Αλλαγές σε ειδικές του Rally Φινλανδίας για μείωση των μ.ω.τ.

Οι υπεύθυνοι του ταχύτερου rally της σεζόν, το Rally Φινλανδίας, σκοπεύουν σε συνεργασία με την FIA να αλλάξουν ορισμένες ειιδικές για να πέσει η μ.ω.τ. με την οποία θα περνάνε τα αυτοκίνητα για το 2017.

Η FIA μετά την αρκετά μεγάλη μέση ωριαία ταχύτητα που είχε ο Ott Tanak στο Rally Σουηδίας (137 χλμ/ω) θέλει να μειώσει την μ.ω.τ στο Rally Φινλανδίας.

Οι διοργανωτές αποφάσισαν να αλλάξουν την ειδική της Ouninpoja και να την φέρουν πιο κοντά στην παλιά της χάραξη με τα στενά σημεία, αλλά αυτό θα κάνει τους οδηγούς να την ολοκληρώνουν σε περίπου 15 λεπτά αντί για 12.

Ωστοσο, αυτό έχει προκάλεσει αντιδράσεις, καθώς για τις live μεταδόσεις στην τηλεόραση προτιμώντα οι ειδικές που είναι κοντά στα 12 λεπτά.

«Αυτό το στενό σημείο στην Ouninpohja θα μειώσει την ταχύτητα,» δήλωσε ο οδηγός της Toyota Jari-Matti Latvala.

«Η FIA ανησυχεί μετά την Σουηδία και οι ειδικές της δεύτερης μέρας στην Φινλανδία, οι Ouninpohja, Paijala και Pihlajakoski, θα είναι πολύ γρήγορες.  Μπορεί να δούμε μέση ωριαία ταχύτητα κοντά στα 140 χλμ/ω.»

Ο Φινλανδός πιστεύει ότι οι διοργανωτές θα κάνουν ότι μπορούν για να μειώσουν τις ταχύτητες ώστε να μην υπάρξει ακύρωση των ειδικών.

«Πιστεύω θα κάνουν κάποια τεχνητά σικέιν για να μειώσουν την ταχύτητα των αυτοκινήτων και αυτό δεν είναι το χαρακτηριστικό των δρόμων στην Φινλανδία. 

«Είναι αφύσικο σε χωμάτινους δρόμους να έχεις σικέιν, είναι κάπως πιο φυσιολογικό στην άσφλατο.

«Είναι λογικό να πούμε ότι δεν αρέσει στους οδηγούς.»

Ο αλυτάρχης του αγώνα Kai Tarkiainen μίλησε για τις επαφές που είχε με την FIA, αλλά και το τι προβλέπει ότι θα γίνει.

«Πρέπει να κάνουμε κάτι, και αυτό είναι φανερό,» δήλωσε ο Tarkiainen.

«Έχουμε μιλήσει με την FIA και την Michele Mouton [υπεύθυνη ασφαλείας] και τον Jarmo Mahonen [υπεύθυνο της FIA για το WRC] για αυτό το θέμα και θέλουν να κάνουμε κάποια φυσικά σικέιν, ίσως βάλουμε τα αυτοκίνητα να περνάνε από πιο μικρούς δρόμους για μικρό διάστημα ή να διανύουν μεγαλύτερη απόσταση σε διασταυρώσεις. 

«Έχουμε την θέληση να το κάνουμε αυτό και θέλουμε να αποφύγουμε τα τσιμέντα ή ό,τι άλλο χρειάζεται για να κατασκευάσουμε σικέιν στην μέση του πουθενά.

«Χρησιμοποιώντας διασταυρώσεις κάνει και τις αναγνωρίσεις πιο εύκολες – με τους ανοιχτούς δρόμους, δεν μπορούμε να βάλουμε το σικέιν και αυτό θα κάνει τα πράγματα κάπως απρόβλεπτα.»

Πηγή: Autosport.com

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Michelin - Δίνουμε βαρύτητα στο GP της Αργεντινής

Next Article

Η Red Bull πρέπει να βρει μισό δευτερόλεπτο για να φτάσει Mercedes και Ferrari

Related Posts