Ρίσκαρε και έπεσε στο ντεμπούτο του ο εντυπωσιακός Zarco

Johann ZARCO FRA Monster Yamaha Tech 3 YAMAHA MotoGP GP Qatar 2017 (Circuit Losail) 23-26/03.2017 photo: MICHELIN

Ο αναβάτης της Tech 3 Yamaha Johann Zarco αποδέχθηκε το ρίσκο της πτώσης στο GP του Κατάρ, όντας ταχύτερος και πρωτοπόρος από τους υπόλοιπους αναβάτες μέχρι τον 6ο γύρο.

Ο Zarco εντυπωσίασε με τον ρυθμό του στους πρώτους γύρους του πρωταθλήματος MotoGP ανοίγοντας τη διαφορά του από τους υπόλοιπους αναβάτες σχεδόν στα δύο δευτερόλεπτα.

«Θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι ένα λάθος που κάνουν οι rookies. Ήθελα να προχωρήσω και είπα πως αν πάρεις την απόφαση να πας γρήγορα και να πιέσεις, θα βρεις το όριο. Αποδέχομαι ό,τι επέλεξα».

Άξιο αναφοράς είναι το ότι ο Zacro οδηγεί την Yamaha Μ1 του 2016.

«Ξεκινώντας από τη δεύτερη γραμμή, άδραξα την ευκαιρία να είμαι γρήγορος και να έχω τον ρυθμό των καλύτερων αναβατών.

«Μπορούσαν να δω πως αισθάνομαι καλά σε σχέση με αυτούς, έτσι είμαι απλά χαρούμενος που μπόρεσα να τους προσπεράσω, να πάρω την πρωτοπορία και να φύγω μπροστά.

«Η αίσθηση ήταν καλή, δεν ήθελα να πιέσω περισσότερο αλλά αυτό σημαίνει ότι ήμουν πολύ κοντά στο όριο και πήρα λίγο ανοιχτά τη δεύτερη στροφή.

«Είναι κρίμα. Σίγουρα θα μπορούσα να βρίσκομαι στο βάθρο ή και πιο ψηλά».

Ο πρωταθλητής του 2016 στη Moto 2 ήταν μεταξύ αυτών που επέλεξαν να έχουν στον πίσω τροχό τη μαλακή γόμα ελαστικού και πως δεν είχε τίποτα να χάσει στο ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία.

«Είπα στα παιδιά ‘θέλω να το ρισκάρω σαν το πόκερ’ για το μαλακό ελαστικό. Δεν ήμουν ο μόνος ενώ βλέπαμε τον αγώνα να πηγαίνει στους 22 γύρους, μετά στους 21 και στους 20.

«Είπα γιατί να μη το ρισκάρω! Δεν έχω τίποτα να χάσω. Οδηγώ απαλά και μπορώ να διατηρήσω το λάστιχο μου καλά».

Η απόδοση του αναβάτη ήταν πολύ καλή στους πρώτους 5 γύρους και αυτό τον ωθεί να επανεξετάσει τη θα μπορούσε να είχε πετύχει στο ντεμπούτο του.

«Ο προπονητής μου μου είπε ‘Πρέπει να βελτιώσεις την αίσθηση σου και να μάθεις ακόμα πολλά, αλλά συνέχισε να εργάζεσαι σκληρά και ναι, μπορείς να ονειρεύεσαι νίκες και βάθρo’.

«Πρέπει να μάθω αυτή τη νέα κατηγορία, υπάρχουν κάποια μικρά πράγματα που πρέπει να ελεγχθούν περισσότερο. Δεν το έκανα εδώ αλλά πρέπει να το κάνω για να τα καταφέρω στο μέλλον».

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Παρουσιάστηκε η νέα χάραξη του Tempelhof

Next Article

Ποιος ήταν ο καλύτερος αναβάτης του GP Κατάρ 2017; (poll)

Related Posts