Στην επέκταση της ζώνης DRS που βρίσκεται στην κεντρική ευθεία της πίστας της Βαρκελώνης, προχώρησε η FIA, σε μια κίνηση για να αυξήσει τον αριθμό των προσπερασμάτων.
Με τα νέα πιο φαρδιά και ταχύτερα μονοθέσια του 2017, είχε παρατηρηθεί μια πτώση στον αριθμό των προσπερασμάτων στους πρώτους τέσσερις αγώνες της σεζόν. Τα μονοθέσια δυσκολευόντουσαν να ακολουθήσουν στις στροφές και τα σημεία φρεναρίσματος είναι αρκετά πιο μικρά.
Παρότι μετά τους αγώνες σε Αυστραλία και Κίνα είχε αποφασιστεί να μην γίνουν αλλαγές στις επιμέρους ζώνες DRS των υπόλοιπων αγώνων. Όμως η εικόνα που παρουσιάστηκε στον αγώνα της Ρωσίας, εξώθησε τους ανθρώπους της FIA να επεκτείνουν την ζώνη που βρίσκεται στην μεγάλη ευθεία του σιρκουί της Βαρκελώνης για το Ισπανικό Grand Prix.
Πιο συγκεκριμένα, νωρίς το πρωί του Σαββάτου αποφασίστηκε ότι το DRS θα ενεργοποιείται στα 57 μέτρα μετά την έξοδο της τελευταίας στροφής, 100 μέτρα πιο πίσω από αυτό που είχε προγραμματιστεί και ίσχυε τα τελευταία χρόνια.
Ενώ αυτό έγινε για να βελτιωθεί το θέαμα, πολλοί οδηγοί δεν έδειξαν να συμφωνούν με αυτή την κίνηση. Από αυτούς ο Sebastian Vettel δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Δεν νομίζω ότι είμαι υπέρ αυτής της κίνησης, να αυξάνουμε τις ζώνες DRS. Πριν μερικά χρόνια, όταν το είχαμε εισαγάγει, τα προσπεράσματα ήταν απλώς πάρα πολύ εύκολα.
«Ήταν εξαιρετικό όταν ήσουν πίσω από το μονοθέσιο και μπορούσες να περάσεις άνετα μπροστά, αλλά αυτό δεν είναι το νόημα των προσπερασμάτων. Ιστορικά στην Βαρκελώνη, στην τελευταία στροφή χάνεις χρόνο πίσω από το μπροστινό μονοθέσιο. Είναι πολύ πιο δύσκολο να είσαι κοντά στην ευθεία.
«Προσωπικά, προφανώς και θα ήθελα να ήμουν πιο κοντά και μετά σε θέση να κάνω κάτι, αλλά θα πρέπει να είναι μια δοκιμασία. Δεν είναι αρκετό να φτάνεις και να περνάς το προπορευόμενο μονοθέσιο ή να έχεις κάτι να σε βοηθάει να βρεθείς δίπλα του. Πρέπει να δουλέψεις για αυτό, να δοκιμάσεις διαφορετικές γραμμές, να κάνεις προσπάθειες.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify