Πρόοδο για τη Red Bull στη Ισπανία βλέπει ο Horner

MONTMELO, SPAIN – MAY 14: Daniel Ricciardo of Australia driving the (3) Red Bull Racing Red Bull-TAG Heuer RB13 TAG Heuer makes a pit stop for new tyres during the Spanish Formula One Grand Prix at Circuit de Catalunya on May 14, 2017 in Montmelo, Spain. (Photo by Will Taylor-Medhurst/Getty Images)

O Christian Horner θεωρεί πως η πραγματική διαφορά της Red Bull από τις Mercedes και Ferrari είναι μικρότερη από αυτή που φάνηκε στην πίστα της Βαρκελώνης.

Ο Horner αναφέρει πως η ομάδα του σημείωσε σαφή πρόοδο με το μονοθέσιο αυτό το Σαββατοκύριακο, αν και αναγνωρίζει πως υπάρχει ακόμη δουλειά που πρέπει να γίνει.

«Αν δείτε το Σαββατοκύριακο ολόκληρο, ξεκάθαρα διευθετήσαμε κάποια από τα θέματα και ξεκάθαρα κάναμε κάποια πρόοδο με το μονοθέσιο. Πιστεύω πως ο Max ήταν άτυχος στην εκκίνηση. Επέλεξε την εξωτερική, ο Valtteri ξεκίνησε μια αλυσιδωτή αντίδραση χτυπώντας τον Raikkonen που έπεσε στον Max.

«Υπήρχε μια μικρή πιθανότητα να βγει από αυτή τη στροφή τρίτος, όμως τρεις μαζί δυστυχώς δεν μπορούν να υπάρξουν, οπότε είναι κρίμα που χάσαμε τον Max στον πρώτο γύρο.

«Από εκεί και πέρα, ο Daniel είχε έναν μοναχικό αγώνα, επωφελούμενος από την εγκατάλειψη του Bottas και περίπου από τα μέσα του αγώνα, μειώσαμε τη δυναμική του κινητήρα, για να σώσουμε κάποιο από το προσδόκιμο ζωής του, καθώς πρέπει να κάνει προφανώς αρκετούς αγώνες.

«Ο ρυθμός των αυτοκινήτων εμπρός, ήταν ακόμη αρκετά γρήγορος, οπότε έχουμε ακόμη αρκετά να κάνουμε. Όμως αισθανόμαστε ότι κάναμε κάποια πρόοδο αυτό το Σαββατοκύριακο. Μας έδωσε μια πολύ καθαρή κατεύθυνση εξέλιξης και ελπίζουμε να το εξαργυρώσουμε στους επόμενους αγώνες».

Επίσης, ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull ανέφερε πως ενδεχομένως η διαφορά να ήταν μικρότερη, αν παρέμενε στον αγώνα ο Max Verstappen.

«Η διαφορά από τους πρωτοπόρους έμοιαζε μεγαλύτερη στον αγώνα. Ο Daniel δεν έδειχνε τόσο χαρούμενος με το μονοθέσιο όσο ο Max αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά δεν υπονοώ ότι ο Max θα ήταν 20 δευτερόλεπτα ταχύτερος.

«Πιστεύω πως υπάρχουν ακόμη θέματα, επειδή όταν έχεις μια διαφορά σαν αυτή, ο τρόπος που χρησιμοποιείς τα ελαστικά είναι το σημείο κλειδί. Και ιδιαίτερα σε αυτή την πίστα, που είναι μια ενδιαφέρουσα δοκιμασία για τα ελαστικά.

«Είναι ένας τομέας, που χάνουμε σίγουρα απόδοση. Δείχναμε περισσότερο ανταγωνιστικοί στο δεύτερο μισό του αγώνα, παρά στo πρώτο».

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Race Anatomy - Season 2 - Το Ισπανικό

Next Article

Εξοικονόμηση βάρους από το μπουκάλι για τον Hamilton!

Related Posts