Ο Ross Brawn και η Liberty Media δουλεύουν πάνω σε ένα πλάνο το οποίο θα κάνει πιο άμεση την επαφή του κοινού με τον αγώνα, καθώς θα τους δίνει πιο πολλές πληροφορίες.
Τα δεδομένα που δημοσιοποιούνται σε σύγκριση με αυτή που είναι διαθέσιμα είναι ελάχιστα, με τον Brawn να σκοπεύει να κάνει τον αγώνα πιο διαδραστικό.
«Υπάρχει αρκετή πληροφόρηση στην Formula 1, που θα πρέπει να την δώσουμε στου θεατές, έτσι ώστε να παρακολουθούν και να εμπλέκονται σε όποιον βαθμό θέλουνε,» δήλωσε ο Brawn στο motorsport.com
«Είχα τρία χρόνια που έβλεπα του αγώνες από την τηλεόραση και αυτό που έχασα ήταν η ικανότητα να ψάχνω όλο και πιο βαθιά για το τι συμβαίνει στον αγώνα.
«Φανταστείτε να είχατε όλες τις πληροφορίες που έχουν στο pitwall, για να αποφασίσουν πότε θα κάνουν pitstop. Προσομοιώνεις όλα αυτά, και αποφασίζεις πότε θα κάνεις το pitstop και δουλεύεις για αυτό.
«Μπορούμε να δώσουμε στην δημοσιότητα ένα απαραίτητο πρόγραμμα, έτσι ώστε ο κόσμος να μπορεί να κάνει τις προβλέψεις του. Έχεις το προφίλ των ελαστικών, έχεις την διάρκεια του pitstop, έχεις τις θέσεις των μονοθεσίων και τις διαφορές. Με αυτόν τον τρόπο σκέφτεσαι εσύ το pitstop, που για μένα είναι συναρπαστικό.
«Με όλους τους θεατές να έχουν τέτοιου είδους εμπλοκή, μπορείτε να φανταστείτε τις πόσες διαφορετικές γνώμες και συζητήσεις θα έχουμε. Και είναι μόνο ένα παράδειγμα από μία πλευρά των αγώνων, γιατί υπάρχει ακόμα πιο πολύ πληροφόρηση – και είναι όλη διαθέσιμη.
«Οι ομάδες κάνουν τρομερές αναλύσεις για το πώς συμπεριφέρεται το μονοθέσιο, πόση υποστροφή έχει, πόση υπερστροφή έχει, πόση είναι η φθορά των φρένων. Αν περάσουμε αυτό το εμπόδιο, και κάνουμε αυτές τις πληροφορίες διαθέσιμες, πιστεύω θα υπάρχουν πολλοί θα απολαύσουν αυτό που βλέπουν, και απευθείας και εκ των υστέρων.
Η Liberty Media μαζί με την Tata Communications, που συμπλήρωσε 100 GP, έχουν μία έτοιμη πλατφόρμα για να δώσουν στην δημοσιότητα όλες αυτές τις πληροφορίες.
«Έχουμε ένα χρονοδιάγραμμα και έχουμε την πλατφόρμα για να κάνουμε σχεδόν ό,τι θέλουμε. Είμαστε σε πολύ καλή φάση.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify