O Valtteri Bottas θα εκκινήσει από την pole position για δεύτερη φορά στην καριέρα του, αφήνοντας δεύτερο τον Sebastian Vettel και τρίτο τον Lewis Hamilton, που όμως θα εκκινήσει όγδοος μετά την ποινή για την αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων του.
Q1: Οι κατατακτήριες ξεκίνησε με όλους τους οδηγούς να επιλέγουν την ultrasoft, με εξαίρεση αυτούς της Ferrari και τον Bottas, που βγήκαν στην πίστα με την πολύ μαλακή. Ως εκ τούτου, ο Hamilton ήταν ο ταχύτερος, όμως στο Q1 μετρά το τι θα γίνει από την 10η θέση και πίσω.
Εκεί, προβλήματα είχαν οι δύο Haas, με τον Grosjean να έχει έξοδο στην Τ7 και να χάνει λίγο χρόνο, ενώ ο Magnussen πέρασε άτσαλα από τα κερμπ της Τ3, με αποτέλεσμα να καταρρεύσει η πίσω ανάρτηση της VF-17.
Σε καλή θέση βρίσκονταν οι δύο McLaren, κάτι που δεν μπορούσε να ειπωθεί όμως και για τις Williams, που στο όριο του αποκλεισμού. Τελικά, οι Massa και Stroll έμειναν εκτός Q2.
Με τις τελευταίες τους προσπάθειες οι Toro Rosso πέρασαν στην επόμενη διαδικασία, με τον Sainz μάλιστα να γράφει και τον 4ο καλύτερο χρόνο. Εκτός (πέραν των Williams) έμειναν και οι Palmer, Ericsson και Wehrlein. Μάλιστα, ο Βρετανός της Renault τέθηκε υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες, καθώς φάνηκε να εμποδίζει τον Raikkonen στην τελευταία στροφή.
Q2: Με το πράσινο φως στο pitlane έγινε γνωστό πως ο Magnussen δεν θα λάμβανε μέρος στο Q2, καθώς το πρόβλημα με την πίσω ανάρτηση τον έθεσε εκτός συνέχειας.
Κι ενώ όλοι είχαν επιλέξει την ultrasoft για το ελαστικό τους στο Q2 (που συνεπάγεται ότι με αυτό θα εκκινήσουν στον αυριανό αγώνα), ο Hamilton αποφάσισε να τρέξει με την πολύ μαλακή, διαλέγοντας -με δεδομένη την ποινή- να ακολουθήσει μία στρατηγική διαφορετική από τους άμεσους αντιπάλους τους, επιμηκύνοντας το πρώτο του stint.
Ο Bottas ήταν 1ος, με τον Hamilton 2ο και τον Vettel τρίτο, ενώ ο Verstappen συνέχιζε να εντυπωσιάζει, όντας ταχύτερος του teammate του και του Raikkonen.
Πιο πίσω, στη μάχη της πρόκρισης είχαν ριχτεί οι McLaren, o Perez, ο Sainz κι ο Hulkenberg, που τους χώριζαν συνολικά 5 δέκατα.
Τελικά, εκτός Q3 έμειναν οι Hulkenberg, Alonso, Vandoorne, Kvyat και Magnussen.
Q3: Μετά τις πρώτες προσπάθειες των πρωτοπόρων, ο Bottas ήταν πρώτος, με δεύτερο τον Vettel και τρίτο τον Hamilton. Αυτό θα έφερνε 8ο τον Βρετανό, μετά και την επιβολή της ποινής. Ο Raikkonen ήταν στην 4η θέση, ενώ ο Ricciardo για πρώτη φορά ήταν μπροστά από τον Verstappen.
Στους καθοριστικούς τελευταίους γύρους, ο Grosjean έμεινε στην μέση της πίστας πριν την Τ9 κι αυτό έδωσε πρόωρο τέλος στη διαδικασία. Μάλιστα, λίγα δευτερόλεπτα μετά ο Verstappen έχασε τον έλεγχο στην Τ7, ευτυχώς χωρίς συνέπειες.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος |
1 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1:04.251 |
2 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1:04.293 |
3 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:04.424 |
4 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1:04.779 |
5 | Daniel Ricciardo | Red Bull | 1:04.896 |
6 | Max Verstappen | Red Bull | 1:04.983 |
7 | Romain Grosjean | Haas | 1:05.480 |
8 | Sergio Perez | Force India | 1:05.605 |
9 | Esteban Ocon | Force India | 1:05.674 |
10 | Carlos Sainz | Toro Rosso | 1:05.726 |
11 | Nico Hulkenberg | Renault | 1:05.597 |
12 | Fernando Alonso | McLaren | 1:05.602 |
13 | Stoffel Vandoorne | McLaren | 1:05.741 |
14 | Daniil Kvyat | Toro Rosso | 1:05.884 |
15 | Kevin Magnussen | Haas | – |
16 | Jolyon Palmer | Renault | 1:06.345 |
17 | Felipe Massa | Williams | 1:06.534 |
18 | Lance Stroll | Williams | 1:06.608 |
19 | Marcus Ericsson | Sauber | 1:06.857 |
20 | Pascal Wehrlein | Sauber | 1:07.011 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify