Ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull, Christian Horner, αποκάλυψε ότι η μονάδα ισχύος του Daniel Ricciardo ήταν μείον 25% σε απόδοση, με αυτό να επιφέρει κι άλλα προβλήματα στο μονοθέσιο του Αυστραλού.
Από τα πρώτα στάδια του αγώνα, ο -εκπληκτικός σήμερα- Αυστραλός παραπονέθηκε στην ομάδα του ότι έχανε δύναμη στις ευθείες.
Το πρόβλημα ήταν στην MGU-K, τον ηλεκτροκινήτηρα της PU, και η ομάδα δεν μπορούσε να το διορθώσει. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθεί αρκετά η θερμοκρασία των πίσω φρένων, και τον Vettel να τον πλησιάζει αρκετά απειλητικά.
«Είχε χάσει περίπου το 25% της δύναμης του κινητήρα,» δήλωσε ο Christian Horner. «Και έπειτα με τον τρόπο που λειτουργούν οι κινητήρες αυτοί, η θερμοκρασία των πίσω φρένων ήταν αρκετά υψηλή.»
«Το είδαμε αυτό στον Lewis Hamilton και τον Nico Rosberg πριν μερικά χρόνια στον Καναδά.
«Έπρεπε να ψύξει τα πίσω φρένα, έπρεπε να ψύξει το μονοθέσιο, έπρεπε να αφήσει γκάζι για να το κάνει αυτό. Είχε τον Sebastian Vettel σε απόσταση αναπνοής πίσω του. Δεν μπορούσε να κάνει λάθος. Δεν μπορούσε να κάνει ούτε ένα μπλοκάρισμα.
«Έπρεπε να κάνει όλες τις αλλαγές στους διακόπτες επιπλέον με όλα όσα έπρεπε να διαχειριστεί. Και τα έκανε όλα άψογα. Ήταν ο καλύτερος σήμερα.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify