Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, αποκάλυψε τους λόγους για τους οποίους αποφασίστηκε να φέρουν νωρίτερα από το αναμενόμενο τη νέα μονάδα ισχύος, βάζοντας ένα τέλος στα δημοσιεύματα που ήθελαν τους Γερμανούς να επιθυμούν να προλάβουν τον περιορισμό στην κατανάλωση λαδιού.
Με τους νέους κανονισμούς στην κατανάλωση λαδιού κατά τη διάρκεια του αγώνα από το Ιταλικό Grand Prix και μετά, η Mercedes έφερε νέα μονάδα ισχύος στο Spa και μάλιστα πρόλαβε και δεν θα έχει τον περιορισμό των 0,9 lt ανά 100 χλμ, όπως επιβεβαίωσε η FIA.
Πολλοί μίλησαν για προσχεδιασμένη απόφαση των Γερμανών, όμως ο Wolff ξεκαθάρισε πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει:
«Η κατάσταση έχει ξεφύγει. Ο λόγος που φέραμε νωρίτερα τον κινητήρα ήταν για να έχουμε μεγαλύτερη ιπποδύναμη στην πίστα, με ρίσκο να κάνουμε πολύ περισσότερους αγώνες με αυτό το μοτέρ από ότι οι ανταγωνιστές μας. Επίσης, δεν έχεις χρόνο για εξέλιξη. Όσο περρισότερο περιμένεις για τον τελευταίο κινητήρα, τόσο περισσότερο τον βελτιώνεις.
«Για αυτούς τους λόγους που τον φέραμε νωρίς κι όχι για να μπορέσουμε να κάψουμε περισσότερο λάδι. Επομένως, αν ρωτήσετε τη FIA, θα εκπλαγείτε από τα αποτελέσματα.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify