Ο Lewis Hamilton δηλώνει πως η ομάδα του έχει βρει αρκετές απαντήσεις, όσον αφορά τη συμπεριφορά του μονοθεσίου και ευελπιστεί πως τα σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή του δε θα συνεχιστούν.
Συγκεκριμένα, ο οδηγός της Mercedes δήλωσε: «Προφανώς είχαμε ένα εξαιρετικό Σαββατοκύριακο, μα δεν μπορώ να προβλέψω τι θα συμβεί. Πηγαίνουμε σε έναν ακόμη αγώνα, στο Μπακού, όπου (το οδόστρωμα) είναι πολύ ομαλό, σαν τη Ρωσία. Για εμάς, προσωπικά το να έχω το μονοθέσιο εκεί που το θέλω κάθε Σαββατοκύριακο είναι σίγουρα μια πρόκληση. Αλλά πιστεύω ότι μάθαμε πολλά από το Μονακό, πιστεύω ως μάθαμε πολλά από τον Καναδά.
«Αν αποκτήσουμε τις ίδιες πληροφορίες που αποκτήσαμε τις δυο τελευταίες εβδομάδες μετά από κάθε αγώνα, ακόμη κι όταν κερδίζουμε, είμαι σίγουρος πως μπορούμε να συνεχίσουμε να μαχόμαστε και ίσως να μην κάνουμε αυτό το rollercoaster, πάνω κάτω».
Ο Hamilton ανέφερε πως η κατάσταση στη Σιγκαπούρη το 2015 ήταν παρόμοια, αλλά τότε δεν είχαν τις απαντήσεις που έχουν τώρα.
«Πιστεύω στη Σιγκαπούρη ήταν περισσότερο κάτι άγνωστο, αυτό που συνέβη τότε. Ξεκάθαρα φτάσαμε ακόμη δυο εβδομάδες μετά, ακόμη χωρίς να μπορούμε να κατανοήσουμε πλήρως γιατί ήμασταν στη θέση που βρεθήκαμε. Ήταν κάπως έτσι και τώρα για όλους μας, αν και επιστρέψαμε.
«Αυτή τη φορά όπως είπα η ομαδική δουλειά, οι μηχανολογική δουλειά ήταν τόσο πολύ καλύτερη. Πραγματικά κατανοήσαμε τι πήγε λάθος, πραγματικά κατανοήσαμε που είχε αδυναμία το μονοθέσιο, γιατί δεν μπορούσαμε να κάνουμε τα ελαστικά να δουλέψουν.
«Ήρθαμε εδώ με πραγματική γνώση αντί για μια ιδέα για το τι δυνητικά θα μπορούσε να έχει συμβεί και να προσπαθούσαμε μερικές λύσεις. Ήρθαμε εδώ με πραγματική τεχνογνωσία για το πώς να το φτιάξουμε».
Ο Βρετανός εξήγησε πως όταν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, στον Καναδά, το έκανε για να συλλέξει δεδομένα για την ομάδα.
«Δεν ήταν για διασκέδαση, απλώς δεν χρειάστηκε να βάλω το μονοθέσιο στο όριο κατά τη διάρκεια του αγώνα. Όταν επιστέφω και πρέπει να ασχοληθώ με τους μηχανικούς μου, πρέπει να επιστρέφω με πληροφορίες και να έχω πάρει πολλές πληροφορίες, έχοντας κάνει 70 γύρους στην πίστα.
«Υπάρχουν πολλές καταστάσεις στις οποίες μπορείς να θέσεις το μονοθέσιο και σκέφτηκα πως για ένα γύρο πρέπει να βάλω το μονοθέσιο κανονικά στο όριο. Για να δούμε πρώτα πως αντιδρούν τα ελαστικά. Αφυπνίζονται, καλυτερεύουν, χειροτερεύουν, το μονοθέσιο αντιδρά διαφορετικά στα kerbs;
«Έκανα έναν εξαιρετικό γύρο και κερδίσαμε πολλές πληροφορίες σε αυτόν τον γύρο, ώστε να συνεχίσουμε. Αν δεν είχα κάνει αυτόν τον γύρο, θα είχα βγει για μια ώρα και 45 λεπτά, ή όσο ήταν, με μερικές λιγότερες πληροφορίες».
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify