Πάνω από 4 εκατομμύρια θεατών παρακολούθησαν από κοντά έναν αγώνα Formula 1, όπως αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση του επίσημου site του σπορ, με σημαντική άνοδο στα νούμερα του Αζερμπαϊτζάν.
Η φετινή χρονιά ήταν η πρώτη της Liberty Media στο τιμόνι της F1, κάτι που η αμερικανική εταιρεία εκμεταλλεύτηκε, προσφέροντας νέες υπηρεσίες στις εκάστοτε πίστες, σε μία προσπάθεια να κάνει το άθλημα πιο προσιτό.
Αυτό φαίνεται να μεταφράστηκε στα νούμερα που αφορούν την προσέλευση θεατών στα GP, καθώς κατά μέσο όρο 203.570 θεατές βρέθηκαν σε αγωνιστικά τριήμερα, ενώ ο μέσος όρος για τους αγώνες έφτανε τους 76.722, που όπως σημειώνει η ανακοίνωση «ξεπερνούν τον μέσο όρο του Champions League, της Premier League και της Bundesliga για τη σεζόν 2016/2017, του NFL για το 2016, αλλά και του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2014».
Επίσης, 13 αγώνες είδαν αύξηση των θεατών τους φέτος, με το Αζερμπαϊτζάν να γνωρίζει τη μεγαλύτερη – έφτασε ένα ποσοστό της τάξης του 58%.
Ωστόσο, σε απόλυτους αριθμούς, το GP του Καναδά και το αντίστοιχο της Αυστρίας είχαν τους περισσότερους νέους θεατές σε σχέση με το 2016, καθώς η προσέλευση ανέβηκε κατά 60.000.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify