Πριν την έναρξη του Grand Prix Σιγκαπούρης, ο Sebastian Vettel είχε χάσει την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα των οδηγών, και ήταν πίσω από τον Lewis Hamilton κατά τρεις βαθμούς, ενώ μετά την τρίτη συνεχόμενη νίκη του Βρετανού η διαφορά εκτοξεύτηκε στους 28 βαθμούς. Πώς θα μπορέσει να φτάσει τελικά στην κατάκτηση του τίτλου;
Μετά τις κατατακτήριες όλα έδειχναν ότι ο Γερμανός θα ξαναπάρει την πρωτοπορία στην βαθμολογία αφού εκκινούσε από την pole με τον μεγάλο αντίπαλο να εκκινεί μόλις 5ος, με τον ρυθμό αγώνα του, από τις προσομοιώσεις της Παρασκευής, να μην είναι καθόλου ελπιδοφόρος.
Ο 4κις Πρωταθλητής ήξερε ότι ήθελε μία καθαρή εκκίνηση, ότι δεν χρειαζόταν να πάρει έξτρα ρίσκα ή να κάνει την τέλεια εκκίνηση, επειδή ο Hamilton ήταν αρκετά πίσω. Επίσης, γνώριζε ότι είχε δίπλα του έναν αρκετά επιθετικό οδηγό, που στην προκειμένη περίπτωση δεν έφταιγε, λίγο σπάνιο αλλά δεν έφταιγε. Σε δηλώσεις του λίγο μετά υποστήριξε ότι έκανε αριστερά για να κλείσει κάπως τον Verstappen, αλλά λογικά δεν θα είχε δει το που βρισκόταν ο teammate του, Kimi Raikkonen, που είχε κάνει την καλύτερη εκκίνηση από τους 4 πρώτους και βρισκόταν δίπλα δίπλα με τον Ολλανδό. Ο Vettel έκανε αρκετά αριστερά, ενώ την ίδια ώρα ο Kimi έκανε ελάχιστα δεξιά ώστε να τοποθετηθεί καλύτερα για την πρώτη στροφή. Αυτό ήταν και η καταστροφή για τον αγώνα των 3ων πρώτων, αλλά και ο Fernando Alonso που ήταν, ίσως, το μεγαλύτερο θύμα της όλης υπόθεσης.
Ωστόσο, αυτό έγινε, πέρασε στο παρελθόν, και η Ferrari πρέπει να κάνει τα αδύνατα δυνατά για να βάλει πάλι σε τροχιά τίτλου τον Vettel. Είναι η στιγμή ο Γερμανός να δείξει το μέταλλο πρωταθλητή που έχει, να δώσει κουράγιο, δύναμη και κίνητρο στην ομάδα ώστε να πάρει κάτι παραπάνω από το μέγιστο.
Απομένουν ακόμα 6 αγώνες για το τέλος της σεζόν, με την Ferrari να είναι ζωντανή στην μάχη του τίτλου, καθώς ο Lewis Hamilton έχει χρησιμοποιήσει ήδη την 5η μονάδα ισχύος, ενώ δεν μετράει ακόμα καμία εγκατάλειψη στην φετινή σεζόν. Οι Ιταλοί αναμένεται να φέρουν την νέα, αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος στο Grand Prix της Ιαπωνίας, εκτός αν αλλάξει η στρατηγική της ομάδας μετά την Σιγκαπούρη. Αυτό εν προκειμένω σημαίνει ότι είναι πιθανό ο Βρετανός κάποια στιγμή θα χάσει κάποιους βαθμούς, μην ξεχνάμε τι έγινε πέρσι στην Μαλαισία, με το πρωτάθλημα να έρχεται τούμπα λίγο πριν το τέλος.
Η Ferrari, και ειδικότερα ο Maurizzio Arrivabene, πρέπει να κάνουν κάτι στον Φινλανδό ώστε να ξυπνήσει και να ξεκινήσει να κόβει βαθμούς από τον Hamilton. Όλη την χρονιά ο Raikkonen έχει βοηθήσει ελάχιστα, έως καθόλου, τον teammate του σε σύγκριση με τον Bottas (βλ. Ισπανία). Ο 37χρονος ίσως είναι ο παράγοντας-κλειδί για την έκβαση του πρωταθλήματος, και στην τελική θα πρέπει να αποδείξει γιατί τον κράτησε η Ferrari για ακόμα έναν χρόνο. Είναι καιρός να δείξει ότι έχει ακόμα ταχύτητα και μπορεί να βοηθήσει την ομάδα στα δύσκολα.
Πλέον είναι 6 αγώνες «τελικοί» για τον Γερμανό και τους Ιταλούς και πρέπει να δώσουν τα πάντα και να ελπίζουν ότι η θεά τύχη θα γυρίσει την πλάτη στον Hamilton. Ας νικήσει ο καλύτερος.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify