Νικητής στο GP της Μεγάλης Βρετανίας αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Valtteri Bottas και ο Kimi Raikkonen. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Verstappen, Ricciardo, Hulkenberg, Vettel, Ocon, Perez, Massa.
Στον γύρο σχηματισμού, ο Palmer ανέφερε αστοχία των φρένων, με πρόβλημα στα υδραυλικά και η ομάδα να τον συμβουλεύει να ακινητοποιήσει το μονοθέσιο και να σβήσει τον κινητήρα. Τα μονοθέσια, ως εκ τούτου, επανέλαβαν το γύρο σχηματισμού.
Στην εκκίνηση, ο Verstappen πέρασε τον Vettel και προσπάθησε να πιάσει τον Raikkonen, με τους τρεις τους να έχουν μια ενδιαφέρουσα μάχη και τον Φινλανδό να κρατά πίσω του τον Ολλανδό και τον Γερμανό. Ο Hamilton ήταν άνετα μπροστά κι ο Bottas κέρδισε δυο θέσεις, την ώρα που ο Kvyat είχε επαφή με τον Sainz, με τον Ισπανό να εγκαταλείπει και τον Ρώσο να επιστρέφει στα pits. Ο Hulkenberg πέρασε τον Ocon για την 5η θέση, λίγο πριν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγει στην πίστα. Στον 5ο γύρο είχαμε ξανά αγώνα. Ο Ricciardo, όντας στην ουρά του grid, προσπάθησε να περάσει τον Magnussen, όμως βγήκε λίγο εκτός πίστα και έπεσε τελευταίος. Ο Bottas πέρασε τον Ocon για την 6η θέση, ενώ ο Hamilton έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Με χαρακτηριστική ευκολία, ο Bottas πέρασε και τον Hulkenberg για την 5η θέση στον 8ο γύρο. Ο Vettel βρισκόταν πλέον εντός ζώνης DRS του Verstappen και πίεζε για την προσπέραση. Οι αγωνοδίκες εξέτασαν τον συμβάν μεταξύ των δυο Toro Rosso, αποδίδοντας ποινή διέλευσης από τα pits στον Kvyat, λόγω μη ασφαλούς επιστροφής στην πίστα, με τον Ρώσο να εκτίει αμέσως την ποινή του.
Ο Vettel δεν είχε καταφέρει να περάσει τον Verstappen ως τον 10ο γύρο, απέχοντας πλέον 8,7 δευτερόλεπτα από τον Hamilton. Ο Ricciardo ανέβηκε 13ος, περνώντας τον Alonso. Ο Vettel προσπάθησε να περάσει τον Verstappen στη Stowe, ωθώντας εκτός πίστας τον Ολλανδό, με τον Verstappen να αντεπιτίθεται στην επόμενη στροφή και να διατηρεί τη θέση του, ωθώντας εκτός πίστας τον Γερμανό. Ο Bottas είχε πλησιάσει πλέον απειλητικά τη Ferrari του Vettel, ενώ η διαφορά μεταξύ του Hamilton και του Raikkonen να είναι 4 δευτερόλεπτα και του μηχανικούς της Ferrari να ωθούν τον Φινλανδό να διατηρήσει αυτό το ρυθμό. Ο Vettel στο τέλος του 19ου γύρου και μην έχοντας καταφέρει να περάσει τον Ολλανδό, μπήκε στα pits κι έβαλε τη μαλακή γόμα της Pirelli, βγαίνοντας στην 6η θέση. Εν τω μεταξύ ο Ricciardo μπήκε στη δεκάδα, περνώντας τον Massa. Στον επόμενο γύρο, ο Verstappen μπήκε επίσης στα pits, μετά από υπόδειξη της ομάδας να πιέσει, βάζοντας τη μαλακή γόμα. Ωστόσο βγήκε στην 6η θέση, πίσω από τον Vettel, καθώ καθυστέρησε στα pits αλλά ο Vettel κινούταν εντυπωσιακά γρήγορα. Ο Vettel έγραφε τον ταχύτερο γύρο, την ώρα που περνούσε τον Hulkenberg με χαρακτηριστική ευκολία.
Ο Verstappen πέρασε επίσης τον Hulkenberg κι ο Ricciardo τον Vandoorne για την 5η και την 8η θέση αντίστοιχα. Ο Bottas μετά τις υποδείξεις την ομάδας έγραψε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ενώ στον 25ο γύρο, ο Raikkonen μπήκε στα Pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας 3ος, μπροστά από τον Vettel, με τη Mercedes να αντιδρά και να βάζει τον Hamilton στα pits στον επόμενο γύρο, βγαίνοντας πρώτος, μπροστά από τον teammate του. Ο Raikkonen έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ενώ οι δυο Force India είχαν ξανά μάχη μεταξύ τους, στις θέσεις 9 και 10, πίσω από τον 8ο Magnussen. Ο Kvyat μπήκε στα pits στον 29ο γύρο, με πρόβλημα στην ανάρτηση, για να επιστρέψει στον αγώνα σύντομα. Στο τέλος του 32ου γύρου, ο Bottas μπήκε στα Pits, βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα και βγαίνοντας 4ος, 5 δεύτερα πίσω από τον Vettel, για να ακολουθήσει ο Ricciardo που έβαλε τη μαλακή και βγαίνοντας 10ος, πίσω από τις δυο Force India. Ο Fernando Alonso ανέφερε απώλεια ισχύος, με τον μηχανικό του να του ζητά να επιστρέψει στα pits για να εγκαταλείψει τον αγώνα. Ο Bottas έγραφε ταχύτερους γύρους, την ώρα που ο Ricciardo περνούσε τους Perez και Ocon, ανεβαίνοντας 8ος. Σειρά πήρε ο Magnussen, τον οποίο πέρασε με χαρακτηριστική ευκολία, αφού δεν είχε μπει στα pits την ώρα που ο Bottas έγραφε ξανά τον ταχύτερο γύρο.
Ο Hamilton ανέφερε ότι ένιωθε πως τα ελαστικά του είχαν φθορά, ενώ ο Bottas πλησίαζε απειλητικά τον Vettel. Στον 42ο γύρο, ο Bottas προσπάθησε να περάσει τον Vettel, με τον Γερμανό να κρατά πίσω του τον οδηγό της Mercedes και στον επόμενο γύρο ο Φιλανδός κατάφερε με ευκολία να περάσει τον οδηγό της Ferrari και να ανέβει στο βάθρο. Ο Vettel ανέφερε πως είχε πρόβλημα με τα εμπρός ελαστικά του, που φθείροντας εδώ και 20 γύρους τα ελαστικά του και τους μηχανικούς του Verstappen που ήταν πίσω του να ενημερώνουν τον οδηγό τους για την κατάσταση των ελαστικών του Γερμανού. Ο Bottas έγραφε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, κατ’ επανάληψη πλησιάζοντας τον Raikkonen, όπως κι ο Ricciardo τον Hulkenberg, σε μια μάχη για την 6η θέση, με τον Γερμανό της Renault ωστόσο να αντιμετωπίζει πρόβλημα. Ο Raikkonen αντιμετώπισε πρόβλημα με το εμπρός αριστερό ελαστικό του που είχε διαλυθεί, προβιβάζοντας τον Bottas δεύτερο και μπαίνοντας στα pits βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα. Ο Verstappen ακολούθησε κάνοντας την ίδια επιλογή με τον Raikkonen, την ώρα που ο Vettel είχε επίσης αστοχία του εμπρός ελαστικού και επιστρέφοντας αργά στα pits, βγαίνοντας 7ος, πίσω από τον Hulkenberg.
ΘΕΣΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΔΙΑΦΟΡΑ |
1 | L. Hamilton | – |
2 | V. Bottas | +14.063 |
3 | K. Raikkonen | +36.570 |
4 | M. Verstappen | +52.125 |
5 | D. Riccciardo | +65.955 |
6 | N. Hulkenberg | +68.109 |
7 | S. Vettel | +93.989 |
8 | E. Ocon | +1L |
9 | S. Perez | +1L |
10 | F. Massa | +1L |
11 | S. Vandoorne | +1L |
12 | K. Magnussen | +1L |
13 | R. Grosjean | +1L |
14 | M. Ericsson | +1L |
15 | D. Kvyat | +1L |
16 | L. Stroll | +1L |
17 | P. Wehrlein | +1L |
RET | F. Alonso | – |
RET | C. Sainz | – |
RET | J. Palmer | – |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify