«Ψευδείς ειδήσεις» χαρακτήρισε ο Eric Boullier όσα ακούγονται για τον χειρισμό της MCL32 και τη σχέση που έχει αυτός με το σασί, μιας και το πρόβλημα εντοπίζεται -κατά τον ίδιο- στη μονάδα ισχύος της Honda.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren με δηλώσεις του διέψευσε τις φήμες που ήθελαν το σασί της MCL32 να δημιουργεί προβλήματα στο χειρισμό του μονοθεσίου, λέγοντας ότι η Βρετανική ομάδα μέχρι στιγμής είναι ικανοποιημένη σε αυτόν τον τομέα, επιρρίπτοντας ουσιαστικά τις ευθύνες για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η McLaren, στην νέα μονάδα ισχύος της Honda.
«Περιέργως, το μονοθέσιο αντιδρά καλά στις αλλαγές κατεύθυνσης. Οι οδηγοί είναι αρκετά ικανοποιημένοι σε αυτό τον τομέα. Διάβασα μερικά σχόλια (προβλήματα χειρισμού στις στροφές 1,2 και 3 της πίστας της Βαρκελώνης), κι είναι λίγο σαν αυτό που λέει ο Trump, ”ψευδείς ειδήσεις”, δεν είναι μόνο το σασί.
«Θυμηθείτε ότι αυτοί οι κινητήρες είναι υβριδικοί, αυτό σημαίνει ότι όταν πατάς γκάζι μπορείς να έχει την ηλεκτρική ενέργεια σε ισχύ η όχι. Επίσης υπάρχει και το turbo. Αυτά μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα στο χειρισμό.
«Είχαμε μερικά προβλήματα χειρισμού, όταν πατάγαμε γκάζι χάναμε το πίσω μέρος του μονοθεσίου και έτσι γινόταν νευρικό στην οδήγηση. Τίποτα το ανησυχητικό όμως. Προβλήματα χειρισμού, φθορά ελαστικών, δεν μπορούμε ακόμη να φέρουμε τα ελαστικά στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργία τους. Είναι ακόμα όμως το μονοθέσιο της παρουσίασης, δοκιμάζουμε κάποια μικρά πράγματα, αλλά μόνο στην Αυστραλία θα τρέξουμε στο 100% των δυνατοτήτων μας.»
Στην συνέχεια, ο Γάλλος δήλωσε ότι τα προβλήματα της νέας μονάδας ισχύος της Honda έχουν επηρεάσει σημαντικά τις χειμερινές δοκιμές της McLaren προς το παρόν.
«Άμα δεν τρέχεις αρκετά γρήγορα, δεν μπορείς να φέρεις τα ελαστικά σε ιδανική θερμοκρασία και δεν μπορείς να μεταφέρεις την απαραίτητη ενέργεια στα φρένα. Υπάρχουν αρκετές συνέπειες στο να τρέχεις 15 με 18 χλμ/ώρα λιγότερο από τους άλλους στις ευθείες. Αλλά προσπαθούμε συλλέξουμε όσες περισσότερες πληροφορίες γίνεται.
«Αυτό συμβάλλει στο να δούμε αν οι πληροφορίες που μαζέψαμε από την πίστα ταιριάζουν με αυτές από τον προσομοιωτή στο Woking, ώστε να μπορέσουμε να βελτιώσουμε το μονοθέσιο. Θα ήταν πιο εύκολο όμως αν είχαμε την ίδια ταχύτητα με τους άλλους, γιατί θα μας επέτρεπε να κατανοήσουμε περισσότερα πράγματα.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify