Toro Rosso|Στρατηγική…

Η Τoro Rosso πήρε την πρόκριση για το Q2 έκει όπου προτίμησε τη διάφυλαξη ελαστικών με αποτέλεσμα να έχουν πλεονέκτημα στον αγώνα.Η 15η και 16η θέση μπορεί να φέρει την ιταλική ομάδα στη 10αδα
Sebastien Buemi (15): «Έκανα εξαιρετικό γύρο στο Q1 αλλά δεν μπορώ να είμαι ικανοποιημένος με εκείνον του Q2. Έκανα λάθος στην έξοδο της στροφής 9, πάτησα με δύναμη πάνω στα kerb κι αυτό με έστειλε στο γρασίδι, κοστίζοντας μου μισό δευτερόλεπτο. Είμαι απογοητευμένος γιατί είμαι πίσω από τις Williams ενώ θα μπορούσα εύκολα να είμαι μπροστά τους. Δεν δίνουν όμως βαθμούς στις κατατακτήριες δοκιμές και γι’ αυτό πήραμε την απόφαση να προφυλάξουμε ελαστικά ενόψει του αγώνα. Θα δούμε αύριο αν αυτή θα αποδειχθεί η σωστή απόφαση. Η φθορά των ελαστικών είναι μεγάλη, πράγμα που σημαίνει πως θα είναι σημαντικό στον αγώνα να έχεις φρέσκα ελαστικά».Jaime Alguersuari (16): «Θα μπορούσαμε να έχουμε πολύ καλύτερες κατατακτήριες, σε ότι αφορά στην καθαρή απόδοση. Επικεντρωθήκαμε όμως στο στήσιμο και την αεροδυναμική ισορροπία που θέλουμε για τον αγώνα. Αυτό σημαίνει πως παρότι η θέση μας στη σειρά εκκίνησης δεν είναι τόσο καλή, είμαι χαρούμενος γιατί αύριο θα έχω ένα μονοθέσιο ικανό να κερδίσει βαθμούς. Μπορούσα να κινηθώ ταχύτερα το απόγευμα αλλά αποφασίσαμε να προφυλάξουμε τα ελαστικά μας. Περιμένω να είμαστε πολύ γρήγοροι στον αγώνα, όπως στη Valencia και τη Monza. Επικεντρωθήκαμε στις αυριανές  απαιτήσεις σε ότι αφορά στη σταθερή απόδοση των ελαστικών, γνωρίζοντας πως αυτό θα περιόριζε τις δυνατότητες μας σήμερα. Θέλω να ευχαριστήσω τους μηχανικούς μας που έκαναν καλή δουλειά επιδιορθώνοντας ένα πρόβλημα στο μονοθέσιο μου ανάμεσα στο Q1 και το Q2».

Giorgio Ascanelli, : «Στο FP1 της Παρασκευής ήμασταν ανταγωνιστικοί αλλά στη συνέχεια έπρεπε να κόψουμε ρυθμό λόγω του προβληματισμού μας σχετικά με την αξιοπιστία κάποιων αναβαθμίσεων που χρησιμοποιούμε εδώ. Σήμερα δεν πετύχαμε το σκοπό μας και δεν αποδώσαμε καλά. Ούτε στη διαχείριση των κατατακτήριων, ούτε στην προσπάθεια επίτευξης των επιθυμητών χρόνων. Μιλώντας εκ των υστέρων, ίσως θα ήταν καλύτερα να δίναμε στον Sebastien ένα ακόμα σετ ελαστικών για να κάνει μία επιπλέον προσπάθεια στο τέλος του Q2. Δεν υπήρχε νόημα να δοκιμάσουμε κάτι αντίστοιχο με τον Jaime, καθώς είχε πολλή υποστροφή, την οποία δεν μπορούσαμε να διορθώσουμε. Βέβαια αυτό είναι κάτι που ίσως εξελιχθεί σε ατού για εκείνον ενόψει του αγώνα, διότι σύμφωνα με τους αριθμούς της τηλεμετρίας, θα είναι πολύ δύσκολο να ελεγχθεί η φθορά των πίσω ελαστικών αύριο. Πράγμα που εν μέρει, εξηγεί γιατί είχε τόση υποστροφή ο Jaime. Ο Sebastian είναι πιο ικανοποιημένος από το μονοθέσιο του αλλά έκανε οδηγικό λάθος. Όπως συνήθως, λειτουργήσαμε με πρώτο μέλημα τον αγώνα κι όχι τις κατατακτήριες. Γι’ αυτό και δεν τον βγάλαμε ξανά στην πίστα, πράγμα που αναπόφευκτα, τοποθέτησε κάποιους αντιπάλους μπροστά του στην κατάταξη».

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

HRT|Mάχη με τη Virgin

Next Article

Renault| Επιστροφή στα Σαλόνια

Related Posts