Διαφοροποιήσεις στην εμπρός και πίσω πτέρυγα για το 2019

Η επιτροπή της F1 ψήφισε υπέρ των αεροδυναμικών αλλαγών για το 2019, με στόχο την διευκόλυνση των προσπερασμάτων.

Η έλλειψη προσπερασμάτων στο Grand Prix της Αυστραλίας ώθησε στην FIA και την Liberty Media να προβούν σε αλλαγές ώστε να αυξηθούν οι προσπεράσεις.

Η πρόταση με την οποία πήγαν στις ομάδες ήταν να γίνουν αλλαγές στα endplates της εμπρός αεροτομής, ενώ θα αυξηθεί και το μέγεθος της πτέρυγας στην πίσω αεροτομή ώστε να μεγιστοποιηθεί η απόδοση του DRS. Επίσης ήθελαν να περάσουν και αλλαγές στα bargeboards, αλλά τελικά δεν κατέστη εφικτό.

Η ψηφοφορία αυτή έγινε χθες, 30 Απριλίου, που ήταν και η τελευταία μέρα που θα μπορούσαν να ψηφιστούν αλλαγές για τους τεχνικούς κανονισμούς του 2019. Μάλιστα, δεν ήταν μυστική.

Οι κανόνες αναφέρουν ότι πρέπει τουλάχιστον 4 από τις 10 ομάδες να είναι υπέρ των αλλαγών ώστε να εγκριθούν οι αλλαγές.

Πηγές του motorsport.com αναφέρουν ότι έξι ομάδες δεν υποστήριξαν τις εν λόγω τροποποιήσεις: Ferrari, Red Bull, Renault, Toro Rosso, Haas και η McLaren. Υπέρ ήταν οι Mercedes, Force India, Williams και Sauber.

Η Scuderia έχει το δικαίωμα άσκησης βέτο, αλλά μόνο άμα μπορέσει να αποδείξει ότι οποιαδήποτε διαφοροποίηση αντίκειται στα συμφέροντά της.

Τώρα, μένει να δώσει την έγκρισή του το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Πηγή: Motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Tanak - Ήταν μία εντελώς διαφορετική νίκη

Next Article

Ανακοινώθηκαν οι επιλογές των οδηγών για τα ελαστικά του Ισπανικού GP

Related Posts