Οι Toto Wolff και Ross Brawn εκθέτουν τις απόψεις τους σχετικά με τους επόμενους κινητήρες της F1.
Οι Wolff και Brawn αναγνωρίζουν την ανάγκη για μια αλλαγή, που θα επαναφέρει το ενδιαφέρον των οπαδών, όμως δε θεωρούν πως η επιστροφή σε παλαιότερους κινητήρες είναι η λύση.
Ο Toto Wolff θεωρεί πως δεν υπάρχει νόημα για την F1 να επιστρέψει στο παρελθόν, όσον αφορά τους κινητήρες.
«Πιστεύω έντονα πως η F1 αντιπροσωπεύει την υψηλή τεχνολογία και την καινοτομία, την απόδοση. Αν προσπαθήσεις να γυρίσεις πίσω στο χρόνο, στα διάσημα 80s και 90s, απλώς επειδή σου άρεσαν τόσο πολύ, είναι η λάθος στρατηγική.
«Οι συζητήσεις που έχουμε είναι πραγματικά καλές μέχρι τώρα, καθώς βλέπουμε τι θέλουμε να κρατήσουμε από τους τωρινούς κανονισμούς. Υπήρξαν απόψεις για διάφορους πυλώνες που οι νέοι κινητήρες πρέπει να έχουν: το κόστος της εξέλιξης πρέπει να είναι ελεγχόμενο, πρέπει να είναι υψηλής τεχνολογίας, πρέπει να είναι υβριδικός, ο λόγος ισχύος προς βάρος θα πρέπει να είναι καλύτερος απ’ ότι είναι τώρα και τώρα πρέπει να δούμε την ποιότητα του ήχου.
«Κοιτάζουμε τις παραμέτρους του πως μπορούμε να το πετύχουμε και μέχρι τώρα όλοι είναι γενικά στο ίδιο μονοπάτι, πιστεύω ότι μέχρι το τέλος του χρόνου μπορούμε να καταλήξουμε και να πούμε ότι αυτό είναι που θέλουμε για το 2021».
Ο Ross Brawn από την πλευρά του αναγνωρίζει πως πρέπει να υπάρχει ισορροπία μεταξύ των πραγμάτων που θέλουν οι κατασκευαστές και οι οπαδοί από τους κινητήρες της F1.
«Έχουμε πολλούς οπαδούς που λένε “θέλουμε να επιστρέψουμε στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες”, όμως τότε πρέπει να ρωτήσεις την επόμενη ερώτηση “Γιατί;”.
«Είναι επειδή δημιουργεί περισσότερο συναίσθημα με τον ήχο και τις στροφές. Οπότε μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν υβριδικό κινητήρα που έχει αυτό τον ήχο, έχει τις στροφές και έχει αυτή την αποδοχή (από το κοινό); Πιστεύω ότι οι κατασκευαστές που εμπλέκονται στην F1 ξέρουν πως αυτό είναι το στοιχείο κλειδί.
«Πρέπει να έχουν έναν επιτυχημένο κινητήρα F1. Δεν υπάρχει νόημα στο να έχουν μια άσκηση μηχανικής που αναδεικνύει την τεχνολογία σου αν κανείς δεν το βλέπει. Οι κατασκευαστές ξέρουν πως πρέπει να υπάρχει ισορροπία συνάφειας, αλλά ακόμη να υπάρχει η δυνατότητα να ξυπνήσει το πάθος των οπαδών».
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify