Η FIA είναι αυτή που θα κρίνει αν το T-Wing της Mercedes είναι ασφαλές, με τη γερμανική ομάδα να εργάζεται πάνω στην ενίσχυση της εν λόγω κατασκευής.
Μετά το χθεσινό συμβάν, όταν κατά τη διάρκεια του FP2 το T-Wing του Valtteri Bottas αποκολλήθηκε και ο Max Verstappen που ερχόταν από πίσω το χτύπησε, προκαλώντας ζημιές στο πάτωμα του μονοθέσιού του.
Αυτό συνέβη για δεύτερη φορά φέτος και η FIA ανέλαβε δράση.
Από τη μεριά της, η Mercedes δουλεύει από χθες στην ενίσχυση της πτέρυγας, ώστε να αποδείξει στην Ομοσπονδία «πέραν πάσης αμφιβολίας» ότι το T-Wing είναι σε θέση να χρησιμοποιηθεί χωρίς το φόβο αποκόλλησης.
Αν ο τεχνικός έφορος της FIA Jo Bauer δεν δώσει την έγκρισή του, τότε η ομάδα θα πρέπει να το αφαιρέσει από τα μονοθέσιά της.
Όπως διαβάζουμε στο Motorsport.com, στον πρωινό τεχνικό έλεγχο του μονοθέσιου του Lewis Hamilton η πτέρυγα απουσίαζει, πιθανότατα γιατί η ομάδα εξέταζει το πώς θα την κάνει περισσότερο ανθεκτική.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify