O νέος υπεύθυνος μάρκετινγκ της F1 Sean Bratches δηλώνει πως δεν θα εγκαταλειφθεί η ιδέα της τηλεοπτικής μετάδοσης του αθλήματος επί πληρωμή.
Παρόλα αυτά, μίλησε και για νέες προσφορές που θα επιτρέψουν στους οπαδούς να παρακολουθούν το άθλημα δωρεάν.
Σε ερώτηση σχετικά με την ισορροπία μεταξύ της συνδρομητικής τηλεόρασης και του μικρού εύρους του κοινού ο Bratches τόνισε: «Πιστεύω πως πολλές αθλητικές διοργανώσεις εξετάζουν αυτόπάνω σε αυτό. Εκεί βρίσκονται τα χρήματα.»
«Κανείς δεν μπορεί να το δει ευρέως. Θα πρέπει να εστιάσει σε έναν συγκεκριμένο τομέα. Υπάρχουν κάποιες αγορές όπου η αμοιβή για την ζωντανή μετάδοση είναι εξαιρετικά υψηλή. Τα οικονομικά οφέλη βρίσκονται εκεί και αυτό κάνει πιο εύκολο το να κινηθούμε εκεί.»
«Υπάρχουν όμως και αγορές όπου η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης είναι χαμηλή σε σχέση με την δωρεάν μετάδοση. Αυτό είναι λίγο δύσκολο για εμάς αλλά το δουλεύουμε.»
«Πιστεύω πως υπάρχουν τρόποι να δημιουργήσεις ένα δωρεάν πακέτο που θα επιδράσει ως «κράχτης» για το άθλημα και θα δημιουργήσει φήμη σε ένα ευρύ φάσμα»
«Τα έσοδα από την πλευρά των αμοιβών είναι δύσκολο να τα αγνοήσουμε. Την ίδια στιγμή βρισκόμαστε σε μια θέση στην F1 όπου προσπαθούμε να οικοδομήσουμε το εμπορικό μας όνομα και να αυξήσουμε τον αριθμό χορηγών που επενδύουν στο brand name μας, στην πίστη μας και στο όραμά μας.
«Το να έχουμε μια μίξη και των δυο είναι κάτι που θα μας πάει μπροστά.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify