Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος του WRC, Jari-Matti Latvala, έθεσε εαυτόν εκτός των διεκδικητών της νίκης στο Rally Μεξικού, καθώς αυτό πιστεύει πως αυτό θα είναι το δυσκολότερο για την Toyota.
Πέραν του ότι ο Φινλανδός καλείται να ξεκινήσει πρώτος και να “καθαρίζει” έτσι τον δρόμο, τα ελλιπή τεστ της Toyota σε συνθήκες ανάλογες με αυτές που επικρατούν στο Μεξικό, θα δυσκολέψουν κατά πολύ το έργο τους. Οι Ιάπωνες έκαναν την προετοιμασία τους στις νότιες περιοχές της Ισπανίας.
«Δεν νομίζω πως έχω πολλές πιθανότητες να κερδίσω στο Μεξικό,» δήλωσε ο Latvala.
«Δεν με φοβίζει το γεγονός ότι θα ανοίγω τον δρόμο, αλλά πρέπει να είμαστε ρεαλιστές σχετικά με το τι πρέπει να περιμένουμε από αυτή τη θέση. Θυμάμαι το προβάδισμα που είχα πέρσι ξεκινώντας έβδομος. Ήμουν 40 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Ogier στο τέλος της πρώτης ημέρας.
«Το Μεξικό είναι το πιο δύσκολο rally της χρονιάς για εμάς. Είμαστε μία νέα ομάδα που πάει εκεί για πρώτη φορά, οι άλλες ομάδες έχουν περισσότερες εμπειρίες από αυτό το rally και τις συνθήκες που επικρατούν.»
«Η ομάδα έκανε κάποιες δοκιμές στον προσομοιωτή, αλλά δεν ξέρουμε πως θα λειτουργήσουν τα πράγματα στο Μεξικό.»
Στις δοκιμές που διεξήχθησαν επί ισπανικού εδάφους, ο Latvala σημείωσε με το Yaris τον δεύτερο χρόνο στο χώμα.
«Δουλέψαμε σε μεγάλο υψόμετρο στην Ισπανία. Οδηγούσαμε σε υψόμετρο 2000 μέτρων, που είναι καλό, αλλά θα μπορούσε να ήταν και καλύτερα. Πάνω από αυτό το υψόμετρο είχε πολύ χιόνι, δεν ήταν και πολύ χρήσιμο αυτό για το Μεξικό.»
Τέλος ο Φινλανδός αναφέρθηκε και στην μικρή έξοδο που είχε.
«Έχω λίγη εμπειρία από τέτοιες καταστάσεις. Έτρεχα με φθαρμένα πίσω ελαστικά για να έχω την αίσθηση του πως θα είναι. Φρενάροντας στην στροφή το πίσω μέρος του αυτοκινήτου βγήκε εκτός δρόμου και έπεσε πάνω σε κάτι θάμνους. Έσπασα τον πίσω προφυλακτήρα, ένα μικρό χτύπημα μπροστά και λίγο στην πόρτα. Αυτό ήταν όλο.
«Μετά από αυτό έκανα άλλα 100 χιλιόμετρα.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify