Νικητής στο Circuit Of The Americas αναδείχθηκε ο Lewis Hamilton. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Sebastian Vettel και ο Kimi Raikkonen. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Verstappen, Bottas, Ocon, Sainz, Perez, Massa και Kvyat.
Στην εκκίνηση, o Vettel ξεκίνησε καλύτερα από τον Hamilton και έστριψε πρώτος, ενώ ο Ocon πέρασε τον Raikkonen για την 5η θέση κι ο Alonso κέρδισε μια θέση, από τον Sainz, ανεβαίνοντας 7ος. Ο Ricciardo προσπάθησε να περάσει τον Bottas, ωθώντας εκτός πίστας τη Mercedes, με τον Φινλανδό να αμύνεται εξαιρετικά και να κρατά πίσω του τον Αυστραλό. Ο Raikkonen πέρασε τον Ocon στη στροφή 16 και ρίχθηκε στο κυνήγι του Ricciardo, ο οποίος προσπάθησε ξανά την ίδια κίνηση στον Bottas, που αμύνθηκε ξανά εξαιρετικά. Ο Hulkenberg εγκατέλειψε, ενώ ο Verstappen ανέβαινε στην κατάταξη, ενώ ο Hamilton έγραφε ταχύτερους γύρους και πέρασε τον Vettel στο τέλος της μεγάλης ευθείας στον 6ο γύρο.Ο Vettel προσπάθησε να κρατηθεί κοντά και να ανακτήσει τη θέση του, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ο Verstappen βρισκόταν πλέον στην 7η θέση, μπροστά από τον Alonso, ενώ ο Wehrlein εγκατέλειψε, με πρόβλημα μετά από επαφή με τον Magnussen στον πρώτο γύρο. Η διαφορά του Vettel από τον Hamilton άνοιγε συνεχώς, ενώ οι αγωνοδίκες εξέταζαν το συμβάν του δεύτερου γύρου ανάμεσα σε Ricciardo και Bottas.
Ο μηχανικός του Ricciardo τον ρώτησε για την κατάσταση των ελαστικών του, με τον Αυστραλό να απαντά πως τα εμπρός είναι κατεστραμμένα από τον ακάθαρτο αέρα του Bottas, με τον Raikkonen να βρίσκεται πολύ κοντά. Εν τω μεταξύ ο Verstappen πέρασε τον Ocon κι ανέβηκε 6ος, ενώ ο Vettel ανέφερε πως είχε πρόβλημα με το εμπρός αριστερό ελαστικό. Ο Raikkonen ήταν πλέον κολλημένος πίσω από τον Ricciardo, πιέζοντας ασφυκτικά για μια προσπέραση, με τον Αυστραλό να μπαίνει στον 13ο γύρο στα pits, βάζοντας τη supersoft και βγαίνοντας 9ος. Οι αγωνοδίκες δεν θα απέδιδαν κάποια ποινή για το συμβάν Ricciardo – Bottas, ενώ ο Αυστραλός ανέβαινε 8ος, αφήνοντας πίσω του τον Sainz, ενώ ο Alonso έμπαινε στα Pits στον 15ο γύρο, βάζοντας τη soft και βγαίνοντας 14ος. Στον 16ο γύρο, στη στροφή 15, ο Ricciardo εγκατέλειψε με πρόβλημα στον κινητήρα, όπως ανέφερε στον ασύρματο.
Με τη διαφορά του Vettel από τον Hamilton να έχει ανέβει πλέον πάνω από τα 5 δευτερόλεπτα, ο Γερμανός μπήκε στα pits, βάζοντας τη soft γόμα της Pirelli και βγήκε 5ος, πίσω από τον Verstappen, την ώρα που ο Hamilton ανέφερε πως τα ελαστικά του ήταν σε καλή κατάσταση. Στον 19ο γύρο, ενώ ο Vettel έγραφε τον ταχύτερο γύρο, ο Bottas μπήκε στα pits, βάζοντας επίσης τη soft γόμα και βγήκε 5ος, πίσω από τον Vettel. Ένα γύρο μετά, μπήκε και ο Hamilton, βγαίνοντας 3ος, οριακά μπροστά από τον Vettel, ακολουθώντας κατά πόδας τον Βρετανό. Ο Hamilton αναρωτήθηκε πως βγήκε τόσο κοντά στον Vettel, με τον Vettel να ζητά συγγνώμη από την ομάδα, καθώς ήταν πολύ μακριά για να επιχειρήσει κάποιο προσπέρασμα. Στον 21ο γύρο μπήκε και ο Raikkonen στα pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας 5ος, πίσω από τον Bottas. Ο Verstappen συνέχιζε ακάθεκτος, με την supersoft και τους Hamilton και Vettel να πλησιάζουν. Ο Hamilton στον 23ο γύρο πέρασε τον Ολλανδό για την πρωτοπορία, αν και ο Verstappen αμύνθηκε σθεναρά. Πιο πίσω ο Sainz πέρασε τον Vandoorne για την 10η θέση, την ώρα που ο Perez πέρασε τον Alonso, ο οποίος κινούταν πολύ αργά κι άμεσα ανέφερε πρόβλημα στον κινητήρα, εγκαταλείποντας στο τέλος του 25ου γύρου. Στον ίδιο γύρο, ο Verstappen μπήκε στα pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας 5ος.
Ο Perez καλούσε την ομάδα να ωθήσει τον Ocon να κινηθεί ταχύτερα, γιατί έχανε χρόνο, με τον Γάλλο να είναι κολλημένος πίσω από τον 6ο Massa, με τον Βραζιλιάνο να μπαίνει στα pits. Ο Raikkonen κι ο Verstappen κινούταν σημαντικά ταχύτερα από τον Bottas, ενώ η διαφορά του Vettel από τον Hamilton είχε ανέβει πλέον στα 5 δεύτερα σχεδόν. Ο Perez ζητούσε από την ομάδα να πει στον Ocon να κάνει στην άκρη, γιατί ο Sainz πλησίαζε και θα του έδινε τη θέση πίσω. Η ομάδα απάντησε πως πρέπει κι ο ίδιος να κάνει καλύτερη διαχείριση, όπως ο Ocon. Ο Sainz είχε πλησιάσει σημαντικά και απειλούσε τον Μεξικανό. Ο Sainz μπήκε στη ζώνη DRS του Perez και επιχείρησε το προσπέρασμα, με τον Μεξικανό να αμύνεται και τους δυο τους να έχουν μια εξαιρετική μάχη και τον Ισπανό τελικά να επικρατεί στη στροφή 19, ανεβαίνοντας 7ος. Την ίδια ώρα ο Raikkonen είχε κολλήσει πίσω από τον Bottas, την ώρα που η Red Bull ζητούσε από τον Verstappen να πιέσει τον Raikkonen. Ο Vettel ζητούσε από την ομάδα να εξετάσει το ενδεχόμενο να περάσουν στην εναλλακτική τους στρατηγική, με τη Ferrari να απαντά πως πρέπει να προσπαθήσει να μείνει εκεί κι ο Bottas είναι απασχολημένος με τη μάχη με τον Raikkonen.
Ο Verstappen στον 38ο γύρο μπήκε στα pits, βάζοντας τη supersoft γόμα και βγήκε 5ος, με τη Ferrari να αντιδρά και να βάζει τον Vettel μέσα επιλέγοντας τη supersoft, με τον Γερμανό να βγαίνει μπροστά από τον Ολλανδό. Ο Raikkonen μετά από πολλούς γύρους κατάφερε να πλησιάσει αρκετά τον Bottas και να τον περάσει, στον 42 γύρο. Την ίδια στιγμή ο Sainz είχε πλησιάσει πολύ τον 6ο Ocon, κυνηγώντας ένα προσπέρασμα. Ο Raikkonen, χωρίς το εμπόδιο του Bottas, είχε εξαιρετικό ρυθμό, με τη διαφορά του από τον Hamilton να είναι στα 10 δευτερόλεπτα. Ο Vettel επίσης κινούταν εξαιρετικά γρήγορα, μαζεύοντας τη διαφορά από τον Bottas πάρα πολύ γρήγορα. Την ώρα που ο Vettel ντούμπλαρε τον Magnussen και τον Ericsson, οι δυο backmarkers είχαν επαφή, με τους δυο οδηγούς να συνεχίζουν. Οι αγωνοδίκες έδωσαν 5 δεύτερα ποινή στον Ericsson, για πρόκληση σύγκρουσης.
Ο Vettel πέρασε εντυπωσιακά τον Bottas, στην πρώτη στροφή, την ώρα που ο Φινλανδός περνούσε τον Vandoorne. Η Ferrari ενημέρωσε τον Raikkonen πως πίσω του ήταν πλέον το μονοθέσιο πίσω του, με τον Φινλανδό να κάνει στην άκρη για τον teammate του. Ο Verstappen πέρασε και εκείνος τον Bottas, στο τέλος της μεγάλης ευθείας, με τη Mercedes να αντιδρά και να βάζει στα Pits τον Bottas, που φόρεσε την ultrasoft και βγήκε 5ος. Ο Verstappen είχε πλησιάσει πολύ τον Raikkonen, με τον Ολλανδό στον τελευταίο γύρο, λίγες στροφές πριν το τέλος, να περνά τον Φινλανδό και να ανεβαίνει στο βάθρο. Όμως στην προσπάθειά του να περάσει τον Φινλανδό, ο Verstappen βγήκε εκτός πίστας, με τους αγωνοδίκες να του αποδίδουν ποινή 5 δευτερολέπτων, δίνοντας την τελευταία θέση του βάθρου πίσω στον Raikkonen.
ΘΕΣΗ | ΟΔΗΓΟΣ | ΔΙΑΦΟΡΑ |
1 | Lewis Hamilton | – |
2 | Sebastian Vettel | +10.143 |
3 | Kimi Raikkonen | +15.779 |
4 | Max Verstappen | +16.798 |
5 | Valtteri Bottas | +34.967 |
6 | Esteban Ocon | +90.980 |
7 | Carlos Sainz | +92.944 |
8 | Sergio Perez | +1L |
9 | Felipe Massa | +1L |
10 | Daniil Kvyat | +1L |
11 | Lance Stroll | +1L |
12 | Stoffel Vandoorne | +1L |
13 | Brendon Hartley | +1L |
14 | Romain Grosjean | +1L |
15 | Marcus Ericsson | +1L |
16 | Kevin Magnussen | +1L |
RET | Fernando Alonso | – |
RET | Daniel Ricciardo | – |
RET | Pascal Wehrlein | – |
RET | Nico Hulkenberg | – |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify