Το τεχνικό επιτελείο της Manor ισχυρίζονται πως η ομάδα, αν δεν είχε διαλυθεί, θα μπορούσε να βρεθεί στη μέση της κατάταξης φέτος.
Κατά τη διάρκεια του 2016 η Manor έκανε βήματα προόδου σε ότι έχει να κάνει με την απόδοσή της, αλλά τέθηκε υπό διοίκηση τον Ιανουάριο.
Η εξέλιξη για το μονοθέσιο του 2017 είχε σταματήσει προς το τέλος του 2016, αλλά έγιναν προσπάθειες για μια τροποποιημένη έκδοση του μονοθεσίου του 2016, που θα ταίριαζε στους νέους κανονισμούς. Όλα αυτά σε περίπτωση που βρισκόταν κάποιος πιθανός αγοραστής για τη φετινή χρονιά.
Εν τέλει, δεν βρέθηκε επενδυτής και η ομάδα αναγκάστηκε να αποσυρθεί από το πρωτάθλημα, όμως τεχνικοί και μηχανικοί της ομάδας πιστεύουν πως το μονοθέσιο είχε πιθανότητα για κάτι καλό.
«Είναι πολύ δύσκολο να προβλέψουμε πόσο γρήγορο θα ήταν το μονοθέσιο,» ισχυρίστηκε ο τεχνικός διευθυντής της Manor John McQuilliam σε συνέντευξη που παράχωρησε στον Δημήτρη Παπαδόπουλο και στο FormulaPassion.It.
«Με βάση τις βελτιώσεις που μπορούν να ποσοτικοποιηθούν, πιστεύω ότι το αυτοκίνητο θα ήταν σε θέση να περάσει στο Q2 και να παλέψει για βαθμούς σε αγώνες που θα υπήρχαν αρκετές εγκαταλείψεις.»
Σε αυτές τις απόψεις συμφωνεί και ο επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού Luca Furbatto: «Για να μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα, το μονοθέσιο του 2016 κατασκευάστηκε από 93 εργαζόμενους, την στιγμή που το project του 2017 μετρούσε 210.
«Σε ότι έχει να κάνει με το κατώτατο όριο βάρους του μονοθεσίου, είμαστε αρκετά σίγουροι πως το έρμα θα ήταν ίδιο με τα επίπεδα του 2016.
«Έχοντας βρει 5 δευτερόλεπτα στην περίοδο 2015 με 2016 ήμασταν πεπεισμένοι ότι είμαστε σε θέσηνα υπολογίσουμε τον ρυθμό των αντιπάλων μας με ακριβεία, οπότε δεν έχω αμφιβολία πως η Manor θα βρισκόταν στη μέση της κατάταξης.
«Οι προσδοκίες μας ήταν να βρισκόμαστε 3 δευτερόλεπτα πίσω από τους πρώτους.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify