Με την Honda να μένει πίσω σε σχέση με τους υπόλοιπους κατασκευαστές, είναι πολύ πιθανό το Strategy Group να συμφωνήσει στην παροχή βοήθειας στους Ιάπωνες, με σκοπό να κλείσει αυτή η χαοτική διαφορά.
Το ξεκίνημα της φετινής σεζόν δεν ήταν το ιδανικό για την Honda, καθώς προβλήματα αξιοπιστίας κι απόδοσης συνεχίζουν να την ταλανίζουν.
Ωστόσο, στο πλαίσιο της συμφωνίας των κατασκευαστών μονάδων ισχύος και της FIA να παραμείνουν οι υβριδικοί κινητήρες ως το 2020, η Ομοσπονδία αποφάσισε να λάβει μέτρα ώστε να διασφαλιστεί πως όλες οι κινητήριες μονάδες ήταν κοντά σε απόδοση.
Συγκεκριμένα, η FIΑ θα ανέλυε τη δυναμική της κάθε PU μετά το πέρας των τριών πρώτων αγώνων και, αν η διαφορά μεταξύ τους ξεπερνούσε τα 0,3 δευτερόλεπτα σε προσομοίωση στην πίστα της Βαρκελώνης, τότε θα ζητείτο από το Strategy Group να παρέμβει.
Όπερ κι εγένετο, με τη McLaren να αναμένεται να θέσει το εν λόγω ζήτημα στο τραπέζι.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Eric Boullier, δήλωσε: «Είναι κάτι που πρέπει να συζητηθεί. Είμαστε σε μία κατάσταση τώρα, στην οποία δεν ξέρω αν όλοι θέλουν να έχουμε μία καλύτερη μονάδα ισχύος, αλλά πιστεύω πως θα είναι πιο δίκαιο για την F1 να είναι όλοι στο ίδιο επίπεδο.
«Δεν λέω να βοηθήσουμε κάποιον να κερδίσει, αλλά να βρίσκεται σε αυτό τα 0,3 δευτερόλεπτα.
«Θεωρώ πως θα είναι πιο δίκαιο και καλύτερο για την F1. Θα προσελκύσει κι άλλους κατασκευαστές να μπουν στο σπορ, και για τους οπαδούς θα είναι πολύ καλύτερο, γιατί θα είναι πιο κλειστές οι μάχες στην πίστα.
«Επομένως, θα κάλυπτε τα πάντα – με εξαίρεση ότι βρισκόμαστε σε έναν πολυ ανταγωνιστικό κόσμο και ξέρω ότι πολλοί δεν θέλουν να τα πάμε καλά σε αυτόν τον τομέα.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify