύουμε σε ένα επίπεδο κάθετης δύναμης που μας επιτρέπει ο προσομοιωτής.»

«Είναι αλήθεια πως τα τροποποιημένα μονοθέσια δεν έχουν την επιθυμητή απόδοση, αλλά έχουμε τα δεδομένα του προσομοιωτή. Η ερώτηση είναι πόσο κοντά θα είναι τα μονοθέσια σε αυτά τα δεδομένα. Ίσως είναι περισσότερο και πηγαίνουν ακόμα γρηγορότερα.»

Παρότι φέτος τα pitstop θα είναι λιγότερα, οι νέοι κανονισμοί δίνουν την δυνατότητα για περισσότερες προσπεράσεις, σύμφωνα με τον Hembery.

«Θα δούμε λιγότερα pitstops. Αυτό επιτυγχάνεται με λιγότερη υποβάθμιση. Μπαίνεις στα pits είτε γιατί χάνεις απόδοση, είτε λόγο φθοράς και σε αυτή την περίπτωση τα βελτιώνουμε και τα δύο.»

«Θα δούμε περισσότερους αγώνες σε στρατηγικές ενός pitstop. Με το κατάλληλο αεροδυναμικό πακέτο σε συνδυασμό με την καλή κατάσταση των ελαστικών, ο οδηγός μπορεί να πιέσει περισσότερο και να αυξήσει τις πιθανότητες προσπέρασης.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Η καλή τύχη λείπει από την Hyundai, σύμφωνα με τον Nandan

Next Article

Οι μεγάλες ομάδες ετοιμάζουν μια νέα σύμπραξη

Related Posts