Αισιοδοξεί η McLaren ότι θα κρατήσει στις τάξεις της τον Alonso

Circuit Paul Ricard, Le Castellet, France. Saturday 23 June 2018. Fernando Alonso, McLaren MCL33 Renault. Photo: McLaren ref: Digital Image SUT_French_Grand_P_1630937

Ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren, Zak Brown, δήλωσε αισιόδοξος για το μέλλον του Fernando Alonso στην ομάδα.

Η απόδοση της McLaren φέτος δεν είναι στα επίπεδα που περίμεναν οι Βρετανοί, με δεδομένο ότι έληξε τη συνεργασία της με την Honda για να συμπράξει με τη Renault και να επιστρέψει στα βάθρα και τις νίκες.

Αυτό δεν έχει συμβεί ακόμα – αντιθέτως, η MCL33 έχει σοβαρά προβλήματα με την αεροδυναμική, κάτι που φάνηκε και στις κατατακτήριες του Γαλλικού GP, όπου αμφότεροι οι οδηγοί της ομάδας έμειναν εκτός Q2.

Ωστόσο, ο CEO της εταιρείας, Zak Brown, πιστεύει πως ο Alonso θα παραμείνει στο Woking, αν μπορέσουν κι εκείνοι με τη σειρά του να βελτιωθούν αγωνιστικά:

«Ο Fernando είναι πολύ χαρούμενος στον ‘κόσμο’ της McLaren. Ακόμα δεν έχει πάρει την απόφασή του. Έχουμε πολύ καλή σχέση μαζί του, είναι μαζί μας εδώ κι αρκετό καιρό και όλα εξαρτώντας από το πού αγωνιζόμαστε και πώς εξελισσόμαστε στην Formula 1. 

«Αισιοδοξώ πως ο Fernando θα μείνει στην οικογένειά μας, σε ένα μονοθέσιο Formula 1. Από τη στιγμή που θα δει ότι μπορούμε να βελτιωθούμε, πιστεύω πως θα θελήσει να συνεχίσει εδώ.»

Από τη μεριά του, ο Ισπανός φρονεί πως τα πράγματα δεν είναι τόσο άσχημα όσο φαίνονται για την ομάδα του, μιλώντας για τον έντονο ανταγωνισμό που υπάρχει στο midfield:

«Όλοι δουλεύουν αδιάκοπα. Όλα είναι στη σωστή κατεύθυνση, τα αποτελέσματα όμως δε δείχνουν αυτό που βλέπουμε εμείς. Πρέπει να βελτιωθούμε εκεί.

«Ήμασταν ένατοι στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών πέρυσι, χωρίς βαθμούς [μετά από τους πρώτους 7 αγώνες]. και φέτος είμαστε σε πολύ διαφορετική θέση φέτος [πέμπτη]. Ξέρω πως όλα μοιάζουν κάπως απαισιόδοξα, αλλά η πραγματικότητα είναι πως δεν είναι τόσο άσχημη η κατάσταση.

«Είναι δύσκολο να πω κάτι διαφορετικό, το καταλαβαίνω, αλλά πιστεύω πως η αιτία για αυτά τα αποτελέσματα είναι το γεγονός ότι βρισκόμαστε σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον. 

«Οι μικρές ομάδες δεν είναι πλέον μικρές. Η Williams είναι μία από τις από τις μεγαλύτερες ομάδες στην ιστορία του σπορ και τώρα φαίνεται πως έχουν ένα από τα πιο αργά μονοθέσια. Η Sauber έγινε μία ‘Ferrari C’, η Haas αποδίδει καλά. 

«Δεν είναι εύκολο να κλείσει κανείς την διαφορά από τη μία εβδομάδα στην άλλη.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Blog: Πείθει και επιβεβαιώνει τις προσδοκίες

Next Article

Μια γυναίκα από τη Σαουδική Αραβία στο τιμόνι μονοθεσίου της F1

Related Posts